Zenion7 Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 Witam, Dziś chciałem sprawdzić kąt wtrysku, robiłem to według filmików, poradników z forów lecz za każdą próbą dowiadywałem się "jedno wielkie nic" Mógł by ktoś pomóż ponieważ gdy chcę włączyć wykres nie mam przycisku TDI-Timing dodam że szukałem już informacji na ten temat z marnym skutkiem. Możliwe że spowodowane jest to kablem za 30zł (ten niebieski) pod vaga 409.1. Próbowałem sprawdzić na programach vcds little 1.0 i na vag'u 409.1 Jest możliwość sprawdzenia tego tym kablem ? Można wyczytać coś z tych licz w grupie 000 ? http://ifotos.pl/z/wwxsash<-- screen z grupy 000
zbyszek7791 Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 kąt wtrysku dla 2,5 sprawdzasz w 004 i bs 004
Zenion7 Opublikowano 3 Maja 2015 Autor Opublikowano 3 Maja 2015 Sprawdziłem w grupie 004 i kąt w obu przypadkach (late i early) był 0.0 stopni i teraz pytanie jaki ma być zalecany kąt ? -1.5 stopnia ? I nie wiem dlaczego dalej nie miałem tego guzika TDI-Timing http://ifotos.pl/z/wwxaqes<-- zrzut ekranu Jeżeli dobrze rozumiem to przy ustawianiu kątu patrze tylko na to 3 okienku i zawsze ma być -1.5 ? czy jakos inaczej zczytuje się kąt podczas jego regulacji ?
lukaszooo Opublikowano 3 Maja 2015 Opublikowano 3 Maja 2015 http://a6forum.pl/2-5-tdi-regulacja-kata-wtrysku-poradnik-t44.html
Zenion7 Opublikowano 3 Maja 2015 Autor Opublikowano 3 Maja 2015 (edytowane) http://a6forum.pl/2-5-tdi-regulacja-kata-wtrysku-poradnik-t44.html Super widziałem to teraz zależy mi na tym jakie wartości mają być ponieważ widziałem że na late i eraly sie różnią. Na late ma być -1.5 ? a na early ? (nie znalazłem na ten temat informacji w tamtym temacie) No chyba że na early wogóle się nie patrzy ? Edytowane 3 Maja 2015 przez Zenion7
kudalty66 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 na late ok 2 ZGMP, (ATDC),. jezeli pokazuje zero znaczy że wtrysk sterujący masz walnięty,. jakies błedy???
and016 Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 (edytowane) a tak przy okazji do znawców i osób posiadających Boshowski KTS i VCDS zdarzyła mi się dziwna i wręcz zaskakująca sytuacja byłem na regulacji kata początku wtrysku w warsztacie i gość pokazywał mi na ile jest ustawiony kat początku wtrysku na KTS, kąt był w przedziale od - 1,8 do -2,0(obroty silnika 835 temp silnika 89 stopni na blacie 90-po 30 minutowej jeździe) silnik mruczy i przyspiesza tak jak trzeba nie wywala żadnych błędów, a w dom z ciekawości podłączyłem vaga 409 i w grupie BS 04 vag pokazuje mi wartość (late 2.8 do 3.0 ATDC obroty silnika 835) czy ktoś się już spotkał z takim czymś Edytowane 18 Maja 2015 przez and016
lukaszooo Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 Zrób loga bo kazda wersja vaga ma inny opis i łatwo można się uszukac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się