urbinek Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Witam! Jakiś czas temu miałem A4 B5 ale miły kierowca Opla zrobił mi z kombi sedana, kupiłem 'nową' sztukę zbliżoną do tego co mam teraz, tyle wstępem więc mogę przełożyć sporo części od silnika po praktycznie tylną oś Obecna b5 ma półfis bez przełączników na manetkach: https://www.copy.com/s/t%3AjXOvpAL8C7Mpj4KZ%3Bp%3A%252Faudi/licznik/nowy.jpg z błędów dziania które zauważyłem to - ciągle miga ikonka immobilisera, - świeci się airbag, - brak temperatury oleju, - wskaźnik paliwa pokazuje dziwne wartości, rośnie, spada i przy stanie jaki jest na zdjęciu zatankowałem 60 litrów ropy podłączyłem się kabelkiem Viaken KKL i chodziłem po interfejsie szukając błędów (spisałem kilka ale mój Windows stwierdził, że czas aktualizacji i nie zapisał niczego), nie wiem gdzie dokładnie szukać ale błędy które znalazłem to - informacja o braku modułu airbag - nie właściwy moduł kontroli silnika i brak immobilisera (swoją drogą odpaliłem auto plastikowym blankiem) robiłem też testy liczników i silniczek od temp oleju nie działa ogółem mam wrażenie, ze ktoś przełożył licznik z innego samochodu i zrobił go na sztukę ale tyle narzekania myślę czy naprawić ten fis czy przełożyć mój stary wcześniej miałem pełny fis (ze standardowo uszkodzonymi liniami wyświetlacza) razem z manetkami do przełączania komputera pokładowego, nie mam zdjęcia teraz ale był identyczny jak https://www.copy.com/s/t%3AjXOvpAL8C7Mpj4KZ/audi/licznik/stary-podobny.jpg wiem, że muszę jakoś programować immobiliser do tego ale na biedę mógłbym przełożyć pestki ze starych kluczy pytanie, jak się do tego zabrać, żeby to miało ręce i nogi, stary samochód ma dostać części z tego co mam teraz tak abym mógł go sprzedać na żyletki albo komuś kto chce w nim dłubać p.s. czy po tej etykiecie z VINem można dość do modelu silnika? https://www.copy.com/s/t%3AjXOvpAL8C7Mpj4KZ%3Bp%3A%252Faudi/vin.jpg
Fazii Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Przełóż swój stary licznik bo ten 1/2FIS to i tak pewnie JAEGER i nie ma sensu go robić.
urbinek Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Opublikowano 17 Maja 2015 luz, tak tez planowałem ale zrobię to zwykłym viaken kkl? chodzi mi o programowanie immobilisera
Fazii Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Tak o ile znasz pin Jak nie to wydobędziesz go VAG K+CAN Commanderem
marcin_franz Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Ten nowy jesy firmy jaeger. Juz go raczej nie naprawisz. Przełóż stary licznik. Podejdzie prawie p&p. Bedzoesz musial tylko kilka przewodów podać do masy (kontrola płynu spryskiwaczy i żarówek). Co do immo, to nie jestem pewien czy nie będzie trzeba kodować, ale masz kabelek, więc nie będzie problemu. Chyba w dziale warsztat jest temat o przełożeniu licznika.
urbinek Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Opublikowano 17 Maja 2015 hm, jeśli dobrze widzę viaken kkl nie współpracuje z vag commanderem czy taka chińszczyzna podoła? http://allegro.pl/vag-k-can-liczniki-pin-immo-off-kluczyki-full-diag-i4867838742.html
Fazii Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 hm, jeśli dobrze widzę viaken kkl nie współpracuje z vag commanderem czy taka chińszczyzna podoła? http://allegro.pl/vag-k-can-liczniki-pin-immo-off-kluczyki-full-diag-i4867838742.html da rade
urbinek Opublikowano 18 Maja 2015 Autor Opublikowano 18 Maja 2015 Czy wykonując transplantację zgodnie z http://a4-klub.pl/index.php?/topic/243498-zamiana-licznika-pol-fis-na-pelny-fis-w-ostatnim-lifcie-pelna-opcja/?hl=%2Bmonta%BF+%2Blicznika+%2Bfis będę musiał przekładac te piny ? przekładkę robię z licznika z km/h na km/h
Fazii Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 Czy wykonując transplantację zgodnie z http://a4-klub.pl/index.php?/topic/243498-zamiana-licznika-pol-fis-na-pelny-fis-w-ostatnim-lifcie-pelna-opcja/?hl=%2Bmonta%BF+%2Blicznika+%2Bfis będę musiał przekładac te piny ? przekładkę robię z licznika z km/h na km/h Sprecyzuj o jakie piny Ci chodzi?
