Gość Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 witam wszystkich. Mam problem z moją b5 bo dziwnie ona jeździ raz szybko a raz to taki zamula z focus 1.4 mnie lyka . Chce jutro zrobić logi. Powiedzcie mi tylko jakie grupy najlepiej zlogować, żeby nie jeżdzić pół dnia i logować wszystkich. Szukałem podobnych info co do AEB ale znalazlem do innych silnikow :/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Tu masz wszystko http://forum.vw-passat.pl/threads/82343-ABC-Diagnostyka-1-8-20V-TURBO-AEB-APU-AWT-AWM-1-8T-krok-po-kroku-GUIDE-v-0-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Dzieki za odpowiedź. To juz wiem ze przeplywke sprawdze na logach w grupie 002. Co jeszcze mozna by sprawdzić. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Czasy wtrysku, doładowanie, napięcie sondy i wiele innych parametrów. Poczytaj odpowiednie lektury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 w AEBie nie wiele da sie podobno sprawdzić Vagiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Czasy wtrysku, doładowanie, napięcie sondy i wiele innych parametrów. Poczytaj odpowiednie lektury. doładowanie 002,007,013,025 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Czasy wtrysku, doładowanie, napięcie sondy i wiele innych parametrów. Poczytaj odpowiednie lektury. doładowanie 002,007,013,025 Dzieki wielkie za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonJVC 0 Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 i co kolego zrobiłeś te logi ? to wrzuć porównam z moim bo mam podobne odczucia jak ty .. hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 (edytowane) Logi na PB http://vaglog.pl/log_216643.html http://vaglog.pl/log_216644.html http://vaglog.pl/log_216645.html http://vaglog.pl/log_216642.html Logi na LPG http://vaglog.pl/log_216646.html http://vaglog.pl/log_216647.html http://vaglog.pl/log_216648.html http://vaglog.pl/log_216649.html Mam nadzieje że dobrze je zrobiłem. Mój pas testowy ukazał się za krótki :/ Musiałem wybrać drogę publiczną. Mało uczęszczana za to stan nawierzchni kiepski i nie jest iealnie płaska, tzn. lekkie wzniesienie Link do opisu mojego problemu jest ponizej http://a4-klub.pl/index.php?/topic/318754-aeb-nierowne-przyspieszenie-przepustnica-czy-przeplywa/ Edytowane 10 Maja 2015 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonJVC 0 Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 logi takie średnie co brakowało ci drogi? przepływka wygląda na dobrą.. ale niech się wypowiedzą osoby które się bardziej znają.. jakie ciśnienie doładowania ? sprawdzałeś może ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 (edytowane) tak troche drogi mi brakowalo dodam że od wczoraj na ZIMNYM silnku po wcisnieciu gazu na biegu jalowym porzadnie zaszarpie silnikiem. Na benzynie szarpnie z dwa razy a na gazie z 5, po nagrzaniu problem nie tyle ze ustepuje ale jest mneijszy. Jak to cisnienie doladowania sprawdzic ? bo coś mi sie wydaje ze tylko nanometr wchodzi w rachubę, a ja mechaniki kiepski jestem :/ ps. a tak se pomyslalem ze to moze N75 jest walniety :/ Czy mozna go jakos zlogowac ? Edytowane 10 Maja 2015 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonJVC 0 Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 manometr.. albo turbo boost (wskaźnik turbo), moje log są bardzo podobne do twoich a ja n75 mam dobry.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 (edytowane) To może DV do kosza Jest. Dodam że jak zdejme rurkę od filtra powietrza to po puszczanie gazu słychać taki mocny warkot lub chrobotanie Edytowane 11 Maja 2015 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Lpg napewno do regulacji bo zalewa go na maksa i pewnie rozjechane korekty sterownika, sciagnij na chwile kleme i zobacz jak jedzie po tym na pb i zrób od razu 002+007. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Ok zrobię tak. Byłem w piątek na regulacji gazu i mapy idealnie pokrywaly się z mapami benzynowymi. Podjadę po 14 do gazowca i popołudniu zrobię logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się