forever1 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Witam Przeczytałem wszystkie watki odnośnie wypadania, ale żaden nie rozwiązuje mojego problemu. Od jakiegoś czasu cały czas mam problem z wypadającym zapłonem. Sprawa wyglada następująco. Odpalam z rana jest wszystko ok, przejadę około 500m. zaczyna delikatnie telepać i miga check. Przejadę kolejny kilometr, dwa wszystko sie uspokaja. Teraz jak jest juz cieplej zaobserwowałem ze jest to mniej uciążliwe. Sytuacja powtarza sie jak jadę szybciej na piątym i szóstym biegu, check rownież miga i autem telepie. Redukuje do 4 biegu check znika i auto zachowuje sie normalnie. Jak skasuje błędy dosłownie przez chwile jest dobrze. Jedna jazda i powrót usterki. Cały czas wyrzuca mi 2 błędy 16684 układ zapłonowy-wypadanie zapłonu stały i 16685 zapłon cylindra 1 wypadanie zapłonu stały. Wymieniłem pierwsza cewkę świece i przepływke, ale to nic nie pomogło. Teraz mechanik podpowiada ze moze byc to problem z czujnikiem walka rozrządu, ale niechce kupować w ciemno generować kosztów. Może miał ktoś podobną sytuacje. Gdzie moze tkwić problem. Będę wdzięczny za każdą cenną podpowiedź pomoc. Pozdrawiam. 1
UTEK3 Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 Witam forever, Rozwiązałeś problem? Pozdro,
jacek70 Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 Kiedy zmieniałem świece? Spróbuj zamienić miejscami cewki i zobacz czy wypadanie będzie na tym samym cylindrze czy na innym.
UTEK3 Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 Panowie mam pytanie. Czy to normalne,że jak ściagnę cewkę z świecy na zapalonym silniku, zaczyna przeskakiwć iskra między świecą a obudową? Zaznaczę,że cewkę wyciągam całkiem z gniazda.
Łukasz13 Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 Panowie mam pytanie. Czy to normalne,że jak ściagnę cewkę z świecy na zapalonym silniku, zaczyna przeskakiwć iskra między świecą a obudową? Zaznaczę,że cewkę wyciągam całkiem z gniazda. Nie wiem po co to robisz ale to bardzo szybka droga do uszkodzenia cewki.
forever1 Opublikowano 26 Maja 2015 Autor Opublikowano 26 Maja 2015 Witam utek3 sorki ze nie odpisywałem, ale brak czasu. Problem nie rozwiązany. Świece nowe cewka przekładana na różne sposoby cały czas te same błędy. Ręce opadają mechanik powoli sie poddaje. Problem sie nasila a brak rozwiązania. Planuje wymienić jeszcze czujnik położenia walka rozrządu i czujnik wału. Jak to nie pomoże to pomysłów koniec.
UTEK3 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Witam, Co do ściągania cewki, chciałem sprawdzić czy bardziej się pogorszy praca silnika. Już wiem,że to normalne( przeskok iskry). Forever, z mojej strony też już brak pomysłów. Pozostaje chyba czekać aż całkiem się rozłoży. U mnie też już się nasiliło.
forever1 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2015 Sprawdzałeś moduł zapłonowy? A co masz na myśli ?
noxes Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Sprawdź sobie przewody idące do kostki cewki. Może któryś robić przebicie.
Łukasz B. Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 Witam, mam również taki sam błąd, z tym że mam informacje (błąd) obwód wtryskiwacza paliwa cylinder pierwszy. Dodam też że problemy zaczęły się po przejechaniu okolo 1000 km po wymianie filtrów (paliwa, powietrza) i wymianie świec.
forever1 Opublikowano 2 Września 2015 Autor Opublikowano 2 Września 2015 Ja sprawidziłam wszystko co było możliwe szczerze nie ma juz pomysłu. Powoli sie przyzwyczajam do jazdy check-em, ale mądrych ludzi chętnie posłucham[emoji3]. Jakbyś znalazł rozwiazanie to pisz.
forever1 Opublikowano 3 Września 2015 Autor Opublikowano 3 Września 2015 Nie mam, tylko Pb. Przepływka zmieniona, czujnik położenia wału i walka rownież. Listwa wtryskowa też. Oczywiście cewki, przewody po sprawdzane które idą do cewek, a i świece. Chyba wszystko wymieniłem tyle juz tego było ze mogłem coś pominąć.
Łukasz13 Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 Logi próbowałeś robić? statyczne i dynamiczne, statyczne na jałowym 002+033+032, 003+015+016, dynamiczne 002+033, 020+003, 115+118.
forever1 Opublikowano 3 Września 2015 Autor Opublikowano 3 Września 2015 Nie robiłem, nie posiadam sprzętu, ale zastanawiam sie nad zakupem jakiegoś vaga. Czy jakiś podstawowy z Allegro ogranie ten temat np. http://allegro.pl/najlepszy-interfejs-usb-vag-kkl-we-wtyku-obd2-pl-i5203407612.html#
Łukasz13 Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 Nie robiłem, nie posiadam sprzętu, ale zastanawiam sie nad zakupem jakiegoś vaga. Czy jakiś podstawowy z Allegro ogranie ten temat np. http://allegro.pl/najlepszy-interfejs-usb-vag-kkl-we-wtyku-obd2-pl-i5203407612.html# TAk silnik bez problemu ogarnie, moze być nawet ten http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-usb-kkl-line-we-wtyku-obd-i5061988858.html
noxes Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 Kup sobie kabel od viakena. Tym z allegro o ioe to nie od viakena to nie wierzylbym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się