Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Naprawa pompy vacum


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ale ten brud jest po 2 tys od wymiany filtra paliwa..

Ale dzieki za odpowiedz i zainteresowanie :-)

Wstepnie kupie sobie chyba ten zestaw naprawczy na allegro.

A Ty kupowales nowa pompe??

Zestaw naprawczy. Mam nadzieje ze pomoże.

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Opublikowano

:hi: A zdarzały się komuś wycieki spod pompy vacum? Szukam miejsca gdzie mi się poci silnik bo jest z obu stron ulany z tyłu wraz z dzwonem skrzyni. 

Opublikowano

Tak ja miałem ten problem. Na skrzyni biegów zbierały mi się od spodu krople jakby czystego oleju, dopiero później zaskoczyłem ze to odparowana ropa. Po wymianie uszczelki miedzy głowicą a vakum nastala czystość.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 16.02.2018 o 14:21, xbora napisał:

Panowie mam wymianie filtra paliwa okazało się że w paliwie/ropie znajduje się olej. Jak się domyślam problem dotyczy pompy vacum (03G145209C).

Mam do Was pytanie - Czy zakup poniższego zestawu naprawczego i wymiana tych uszczelnień rozwiąże problem przedostawania się oleju silnikowego do ropy? Jak było w Waszym przypadku? Macie ktoś w tym temacie jakieś doświadczenie?

http://www.dieselcars.pl/662,p1460182-5882-f009d00069-f009d02009-f009d02804-kpl-naprawczy-uszczelek-pompy-wielofunkcyjnej-03g145209-03g145209c-03g145209d-03g145215a-vacum-pompy-audi-seat-skoda-volkswagen-2-0-tdi.html

 

 

W dniu 24.02.2018 o 19:25, madjaro napisał:

Witam, podepnę się pod temat walcząc z problemem znikającego oleju. Co 5000km muszę dolewać 1L. Oliwka to Castrol EDGE 5W40.

Zlałem paliwo z filtra i wygląda to tak:

IMG_20180224_180937.jpg

Chciałbym zmienić uszczelniacz w pompie vacuum, ale czy te zestawy się różną ? Mam pompę BOSCH 03G145209

http://www.dieselcars.pl/662,p1460182-5882-f009d00069-f009d02009-f009d02804-kpl-naprawczy-uszczelek-pompy-wielofunkcyjnej-03g145209-03g145209c-03g145209d-03g145215a-vacum-pompy-audi-seat-skoda-volkswagen-2-0-tdi.html

http://www.dieselcars.pl/507,p1460182-f009d00069-f009d02009-f009d02804-kpl-naprawczy-uszczelek-pompy-wielofunkcyjnej-03g145209-03g145209c-03g145209d-03g145215a-vacum-pompy-audi-seat-skoda-volkswagen-2-0-tdi.html

 

No trochę odgrzeję kotleta, ale tak wyglądające paliwo to raczej nie olej w nim, tylko sadze ze spalin :decayed:

Obstawiam problem z uszczelnieniem pompek na stożkach w głowicy , albo pęknięcie głowicy pomiędzy którymś z cylindrów a szyną paliwową :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano
2 godziny temu, blbina napisał:

Tak ja miałem ten problem. Na skrzyni biegów zbierały mi się od spodu krople jakby czystego oleju, dopiero później zaskoczyłem ze to odparowana ropa. Po wymianie uszczelki miedzy głowicą a vakum nastala czystość.

Uszczelka kosztuje niewiele wiec jak bedzie troche czasu to ją wymienie, umyje silnik i będę obserwowal czy cos dalej sie zbiera.

Opublikowano

Ja, tzn mechanik robił. A jakie pytanie? 

Opublikowano (edytowane)

@mass143 pytanie mam do tych, którzy w BRD samodzielnie to robili. Mam zestaw naprawczy i muszę uszczelnić wnętrze pompy, bo pluje mi olejem do paliwa. W warsztacie to 150-180 zł, więc wolę sam to zrobić.

A pytanie brzmi:

Jak odkręcić dolną śrubę pompy vacum bez rozbierania instalacji płynu chłodzącego?

Edytowane przez the_naturat_com
Opublikowano

Podłącze się do tematu

W moim audi ASO zdiagnozowali że mam wyciek z pompy vacum.. I niestety ale regeneracja nie wchodzi w grę gdyż ktoś ją niekompetentnie kleił sylikonem. I tu mam pytanie czy kupić nową czy może regenerowana?

Z góry dziękuję za odpowiedź

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...