tommyy Opublikowano 21 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2015 Sterowanie turba, czyli chodzi o gruszkę??
lukaszooo Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Sterowanie czyli podcisnienie i czujnik doładowania.
tommyy Opublikowano 21 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2015 (edytowane) Dzieki lukaszooo za cierpliwość do mnie i moich postów A wiec łopatologicznie sprawdzić wszystkie zawory (N75, N18, pompę vacuum) czujnik doładowania i cały dolot ? Turbo musiałem oddać do regeneracji bo były rozwalone łopatki Edytowane 21 Czerwca 2015 przez tommyy
lukaszooo Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 N75 i N18 działają, problem moze byc ze szczelnościa układu. Z dolotem tez moze byc problem i tez jest do sprawdzenia. Nie wiem gdzie u ciebie jest czujnik doładowania bo szczerze mówiąc nigdy nie robiłem a6 AFN ale jesli czujnik jest w ecu to sprawdz węzyk i czy czujnik nie jest zawalony olejem
tommyy Opublikowano 21 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2015 lukaszooo czy mógłbyś rzucić jeszcze okiem na logi mojego brata http://a4-klub.pl/index.php?/topic/324055-analiza-logow-afn/ N75 i N18 działają, problem moze byc ze szczelnościa układu. Z dolotem tez moze byc problem i tez jest do sprawdzenia. Nie wiem gdzie u ciebie jest czujnik doładowania bo szczerze mówiąc nigdy nie robiłem a6 AFN ale jesli czujnik jest w ecu to sprawdz węzyk i czy czujnik nie jest zawalony olejem Czyli plan na jutro przepływka, czujnik do sprawdzenia-wyczyszczenia. Czy możesz mi napisać jakie logi zrobić po czyszczeniu ???
lukaszooo Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 dla przepływki 3,8,10 dla turba 11.
tommyy Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2015 (edytowane) dla przepływki 3,8,10 dla turba 11. Witam, przepływka wyczyszczona, czujnik też - w sumie wszystko było czyściutkie ... Co dalej, robić logi czy sprawdzać coś jeszcze, sprawdziłem jeszcze wszystkie wężyki od podciśnień - nigdzie nie widać nieszczelności. profilaktycznie wymienię chyba wszystkie wężyki, a co z przepływką? Czy chodzi jakoś fatalnie i myśleć o jej wymianie? W VAG-u nie pokazuje żadnych błędów. Edytowane 23 Czerwca 2015 przez tommyy
lukaszooo Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Sory kolego ale nie powiem ci krok po kroku co masz zrobić zeby było ok i zebys nie wydał nawet grosza. Temat ciągnie sie od 3 stron a ty prawie nic nie zrobiłeś.... Sprawdz porządnie dolot tak aby wyeliminować nieszczelność, nastepnie zrób tak podcisnienie aby było szczelne na 100% zrób logi i dopiero kombinuj dalej.
tommyy Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2015 (edytowane) Sory kolego ale nie powiem ci krok po kroku co masz zrobić zeby było ok i zebys nie wydał nawet grosza. Temat ciągnie sie od 3 stron a ty prawie nic nie zrobiłeś.... Sprawdz porządnie dolot tak aby wyeliminować nieszczelność, nastepnie zrób tak podcisnienie aby było szczelne na 100% zrób logi i dopiero kombinuj dalej. OKI, w sumie to chyba coś zrobiłem: - dolot sprawdzony cały, nie ma nieszczelności, - podciśnienie sprawdziłem, ale wymienię profilaktycznie wszystkie wężyki - aby spać spokojnie i być pewnym Grosz mogę wydać, nie ma problemu ... tylko mechanicy więcej psują i kantują niż potrafią naprawić, jeżeli o to ci chodzi. Zrobię teraz logi i zobaczymy czy coś się zmieniło... Edytowane 23 Czerwca 2015 przez tommyy
lukaszooo Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Problem jest bardzo prosty do zdiagnozowania, max 30 min u kumatego mechanika i masz diagnoze z czym jest problem. Dolotu i układu podcisnienia musisz być pewny na 100% mając wakuometr jest bardzo prosto to sprawdzić.
tommyy Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2015 Właśnie w tym jest problem, gdybym miał w okolicy kumatego mechanika to nawet bym nie zaczynał tego wątku Niestety u mnie nie ma takich Dobra jutro jeszcze raz dolot, lepiej sprawdzić dwa razy i być pewnym na 100%, wymienię wszystkie wężyki, a później logi i zobaczymy co będzie ...
