Netfcher Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 (edytowane) Ja sie poddalem poki co. Za malo piw mialem, by grzebac tam dalej na slepo. Zreszta to nie jest taka rura przelotowa jak w 1wszym poscie. Wiec, mozliwe ze nie da go sie przeczyscic dokladnie przez te wszystkie zawijasy. Plus ta chlodnica spalin - nie wiem nawet jak to w srodku wyglada Znalazlem nowke nie smigana za 1100 zl. Jak mnie zacznie to wkurzac to chyba kupie i wymienie u mechanikow. To mi sie zalacza w trasie jak jade spokojnie. Jak jade do pracy to nigdy sie tak nie wlacza Edytowane 1 Listopada 2015 przez Netfcher Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcian Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 A za co ta przepustnica odpowiada w naszych klekotachPrzepustnica to inaczej klapa gasząca. Gdy wyłączasz silnik to przepustnica zamyka dopływ powietrza niezależnie od tego że wtryski przestają podawać paliwo.Jest to też ostatnia instancja zabezpieczająca silnik przed wybuchem w przypadku choroby szalonych turbin. Gdy sie wyjsr@ turbo i rzygnie olejem w dolot to ten olej może służyć za paliwo dla silnika nawet jak wyłączysz zapłon. Żeby silnik nagle nie wykręcił tylu obrotów że korba wyjdzie bokiem zabezpiecza go przepustnica. Zamknie dopływ powietrza i zgasi silnik. Czyli w moim przypadku ,kiedy mi dwa razy silnik zgasł,i raz nie moża go było odpalic, to może faktycznie coś jest nie tak z elektroniką w przepustnicy . Jak przepustnica jest zamknieta to też nie odpale prawda , albo coś ją blokuje albo elektronika wali w h...a. To by tłumaczyło że za każdym razem po odholowaniu do serwisu ( około 2h) auto odpalało jakby nic sie nie stało czy ja dobrze myślę. Czas chyba na nową przepustnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kooga Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 U mnie jak przepustnica byla do wymiany to co raz swiecila sie kontrolka od swiec, sprawdzilem bledy na kompie i byly wlasnie bledy o przepustnicy, wiec moze jeszcze poszukaj innego bledu zanim kupisz przepustnice niepotrzebnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcian Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Tak tylko że nigdy nie wywaliło żadnych błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbigor Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Za malo piw mialem, by grzebac tam dalej na slepo Cytując wieszcza przesyłam oświaty kaganek coby trochę rozjaśnić temathttp://wrzucacz.pl/file/6941446406204/wymontowanie-EGRa-cjcb.pdf http://wrzucacz.pl/file/9651446406204/Chlodnica--EGR-CJCB-zestawiene-montazowe.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netfcher Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 (edytowane) Za malo piw mialem, by grzebac tam dalej na slepoCytując wieszcza przesyłam oświaty kaganek coby trochę rozjaśnić temathttp://wrzucacz.pl/file/6941446406204/wymontowanie-EGRa-cjcb.pdf http://wrzucacz.pl/file/9651446406204/Chlodnica--EGR-CJCB-zestawiene-montazowe.png Dziekuje dobry czlowieku, Bog ci to wynagrodzi szerokimi drogami i niskim spalaniem . 3 pkt mnie rozwala - Wymontować ścianę grodziową podszybia Choc ma to sens bo tej rurki ze zdjecia A19-11212 nie da sie odkrecic, bo leci z tylu silnika, i przy okazji totalnie zaslania dolna czesc EGR'u Gratulacje dla projektantow OOOO Chyba latwiej byloby wyjac caly silnik... Edytowane 1 Listopada 2015 przez Netfcher Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbigor Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 3 pkt mnie rozwala - Wymontować ścianę grodziową podszybia Chyba latwiej byloby wyjac caly silnik... Pewnie tak:) Dlatego IMHO lepsze wyjście to wizyta u tunera. Za koszt EGR i jego montażu zrobisz chipsa i wyłączenie EGRa w sofcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcian Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 (edytowane) Bylem w ASO aby sprawdzili co tam mówi komputer w sprawie mojego problemu , jak zwykle zero błędów ,i co teraz ,gdzie szukać problemu. Edytowane 5 Listopada 2015 przez wojcian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbigor Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Bylem w ASO aby sprawdzili co tam mówi komputer w sprawie mojego problemu , jak zwykle zero błędów ,i co teraz ,gdzie szukać problemu. Przep8ustnica jest otwarta przy wylączonym silniku i przy odpalaniu. Nie winiłbym jej przez to za problemy z odpalaniem. Ale możesz sie upewnić, gdy nie będziesz mógł odpalić odepnij wtyczkę. Możesz sie tez upewnic ze jest otwarta gdy