michalgp05 Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 Problem pojawił się dziś. Silnik chodzi na wolnych obrotach brak wspomagania, jak by auto nie posiadało wspomagania, gdy dodam gazu 2 tys obr wspomaganie działa, dodam ze jak by osłabły hamulce. Pompa vacum padła? 1
Homiczek Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 vacum a wspomaganie to 2 różne rzeczy. vacum - do sprawdzenia wężyki zaworki n75 egr + klapa + guma na grodzi przez którą podciśnienie idzie do serwa + krociec na pompie. a wspomaganie to chociaż sprawdź czy pasek nie ślizga, czy jest płyn itp
Kevinass Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 Sprawdz stan plynu do wspomagania, a kiedy byl wymieniany? Prawdopodobnie kończy sie pompa wspomagania, nie wyje przypadkiem na wyższych obrotach i podczas próby kręcenia kierownica?
michalgp05 Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Opublikowano 6 Maja 2015 pasek się nie ślizga płyn jest, raptownie nagle zabrakło wspomagania gdy wjechałem na parking. Cala reszta jest ok co pisałeś po za króćcem ktoś go już robił widać zaklepany i zaklejony czymś Stan jest był wymieniany jakieś 4 tys temu, nie słychać jakiś nie pokojacych wyć Byłem teraz jeszcze raz obejrzeć auto po nocy i co? wspomaganie działa jak powinno, dziwna sprawa nie wiem co mogło być przyczyna.
Kevinass Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 takie zaniki wspomagania zazwyczaj swiadcza o padającej maglownicy, podczas odpalania samochodu z rana nie kreci sie kierownica w jedna strone ciężej albo lżej ?
michalgp05 Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Opublikowano 6 Maja 2015 Nie nic z takich rzeczy. Magiel był regenerowany 4 tys temu. Problem powtórzył się ponownie po przejechaniu 20 km, mam zalany plyn do wspomagania taki. https://www.google.pl/search?q=swag+zielony+plyn+wspomagania&newwindow=1&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=GT5KVdGfHcKgyAOauoCwCw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=670#imgrc=O7gjlFYaJ8No9M%253A%3BG0dEUokiHHHLRM%3Bhttp%253A%252F%252Fimg30.staticclassifieds.com%252Fimages_tablicapl%252F93347219_1_644x461_plyn-wspomagania-zielony-audi-vw-bmw-g004000-febi6162-swag-gorzow-gorzow-wielkopolski.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Folx.pl%252Foferta%252Fplyn-wspomagania-zielony-audi-vw-bmw-g004000-febi6162-swag-gorzow-CID5-ID3yGGf.html%3B247%3B429
Yassu Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Chyba masz zły płyn zalany. Na forum piszą, że powinien być nr 06161 FEBI (Febi czy SWAG to jest to samo) - patrz pierwszy podpięty post w dziale "układ kierowniczy"
MatrixXXL Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Tez mam magiel po remoncie i nowa pompę i problemy z tym wspomaganiem. Jeżeli masz b6 to płyn tylko mineralny, mi wali do nowej pompy syntetyk i chyba przez to ją szlak trafił.
Kevinass Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 (edytowane) Najlepiej zalać czerwonym olejem Mobila ATF 220 (taki zalecają zakłady regeneracji przekładni kierowniczych). Wymianę na taki olej należny przeprowadzić rotacyjnie (żeby wypłukać układ z zielonego oleju) potrzebujemy na taki zabieg ok 2l oleju Edytowane 8 Maja 2015 przez Kevinass
Yassu Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Witam. Panowie, dzwoniłem dzisiaj do serwisu Audi Wrocław. Serwisant powiedział mi wprost - płyn G 002 000 nie jest produkowany i jest to płyn mineralny, nie można mieszać płynu mineralnego z syntetycznym, więc nowszy płyn G 004 000 jest do nowszych układów kierowniczych i NIE NALEŻY STOSOWAĆ GO W UKŁADACH KIEROWNICZYCH MODELU B6 !!! Więc jeżeli miałeś zalany układ płynem G 004 000 lub Febi 06161 to może zostać uszkodzona pompa lub maglownica. W związku z powyższym należy poszukać płynu który będzie miał aprobatę Audi/VW i będzie miał zbliżone parametry do G 002 000. FEBI 06162 ?? Pozdrawiam.
michalgp05 Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Opublikowano 8 Maja 2015 zalałem układ płynem febi 6162 i jak na razie nic się nie zmieniło, robiłem płukankę tez. Raczej będzie trzeba zmienić pompę.