ciahciah Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 dolot był i jest szczelny ecu 012 map na rurze i jak był by walnięty to na jałowym było by widać że zaniża lub zawyża filtr paliwa i powietrza jak stary wymieńukład podciśnienia daje ciała, albo nieszczelność albo n75 walnięty, n18 też może być walnięty, przydał by się wakuometr, może sobie zakup bo to wydatek żaden a przyda się nie raz+końcówka na wężyk: http://allegro.pl/wakuometr-radialny-od-1-do-0-bar-i5516818028.htmlprzepływka słabo mierzy ale to na razie nie powód by nią wymieniać, najpierw wypal kolektor ssący, wyskrob wloty w głowicy gdy zawór w danym cylindrze jest zamknięty, kompresorem potem wydmuchaj osad, by kolejny wlot wyczyścić pchasz silnik na 5 biegu do przodu aż kolejny zawór się zamknie i dopiero go scyzorykiem skrobieszzatkaj egr na czas ogarniania co by wykluczyć że winowajcą wszystkiego jest nie domykający się egr, zatkaj blaszką egr przy kolektorze ssącym wycięta z puszki po piwie i zrób 003d 011d osobno
tommyy Opublikowano 5 Lipca 2015 Autor Opublikowano 5 Lipca 2015 (edytowane) Witam i WIELKIE dzięki za zainteresowanie tematem A więc po kolei: - filtr paliwa i powietrza nowy, - wakuometr zamówiony, tylko za bardzo nie wiem co nim pomierzyć i gdzie? W wolnej chwili ogarnę wszystko tak jak napisałeś i wrzucę logi... Chciałbym jeszcze zamontować wtryski 216 i potem mapa, ale to chyba dopiero po ogarnięciu auta Jeszcze raz za zainteresowanie tematem - w połowie sierpnia jadę nad morze i chciałbym mieć już wszystko z głowy Edytowane 5 Lipca 2015 przez tommyy
ciahciah Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 jak dojdzie wakuometr i będziesz miał odpalony vag i auto zadzwoń to ci powiem jak spr wakuometrem wszystko 697503901 program czy zostanie teraz zrobiony czy później to bez znaczenia, ja np. wole na czipie ogarniać auto, szkoda się rozdrabniać i robić coś raz pod serie a potem drugi raz pod czipa, z resztą na czipie wszelakie niedomaganie lepiej widać
tommyy Opublikowano 6 Lipca 2015 Autor Opublikowano 6 Lipca 2015 (edytowane) Witam, dzisiaj wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia oraz zaślepiłem egr Auto jeździ jak by lepiej się zbiera od dołu EGR zanieczyszczony dość znacznie, osad około 3 mm w środku - zastanawiam się czy nie wyczyścić kolektora ssącego za pomocą jakiegoś preparatu bo w nim pewnie tak samo? może po czyszczeniu zrobić logi i zobaczyć jak będą wyglądać ?? Edytowane 6 Lipca 2015 przez tommyy
ciahciah Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 żadne czyszczenie chemią, tylko wypalanie
wesz82 Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 żadne czyszczenie chemią, tylko wypalanie W sumie ja swój kolektor zalałem płynem do mycia silników zaraz po myciu na myjce i po 2 tyg moczenia wypłynęło z niego piekne bagno. Dla spokoju wypalałem środek przez 15min a resztę wypucowałem szmatką Tylko ja miałem 2 kolektor swój jak miałbym zaraz zakładac to tak jak ciah pisze wypalanka i po kłopocie no chyba ze sie egr zostawi to za rok powtórka
tommyy Opublikowano 17 Lipca 2015 Autor Opublikowano 17 Lipca 2015 (edytowane) Witam wszystkich, sorki za przerwę w temacie ale praca,praca... a więc tak: kolektor wypalony, EGR zatkany. zrobiłem pomiary wakuometrem i wyszlo jak na załączonym schemacie http://chomikuj.pl/tomaszpia/schemat+pod,4879957796.pdf file:///C:/Users/Dom/Desktop/schemat%20pod.pdf Rzućcie okiem może to coś rozjaśni... Komentarze mile widziane Edytowane 17 Lipca 2015 przez tommyy
ciahciah Opublikowano 17 Lipca 2015 Opublikowano 17 Lipca 2015 (edytowane) zamiast pomyśleć lepiej się narobić i nic nie zrobić schemat podciśnienia z neta sobie wydrukuj i z godzinę się na niego napatrz może na coś wpadniesz, a jak nie to odpal 011bs i podepnij wakuometr pod wężyk idący na gruszkę, potem odpal 003bs i podepnij pod wężyk idący na egr, napisz co pokazał waku cyklicznie Edytowane 17 Lipca 2015 przez ciahciah
tommyy Opublikowano 20 Lipca 2015 Autor Opublikowano 20 Lipca 2015 (edytowane) Oki, jutro działam A co do narobienia to trening czyni mistrzem A więc zrobione: 011 BS zakres od 0 do 0,8 003 BS zakres od 0 do 0,8 zero przy OFF - 0,8 przy ON (cyklicznie) Edytowane 20 Lipca 2015 przez tommyy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się