rafal9119 Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 Siema od czego mam tak mokre wtryski ??? da rade to uszczelnić i gumowy trójnik od odmy jest pęknięty. jaki jest jego numer ???
rafal9119 Opublikowano 9 Maja 2015 Autor Opublikowano 9 Maja 2015 tak to jest to co jest z tym kolektorem ze wtryski sa brudne w oleju???
edekxp Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 (edytowane) Mogą być nieszczelne te plastikowe gniazda wtrysków, ale dziwne że olej jest. Może poprostu zachlapane tym olejem z dołu Edytowane 9 Maja 2015 przez edekxp
rafal9119 Opublikowano 9 Maja 2015 Autor Opublikowano 9 Maja 2015 od wtrysków czuć benzyne ale to chyba normalne. i tak wszystkie 4 sztuki w oleju i też w oleju sa te gumowe opaski na kolektorze
edekxp Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 Nie powinno czuć benzyne, bo niby dlaczego jak wszystko ma być szczelne.Do sprawdzenia plastikowe gniazda oraz oringi wtrysków
rafal9119 Opublikowano 9 Maja 2015 Autor Opublikowano 9 Maja 2015 Co mi sprawdzenie ich da???od razu wymienić trzeba i tyle tylko jaki jest ich nr
michalski83 Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 kolego a nie pękła odma ? u mnie było to samo pęknięty kruciec
edekxp Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 Gniazda się wykręca i można na klej lub silikon zakręcić
szczur_84 Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 tylko uważaj bo przy wykręcaniu mogą pęknąć i kawałki wpaść do cylindra, rób to na ściągniętym kolektorze
rafal9119 Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Opublikowano 10 Maja 2015 za takie grubsze naprawy bede brał sie w sobote. Panowie a od czego jest taka metalowa czarna rurka idąca od turbo z tyłu silnika(koło czujnika temp) i jest zaślepiona?????
michalski83 Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Czarna metalowa rurka jest od Evap idzie od zaworka który jest umieszczony na obudowie filtru powietrza aż do kolektora ssącego http://i19.photobucket.com/albums/b154/walky_talky20/EVAP-delete.png zaznaczone na czerwono
rafal9119 Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Opublikowano 11 Maja 2015 chodzi mi o tą metalową rurke co na zdjeciu jest strzałka. u mnie jest zaślepiony
edekxp Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Może być zaślepiona jak sai wyłączona w sofcie
Away Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Dokładnie rurka łączy pompę powietrza wtórnego z zaworem CV (combi valve) z tyłu bloku silnika.
rafal9119 Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Opublikowano 12 Maja 2015 czyli o co to chodzi . prawidłowo jest zaślepiona czy ma to wpływ na moc silnika?? tez macie zaślepione te coś w swoich 1.8 T?????
edekxp Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 Nie ma znaczenia do mocy Jeżeli ktoś ma wyłączoną sai to można zaślepić , nawet usunąć zawór kombinowany i zaślepić otwór w głowicy. Usunąć wszystkie rurki,pompę sai - auto będzie lżejsze
rafal9119 Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Opublikowano 17 Maja 2015 aha to dobrze bo już myślałem że to jakaś ciesielka Panowie z tego zaworka po lekkim przegięciu powinno uciekać powietrze???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się