xsebo1 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Witam. Ile mocy by wzrosło i co jeszcze trzeba będzie zrobić, decydując się na wymianę tłoków? Pytanie do znawców tematu tuningu. Oto przykład tłoków Wossner http://www.wossner.pl/product.php?id_product=3555
kkam Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Niewiele Ci to da. Aby mieć widoczny przyrost mocy to musisz dołożyć do paliwa też powietrza, a jak to zrobisz w silniku bez turbo?
robitl Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 (edytowane) Ile mocy by wzrosło i co jeszcze trzeba będzie zrobić, decydując się na wymianę tłoków? mocy raczej nic, takie rzeczy to się wstawia jak ktoś chce mieć 300+ i ma już turbo itd ogarnięte. ps. jak chce mieć dobrą furę to lepiej wstaw 1.8t i dołóż Q. Edytowane 7 Maja 2015 przez robitl
Homiczek Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 tłoki sie zmienia, jak chcesz odprężyć silnik i dołożyć wtedy suszarkę.
xsebo1 Opublikowano 7 Maja 2015 Autor Opublikowano 7 Maja 2015 (edytowane) Fragment specyfikacji ww tłoków:Kompresja po założeniu tłoków wossner: 12,3:1 Std. kompresja dla tego silnika: 8,9:1 Jak się ma wzrost kompresji do przyrostu mocy? Są to specjalnie tłoki do tego silnika, bez turbo powiększają komorę spalania. Seryjne tłoki to porażka, wciąga olej na krótkich odcinkach. Na trasach nie ubywa, wiec pomyślałem o wymianie Edytowane 7 Maja 2015 przez xsebo1
xsebo1 Opublikowano 7 Maja 2015 Autor Opublikowano 7 Maja 2015 Ile koni przybędzie? Korbowody też się wymienia?
robitl Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 (edytowane) Ile koni przybędzie? Korbowody też się wymienia? stary krótka piłka, co ty chcesz odwalić? jak ci olej bierze to wymień te tłoki i pierścienie to MOŻE coś pomoże. ty chcesz go zakuć jakbyś miał 400KM pod maską, takie rzeczy to nie w tych silnikach, nie ma to najmniejszego sensu. ps. mocy ci nic nie przybędzie praktycznie(może 5KM) takie części się wstawia bo znoszą większe obciążenia a nie same z siebie dają przyrost. Edytowane 7 Maja 2015 przez robitl
xsebo1 Opublikowano 7 Maja 2015 Autor Opublikowano 7 Maja 2015 Jak osiągnie 150 - 170 koni z tego samego silnika i nie będzie wciągał oleju to będzie super wynik. Jeśli korbowody też musiał bym wymienić 4x1000zł to jest już nieopłacalne. Chciałbym się dowiedzieć jak się sprawują takie tłoki (sportowe słyną z luznego spasowania) i czy wzrośnie moc
kkam Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Same tłoki nie zwiększą mocy do 150. Bo skad ma sie ona niby wziąć? Musisz dodatkowo podlać paliwa, ale podlewając musisz też dodać powietrza. Jeżeli stać Cie na zakup tłoków to przemyśl swap na 1.8T. Swój silnik sprzedasz, dołożysz kase która masz na tłoki i remont - bez problemu osiągniesz samym softem 180km. Dodatkowo będziesz mieć rozwojowy silnik. Niestety 2.0 nie jest udaną jednostką i według mnie nie warto w niego pakować kasy.
Robero321 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Słuchaj piszesz jakieś nie dorzeczności napisałeś że te tłoki zwiększają kompresję. Ok tłok kiedy jest wyższy może zwiększyć kompresję tak samo jak splanowana głowica nie za wiele bo zawory ale zawsze trochę zwiększysz. Z chwile piszesz że poprzez założenie tych kutych tłoków masz większą komorę spalania jedno ZAPRZECZA drugiemu. Nie wierz we wszystko co przeczytasz... nie będziesz miał praktycznie żadnego przyrostu mocy bo i z czego? Jak dobrze są dobrane i wykonane to może lepiej spalać się w komorze mieszanka, może mieć lepszą kompresję ale żebyś uzyskał na nich więcej niż 15 czy 20 koni względem starych mało szczelnych nie sądzę. szkoda roboty i kasy
Homiczek Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 mazda stosuje tą technikę - sky activ i jakieś tam przyrosty mają. ale do tego kolektor 4-2-1 i pewnie coś jeszcze. a stopień kompresji włąśnie duży, ale na pewno głowica tam jest wzmocniona do takich warunków
Robero321 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Po za tym jeśli słyną z luźnego spasowania musiał byś przygotować się na spore spalanie i nie mówię tu o paliwie a oleju
iceweed Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 (edytowane) Na tych tłokach 150 koni zrobić to nie problem wystarczy do tego zrobic porting kolektora dolotowego wydechowego oraz glowicy . Remap Edytowane 8 Maja 2015 przez iceweed
xsebo1 Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Opublikowano 8 Maja 2015 Nie jestem mechanikiem, wiem tylko że doprezaja silnik. Seryjne tłoki to porażka, dlatego chciałbym je zmienić. A dodatkowa moc zawsze się przyda. Nie ma tragedii z pobieraniem oleju, silnik jest zdrowy. Swap silnika jest nieoplacalny (silnik, skrzynia, katalizatory, wydech, instalacja, turbo i ECU) ogrom pracy i worek pieniędzy
iceweed Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 sama wymiana tłoków bez ruszania niczego doda ci 10ps
hunter91 Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 AUTOR postu nadal pisze jakby do niego nie docierało nic.Jak to moze dodac ci mocy ? ? ? kute tłoki są po to by nie popłyneły przy wiekszych mocach rzedu 300 koni(auto z turbiną) po to sie montuje kute to i tamto. To wolnossaka nie oplaca sie nie ma w ogole po co.Nic tobie to nie da.Podejrzewam ze wywaleniem kata wiecej mocy ci przybedzie jak wymiana tych tłokow. NIE OPLACA SIE WCALE.
iceweed Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 wywalenie kata to raczej spadek mocy bez ruszania ecu, Fragment specyfikacji ww tłoków:Kompresja po założeniu tłoków wossner: 12,3:1Std. kompresja dla tego silnika: 8,9:1
hunter91 Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 mylisz sie,wywalenie kata to nie spadek a przyrost>Wywalenie srodkowego w wolnossaku to spadek mocy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się