waldih1979 1 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Ja jak miałem DPF to też były czyściutkie a teraz tak jak u Krissa po ostrej jeździe czarne. Ostatnio natomiast byłem w Wolfsburgu i praktycznie każdy Golf 7 GTI czy R miał obkopcone rury a GTD zero, rury czyste jak łza i zdziwiony byłem tym faktem. To benzyniaki teraz kopca bardziej niż diesle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amaradaar 5 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 a no dokładnie i kolega raczej napewno ma wyczyszczony dpf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sensei 4 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Hej. Ja mam DPF i okopcone rury. 140tyś przelotu. DPF się kończy ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 38 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 U mnie 140k przelotu i czyste rury.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldih1979 1 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Ja przy 240tyś przelotu tez miałem czysty wydech, dopiero po wywaleniu DPFa zaczęła się osadzać sadza. Teraz pytanie do znawców tematu czy to normalne czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 38 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Ja przy 240tyś przelotu tez miałem czysty wydech, dopiero po wywaleniu DPFa zaczęła się osadzać sadza. Teraz pytanie do znawców tematu czy to normalne czy nie? jak nie masz DPF to normalne ze jest sadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robberto 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Wszystko zalezy jakie trasy pokonujesz, znam przypadek w peugeocie 508 gdzie dpf zapchal sie przy 140 tys km, ja mam nalatane 250tys km i wydech czysciutki z tym ze czesto robie duze trasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sensei 4 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 dpf zapchal sie Czyli rozumiem, że mam zapchany DPF ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 38 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 dpf zapchal sieCzyli rozumiem, że mam zapchany DPF ? Podepnij kompa i sprawdź co pokazuje - sadzę że gdyby był zapchany dpf to miałbyś na FIS lampę co chwila i tryb awaryjny PS. może ktoś usunął dpf - jesteś 1 właścicielem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 nie ma szans aby auto z dpf-em kopciło niezaleznie od stanu silnika jedynie moze sie bardziej zapychac jak silnik jest w gorszym stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 (edytowane) Jeżeli auto wyposażone w DPF mocno dymi na czarno, to albo została w nim sama puszka, albo cegiełka jest stopiona, ewentualnie ktoś ją potraktował długim wiertłem do betonu Przy sprawnym DPF-ie auto na pewno nie powinno dymić na czarno, może dymić na siwo-szaro podczas procedury wypalania filtra. Co do okopcenia rury to generalnie powinna być czysta od sadzy, ale zdarzają się przypadki, że wkład filtra nie jest idealnie uszczelniony w puszce i delikatnie puszcza spaliny bokiem, wtedy rurka może być trochę okopcona, ale dymić na tyle że widać Batorego gołym okiem, a tył auta robi się czarny, to na pewno nie powinien Edytowane 24 Sierpnia 2015 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sensei 4 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 dpf zapchal sieCzyli rozumiem, że mam zapchany DPF ? Podepnij kompa i sprawdź co pokazuje - sadzę że gdyby był zapchany dpf to miałbyś na FIS lampę co chwila i tryb awaryjny PS. może ktoś usunął dpf - jesteś 1 właścicielem? Właśnie wróciłem z ASO i według nich jest wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 38 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 ASO potwierdziło ze jest DPF? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sensei 4 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 ASO potwierdziło ze jest DPF? Że w tych modelach lekko okopcone rurki to ok jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 38 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 ASO potwierdziło ze jest DPF? Że w tych modelach lekko okopcone rurki to ok jest. Nie tłumaczyli czemu tak jest? skoro inni mają czyste? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sensei 4 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 ASO potwierdziło ze jest DPF? Że w tych modelach lekko okopcone rurki to ok jest. Nie tłumaczyli czemu tak jest? skoro inni mają czyste? Ne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robberto 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Faktycznie moze tak ma byc, ostatnio zwracam uwage na wdechy i kilka juz widzialem okopconych czarnych w tdi i to w 3-5 latkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitkovskyyy 5 Opublikowano 30 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 U mnie tak. 250k nalot, wg vcdsa dpf siedzi i ma sie dobrze, silnik nie kopci przy mocniejszym depnieciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hunter7 0 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 No to ja wtrące swoją historię. Auto mam pół roku i nalatałem ponad 20tyś i od początku zastanawiała mnie czarna końcówka, osmolona od sadzy, kupiłem kabel i sprawdzałem na bieżąco. Dpf dość często się wypalał do tego auto paliło szczególnie na autostradzie według mnie za dużo, 8,5 l tak przy 160 km/h , co wytarłem wydech to po paru depnięciach był osmolony. Ostatnio przypadkiem zauważyłem że intercooler w jednym miejscu jest osmolony na środku, okazało się że jest w nim dziurka wielkości łebka od szpilki, zmieniłem chłodnicę pojechałem w trasę , wypalił się dpf i końcówki już się nie smolą do tego spalanie spadło o prawie dwa litry. To wszystko przez malutką dziurkę w coolerze. A i auto ma więcej mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitkovskyyy 5 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Serio?? Gdzie miałeś tą dziurkę i jak to sprawdziłes? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się