mariuszbyd Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Czytałem dużo wątków na ten temat ale żaden w 100% nie pokrywa się z moim problemem. Mianowicie tylko i wyłącznie na jałowym i na ciepłym silniku czuć poszarpywanie na postoju - na światłach itp. W trakcie jazdy problemu nie ma, na zimnym również chodzi idealnie, obroty nie falują, moc w porządku, nie dymi, wciśnięcie sprzęgła nic nie zmienia, dwumasy nie słychać nie puka, przy odpaleniu gaszeniu 0 problemów. Od czego zacząć eliminowanie tego problemu bo. W VAGu pokazuje mi błąd poduszki pod silnikiem, ale szarpanie nie jest regularne więc nie wiem czy to może być to.
bula87 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Mam podobny problem, ale rozważam jeszcze opcję sprzęgło lub docisk.
piotrsob1 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 (edytowane) Ten typ tak ma ( jeżeli chodzi o delikatne , nieregularne bujnięcia motorem na biegu jałowym ), jak masz za dużo pieniędzy to ładuj kasę , tylko nie bądź zdziwiony że poprawy nie ma Edytowane 19 Kwietnia 2015 przez piotrsob1
bula87 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 w moim przypadku nie są to szarpnięcia motorem tylko jakby dobrze nie wysprzęgliło, poszarpywania do przodu przy wciśniętym sprzęgle
slagosz88 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Ten typ wcale tak nie ma. Co mi wielu mechanikow probowalo wmowic. I prawie uwierzylem. Mialem identyczny problem . Dwumasa do wymiany.
pionti2 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Też uważam, że ten typ tak nie ma. Sprawdź korekcje pompowtrysków. Sprawdź też czy jest różnica w drganiach na włączonej i wyłączonej klimie. Jeśli jest to raczej nie dwumas a PD.
slagosz88 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Też uważam, że ten typ tak nie ma. Sprawdź korekcje pompowtrysków. Sprawdź też czy jest różnica w drganiach na włączonej i wyłączonej klimie. Jeśli jest to raczej nie dwumas a PD. Wlasnie ze nie koniecznie. U mnie przy dwumasie byla roznica na wlaczonej i wylaczonej klimie.
piotrsob1 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Ten typ wcale tak nie ma. Co mi wielu mechanikow probowalo wmowic. I prawie uwierzylem. Mialem identyczny problem . Dwumasa do wymiany. Posłuchaj Kolegi w ciemno i popłyniesz na grubą kasę Te objawy występują również w samochodach z nowym dwumasem, czyli żadnej gwarancji że wymiana pomoże Na krótką chwilę to nieregularne bujanie u mnie znikło po wymianie uszczelniaczy na pompkach, dosłownie po kilku tysiącach przejechanych zaczęły powracać z powrotem Z racji jednopunktowego mocowania pompek , które się non stop kiwają w swoich gniazdach podczas pracy motorówki , według mnie występuje zjawisko minimalnego przenikania spalin do szyny paliwowej w głowicy i to one zakłócają ilość paliwa w poszczególnych dawkach wtryskiwanego paliwa, powodując te nieregularne bujanie Chętnie poczytam innych mądrych wywodów wyjaśniających przyczyny występowania tego zjawiska, tylko z porządnym , merytorycznym uzasadnieniem
Lukasz_200616 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Ten typ wcale tak nie ma. Co mi wielu mechanikow probowalo wmowic. I prawie uwierzylem. Mialem identyczny problem . Dwumasa do wymiany. Posłuchaj Kolegi w ciemno i popłyniesz na grubą kasę Te objawy występują również w samochodach z nowym dwumasem, czyli żadnej gwarancji że wymiana pomoże Na krótką chwilę to nieregularne bujanie u mnie znikło po wymianie uszczelniaczy na pompkach, dosłownie po kilku tysiącach przejechanych zaczęły powracać z powrotem Z racji jednopunktowego mocowania pompek , które się non stop kiwają w swoich gniazdach podczas pracy motorówki , według mnie występuje zjawisko minimalnego przenikania spalin do szyny paliwowej w głowicy i to one zakłócają ilość paliwa w poszczególnych dawkach wtryskiwanego paliwa, powodując te nieregularne bujanie Chętnie poczytam innych mądrych wywodów wyjaśniających przyczyny występowania tego zjawiska, tylko z porządnym , merytorycznym uzasadnieniem potwierdzam u mnie dwumasa została wymieniona ( poprzedni właściciel komplet sachs ) i delikatne bujnięcia nadal występowały, nie to co teraz z rana to silnik chce wypaść ale to już wina PD na 4 cyl.
CzarekJ Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Z racji jednopunktowego mocowania pompek , które się non stop kiwają w swoich gniazdach podczas pracy motorówki , według mnie występuje zjawisko minimalnego przenikania spalin do szyny paliwowej w głowicy i to one zakłócają ilość paliwa w poszczególnych dawkach wtryskiwanego paliwa, powodując te nieregularne bujanie Do tego chwilowe obniżenie ciśnienia na magistrali na skutek nieszczelności na środkowym oringu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się