Skocz do zawartości
IGNOROWANY

szarpanie na jałowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czytałem dużo wątków na ten temat ale żaden w 100% nie pokrywa się z moim problemem. Mianowicie tylko i wyłącznie na jałowym i na ciepłym silniku czuć poszarpywanie na postoju - na światłach itp. W trakcie jazdy problemu nie ma, na zimnym również chodzi idealnie, obroty nie falują, moc w porządku, nie dymi, wciśnięcie sprzęgła nic nie zmienia, dwumasy nie słychać nie puka, przy odpaleniu gaszeniu 0 problemów. Od czego zacząć eliminowanie tego problemu bo. W VAGu pokazuje mi błąd poduszki pod silnikiem, ale szarpanie nie jest regularne więc nie wiem czy to może być to.

Opublikowano

Mam podobny problem, ale rozważam jeszcze opcję sprzęgło lub docisk.

Opublikowano (edytowane)

Ten typ tak ma ( jeżeli chodzi o delikatne , nieregularne bujnięcia motorem na biegu jałowym ), jak masz za dużo pieniędzy to ładuj kasę , tylko nie bądź zdziwiony że poprawy nie ma :decayed:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

w moim przypadku nie są to szarpnięcia motorem tylko jakby dobrze nie wysprzęgliło, poszarpywania do przodu przy wciśniętym sprzęgle

Opublikowano

Ten typ wcale tak nie ma. Co mi wielu mechanikow probowalo wmowic. I prawie uwierzylem. Mialem identyczny problem . Dwumasa do wymiany.

Opublikowano

Sprawdź korekcje PDkow

Opublikowano

Też uważam, że ten typ tak nie ma. Sprawdź korekcje pompowtrysków.

Sprawdź też czy jest różnica w drganiach na włączonej i wyłączonej klimie. Jeśli jest to raczej nie dwumas a PD.

Opublikowano

Też uważam, że ten typ tak nie ma. Sprawdź korekcje pompowtrysków.

Sprawdź też czy jest różnica w drganiach na włączonej i wyłączonej klimie. Jeśli jest to raczej nie dwumas a PD.

Wlasnie ze nie koniecznie. U mnie przy dwumasie byla roznica na wlaczonej i wylaczonej klimie.

Opublikowano

Ten typ wcale tak nie ma. Co mi wielu mechanikow probowalo wmowic. I prawie uwierzylem. Mialem identyczny problem . Dwumasa do wymiany.

Posłuchaj Kolegi w ciemno i popłyniesz na grubą kasę :decayed:

Te objawy występują również w samochodach z nowym dwumasem, czyli żadnej gwarancji że wymiana pomoże :kox:

Na krótką chwilę to nieregularne bujanie u mnie znikło po wymianie uszczelniaczy na pompkach, dosłownie po kilku tysiącach przejechanych zaczęły powracać z powrotem :naughty:

Z racji jednopunktowego mocowania pompek , które się non stop kiwają w swoich gniazdach podczas pracy motorówki , według mnie występuje zjawisko minimalnego przenikania spalin do szyny paliwowej w głowicy i to one zakłócają ilość paliwa w poszczególnych dawkach wtryskiwanego paliwa, powodując te nieregularne bujanie :hi:

Chętnie poczytam innych mądrych wywodów wyjaśniających przyczyny występowania tego zjawiska, tylko z porządnym , merytorycznym uzasadnieniem :P

Opublikowano

Ten typ wcale tak nie ma. Co mi wielu mechanikow probowalo wmowic. I prawie uwierzylem. Mialem identyczny problem . Dwumasa do wymiany.

Posłuchaj Kolegi w ciemno i popłyniesz na grubą kasę :decayed:

Te objawy występują również w samochodach z nowym dwumasem, czyli żadnej gwarancji że wymiana pomoże :kox:

Na krótką chwilę to nieregularne bujanie u mnie znikło po wymianie uszczelniaczy na pompkach, dosłownie po kilku tysiącach przejechanych zaczęły powracać z powrotem :naughty:

Z racji jednopunktowego mocowania pompek , które się non stop kiwają w swoich gniazdach podczas pracy motorówki , według mnie występuje zjawisko minimalnego przenikania spalin do szyny paliwowej w głowicy i to one zakłócają ilość paliwa w poszczególnych dawkach wtryskiwanego paliwa, powodując te nieregularne bujanie :hi:

Chętnie poczytam innych mądrych wywodów wyjaśniających przyczyny występowania tego zjawiska, tylko z porządnym , merytorycznym uzasadnieniem :P

potwierdzam u mnie dwumasa została wymieniona ( poprzedni właściciel komplet sachs ) i delikatne bujnięcia nadal występowały, nie to co teraz z rana to silnik chce wypaść ale to już wina PD na 4 cyl.

Opublikowano

Z racji jednopunktowego mocowania pompek , które się non stop kiwają w swoich gniazdach podczas pracy motorówki , według mnie występuje zjawisko minimalnego przenikania spalin do szyny paliwowej w głowicy i to one zakłócają ilość paliwa w poszczególnych dawkach wtryskiwanego paliwa, powodując te nieregularne bujanie

Do tego chwilowe obniżenie ciśnienia na magistrali na skutek nieszczelności na środkowym oringu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...