zdejmiesz z niej gumowa rure Jesli po zdjeciu wtyczki dalej nie odpali to znaczy ze problem jest gdzie indziej. Wywali oczywiscie blad ale go skasujesz i nie wróci. Przed chwila sprawdzałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netfcher Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Czy jest mozliwe aby paliwo, tu mowa o jakosci, mialo wplyw na bledy egr'u? Od 2 tyg jezdze tylko na paliwie z orlenu (verva) i ani raz nie zaswiecila mi sie migajaca kontrolka swiec ani nie wyskoczyl blad egru. (a zrobilem z 1,5 tys km). Wczesniej walilo mi co 3 dzien bledami jak jezdzilem na paliwei ultimate z bp. Innych zmiennych nie widze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 http://allegro.pl/f96-zaslepka-zamiennik-flansza-egr-tdi-kbc-axr-kpl-i4845012125.html czy ktoś z was to zastosował i co o tym myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniell-gda Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Witam, wywala mi błąd 4892 - EGR valve (N18) malfunction P040300 [237] - Electrical Fault in Circuit EGR do wymiany czy do czyszczenia ?? jaki ma symbol części EGR 2.0 tdi caga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodas Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 1)Czy przy operacji czyszczenia trzeba się wyposażyć wcześniej w jakieś uszczelki w serwisie? 2)Z czego autor przygotował miksturę do czyszczenia egr jeśli można wiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magoo Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 1)Czy przy operacji czyszczenia trzeba się wyposażyć wcześniej w jakieś uszczelki w serwisie? 2)Z czego autor przygotował miksturę do czyszczenia egr jeśli można wiedzieć Możesz złożyć na starych - nie będzie przedmuchów. Do mycia EGR'a polecam płyn do mycia silników, zmywacz do hamulców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniell-gda Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 (edytowane) mam do wymiany egr mój to 03L131501D czy jeszcze inny będzie pasował ?? np. 03L131501G lub 03L131501k ?? Edytowane 8 Lutego 2016 przez daniell-gda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlackWidow Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Witam wszystkich:) Nie jestem pewna czy w dobrym watku ale.. Zaczynajac od poczatku.. Mam audi A3 1.6tdi 2010rocznik. Zawsze serwisowany w Audi za nie musze wspominac spore siano:/ jednak po ostatnim <wrzesien> serwisie autko tak jakby troche wolniejsze bylo? nie przejelam sie zbytnio bo roznica naprawde nie az taka duza.. jednak wczoraj w drodze do pracy kontrolka swiec zarowych i moc wtedy juz spadla na leb na szyje.. zadzwonilam do audi i bez problemu zabrali auto na lawecie i obiecali ze zobacza co i jak.. Dzis dostalam telefon ze EGR do wymiany i ze mam usciasc bo cene mi poda;) Wyczytalam ile sie dalo ale wciaz jestem zielona wiec pytanie do Was.. Czy jest mozliwe ze w zwiazku z tym calym bajzlem spalinowym jaki vw/audi probowali 'naprawic' cos mi poprzestawiali i dlatego teraz EGR jest do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magoo Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Nie, poprostu w Twoim modelu silnika są awaryjne EGR'y. Cena pewnie od 1500zł w górę Najlepszym rozwiązaniem jest zaślepić EGR by nie szły na niego spaliny oraz software'owo wyłączyć go. Operacja będzie wynosić +/- 1000zł (tyle za to biorą u mnie w okolicy). Wymieniać na nowy nie ma sensu bo popsuje się ponownie - taka już jakość.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniell-gda Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Nie, poprostu w Twoim modelu silnika są awaryjne EGR'y. Cena pewnie od 1500zł w górę Najlepszym rozwiązaniem jest zaślepić EGR by nie szły na niego spaliny oraz software'owo wyłączyć go. Operacja będzie wynosić +/- 1000zł (tyle za to biorą u mnie w okolicy). Wymieniać na nowy nie ma sensu bo popsuje się ponownie - taka już jakość.. zaślepienie EGR nie zaszkodzi filtrowi DPF ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magoo Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 (edytowane) Nie ale skoro będzie grzebane w sofcie to można zrobić 2 rzeczy za jednym zamachem Wywalić z softu EGR i DPF'a Samo zaślepienie nic nie da. Edytowane 13 Lutego 2016 przez magoo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniell-gda Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 ja obecnie mam odłączoną wtyczkę od EGR bo z podłączonym pali się spirala i turbo nie pracuje muszę coś z tym zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się