Kevinass Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 Raczej jak pompa nie wyje to powinna być sprawna.
bin85 Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 Witam. Panowie, dzwoniłem dzisiaj do serwisu Audi Wrocław. Serwisant powiedział mi wprost - płyn G 002 000 nie jest produkowany i jest to płyn mineralny, nie można mieszać płynu mineralnego z syntetycznym, więc nowszy płyn G 004 000 jest do nowszych układów kierowniczych i NIE NALEŻY STOSOWAĆ GO W UKŁADACH KIEROWNICZYCH MODELU B6 !!! Więc jeżeli miałeś zalany układ płynem G 004 000 lub Febi 06161 to może zostać uszkodzona pompa lub maglownica. W związku z powyższym należy poszukać płynu który będzie miał aprobatę Audi/VW i będzie miał zbliżone parametry do G 002 000. FEBI 06162 ?? Pozdrawiam. Tak jest zamieniony i w ASO u mnie nic nie mówili że nie można go stosować, więc wymieniłem i jakoś od 2 lat nic się nie dzieje.
kuki30 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 witam serdecznie chcialbym dolaczyc do tematu, otoz posiadam od pol roku audi a4 b7 1.9 tdi i cos mnie pokorciło zeby zmienic plyn w wspomaganiu, niestety byl to moj blad a dlatego, ze teraz narobilem sobie klopotu, a mianowicie : byl w ukladzie plyn czerwony, wiec go zlalem, przeplukalem febi mineralnym i uzupelnilem stan, na wolnych obrotach zaczelo wspomaganie ciezko chodzic chyba ze sie doda gazu to chodzi lzej, rano jak sie odpali to dziala dobrze ale po przejechaniu kilku km dziala juz ciezko. Wiec zlalem znow tego febiego i wlalem oryginal syntetyk (bo juz mienralnych nie produkuja oryg) i przeplukalem caly uklad znow i jest to samo. rano kiera dziala dobrze, pozniej juz nie, po dodaniu gazu wspoma dziala ok a na wolnych obrotach ciezko. pompa nie wyje, chyba ze sie skreci na max ale ponoc to normalne bo sa tam jakies zaworki, wiec na czerwonym dzialalo wszystko dobrze, po spuszczeniu tego syfu i zalaniu swiezym nowym oryg dziala do kitu, nie moge sie z tym uporac, czytalem "miliony" postow i nic, prosze o pomoc
MatrixXXL Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 (edytowane) może masz źle odpowietrzone, a wlewasz czerwony czy syntetyk zielony?? Edytowane 8 Czerwca 2015 przez MatrixXXL
kuki30 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 mialem wlany czerwony i go wylalem. przeplukalem uklad zielonym orygialem syntetykiem i tak sie dzieje wlasnie, ze dziala kierownica ciezko na postoju a jak sie doda gazu jest ok, powiedz mi w takim razie jak dobrze odpowietrzyc uklad ?? krecilem juz kolami w gorze i na zapalonym i na zgaszonym, na asfalcie tez krecilem 2 dni pod rzad i nic. pomocy! takze na chwile obecna mam wlany syntetyk zielony oryginal z vw
MatrixXXL Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 To wygląda że zmiana oleju wyrządziła więcej zła niż dobra, może jeszcze spróbować zalać tym czerwonym. U mnie przy podobnych objawach pompa do wymiany.
michalgp05 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2015 Kuki30 i jak uporałeś się z ciężko chodzącym wspomaganiem? najgorsze to ze raz jest raz nie cholera wie co to.
Michał Kazimierczuk Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Koledzy Prośba napiszcie czy udało sieWam coś zrobic z tym tematem ? Mam identyczny problem. Będę wdzięczny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się