Jump to content
IGNORED

szarpanie na jałowym


mariuszbyd

Recommended Posts

Czytałem dużo wątków na ten temat ale żaden w 100% nie pokrywa się z moim problemem. Mianowicie tylko i wyłącznie na jałowym i na ciepłym silniku czuć poszarpywanie na postoju - na światłach itp. W trakcie jazdy problemu nie ma, na zimnym również chodzi idealnie, obroty nie falują, moc w porządku, nie dymi, wciśnięcie sprzęgła nic nie zmienia, dwumasy nie słychać nie puka, przy odpaleniu gaszeniu 0 problemów. Od czego zacząć eliminowanie tego problemu bo. W VAGu pokazuje mi błąd poduszki pod silnikiem, ale szarpanie nie jest regularne więc nie wiem czy to może być to.

Link to comment
Share on other sites

Mam podobny problem, ale rozważam jeszcze opcję sprzęgło lub docisk.

Link to comment
Share on other sites

Ten typ tak ma ( jeżeli chodzi o delikatne , nieregularne bujnięcia motorem na biegu jałowym ), jak masz za dużo pieniędzy to ładuj kasę , tylko nie bądź zdziwiony że poprawy nie ma :decayed:

Edited by piotrsob1
Link to comment
Share on other sites

w moim przypadku nie są to szarpnięcia motorem tylko jakby dobrze nie wysprzęgliło, poszarpywania do przodu przy wciśniętym sprzęgle

Link to comment
Share on other sites

Ten typ wcale tak nie ma. Co mi wielu mechanikow probowalo wmowic. I prawie uwierzylem. Mialem identyczny problem . Dwumasa do wymiany.

Link to comment
Share on other sites

Sprawdź korekcje PDkow

Link to comment
Share on other sites

Też uważam, że ten typ tak nie ma. Sprawdź korekcje pompowtrysków.

Sprawdź też czy jest różnica w drganiach na włączonej i wyłączonej klimie. Jeśli jest to raczej nie dwumas a PD.

Link to comment
Share on other sites

Też uważam, że ten typ tak nie ma. Sprawdź korekcje pompowtrysków.

Sprawdź też czy jest różnica w drganiach na włączonej i wyłączonej klimie. Jeśli jest to raczej nie dwumas a PD.

Wlasnie ze nie koniecznie. U mnie przy dwumasie byla roznica na wlaczonej i wylaczonej klimie.

Link to comment
Share on other sites

Ten typ wcale tak nie ma. Co mi wielu mechanikow probowalo wmowic. I prawie uwierzylem. Mialem identyczny problem . Dwumasa do wymiany.

Posłuchaj Kolegi w ciemno i popłyniesz na grubą kasę :decayed:

Te objawy występują również w samochodach z nowym dwumasem, czyli żadnej gwarancji że wymiana pomoże :kox:

Na krótką chwilę to nieregularne bujanie u mnie znikło po wymianie uszczelniaczy na pompkach, dosłownie po kilku tysiącach przejechanych zaczęły powracać z powrotem :naughty:

Z racji jednopunktowego mocowania pompek , które się non stop kiwają w swoich gniazdach podczas pracy motorówki , według mnie występuje zjawisko minimalnego przenikania spalin do szyny paliwowej w głowicy i to one zakłócają ilość paliwa w poszczególnych dawkach wtryskiwanego paliwa, powodując te nieregularne bujanie :hi:

Chętnie poczytam innych mądrych wywodów wyjaśniających przyczyny występowania tego zjawiska, tylko z porządnym , merytorycznym uzasadnieniem :P

Link to comment
Share on other sites

Ten typ wcale tak nie ma. Co mi wielu mechanikow probowalo wmowic. I prawie uwierzylem. Mialem identyczny problem . Dwumasa do wymiany.

Posłuchaj Kolegi w ciemno i popłyniesz na grubą kasę :decayed:

Te objawy występują również w samochodach z nowym dwumasem, czyli żadnej gwarancji że wymiana pomoże :kox:

Na krótką chwilę to nieregularne bujanie u mnie znikło po wymianie uszczelniaczy na pompkach, dosłownie po kilku tysiącach przejechanych zaczęły powracać z powrotem :naughty:

Z racji jednopunktowego mocowania pompek , które się non stop kiwają w swoich gniazdach podczas pracy motorówki , według mnie występuje zjawisko minimalnego przenikania spalin do szyny paliwowej w głowicy i to one zakłócają ilość paliwa w poszczególnych dawkach wtryskiwanego paliwa, powodując te nieregularne bujanie :hi:

Chętnie poczytam innych mądrych wywodów wyjaśniających przyczyny występowania tego zjawiska, tylko z porządnym , merytorycznym uzasadnieniem :P

potwierdzam u mnie dwumasa została wymieniona ( poprzedni właściciel komplet sachs ) i delikatne bujnięcia nadal występowały, nie to co teraz z rana to silnik chce wypaść ale to już wina PD na 4 cyl.

Link to comment
Share on other sites


Z racji jednopunktowego mocowania pompek , które się non stop kiwają w swoich gniazdach podczas pracy motorówki , według mnie występuje zjawisko minimalnego przenikania spalin do szyny paliwowej w głowicy i to one zakłócają ilość paliwa w poszczególnych dawkach wtryskiwanego paliwa, powodując te nieregularne bujanie

Do tego chwilowe obniżenie ciśnienia na magistrali na skutek nieszczelności na środkowym oringu.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...