urbinek Opublikowano 18 Maja 2015 Autor Opublikowano 18 Maja 2015 w kostkach wchodzących do licznika, z tego co widzę w tym PDF'ie jest sporo zmian https://www.copy.com/s/t%3AjXOvpAL8C7Mpj4KZ/audi/Zamiana%20p%C3%B3%C5%82%20FIS%20na%20Full-FIS.pdf
Fazii Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 (edytowane) Niebieska i zielona kostka jest taka sama w każdych zegarach z CAN. Dokladasz jedynie szarą jeśli chcesz mieć sterowanie wyswietlanymi informacjami W tym pdfie jest wszystko elegancko wyjaśnione krok po kroku Edytowane 18 Maja 2015 przez Fazii
urbinek Opublikowano 19 Maja 2015 Autor Opublikowano 19 Maja 2015 dobra wszystko jasne, w wersji dla leniwych wystarczy - odczytać VAG-K pin'y oraz przebiegi z obu liczników - fizycznie przełożyć (na początek olać szarą kostkę) - zaprogramować nowe kluczyki w IMMO nie bardzo jednak rozumiem kodowanie licznika, rozumiem,ze muszę to zrobić ale co jak chcę ustawić wiecej opcji ekstra?
Fazii Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 Kodowanie licznika czyli dostosowanie go do twojego auta. W kodowaniu ustawiasz czy ma Ci pokazywać przebieg w km/h czy w milach, rodzaj silnika (tdi czy pb) oraz ile cylindrów.
marcin_franz Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 A co masz na myśli pisząc "opcje ekstra"? Możesz sobie na przykład ustawić przypomnienie o zapieciu pasów
urbinek Opublikowano 25 Maja 2015 Autor Opublikowano 25 Maja 2015 witam po małej przerwie kupiłem kabelek ale trafiła mi się uszkodzona sztuka i sterowniki nie chciały podejść, czekam na nowy w między czasie przekręciłem tary licznik i działa bez żadnej adaptacji (obecnie mam wyłączony immobiliser według VAG'a) widzę, że się coś podziało w moim full fis bo jest już kompletnie nieczytelny ale pokazuje jakieś problemy po podłączeniu (wcześniejszy pokazywał OK) błędy "lepiej" widać w 25 sekundzie jeden z nich potrafię rozszyfrować t.j. https://www.copy.com/s/t%3AaIHNGoNH8kAJyvOE%3Bp%3A%252Flicznik/bledy screen-1.png - brak płynu do spryskiwaczy screen-2.png - ??? screen-3.png - ??? mogę jakoś do tego użyć VAG'a? docelowo raczej naprawię ten ekran co ciekawe nie wszystkie kontrolki (np pasy) nie zapalają się na starcie wiem też dokładnie co mam stary (którego chce używać)- VDO 8D0 920 931 nowy (którego chce się pozbyć)- JEAGGER 0905 341 2021/ 8D0920900M zdjęcia obu liczników https://copy.com/aIHNGoNH8kAJyvO
Fazii Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 nie masz szarej kostki wymodzonej i dlatego pokazuje Ci spalone zarowki, brak plynu itd. Przeczytaj dokładnie poradnik od soulmaster3m i tam znajdziesz wszystkie odpowiedzi...
urbinek Opublikowano 25 Maja 2015 Autor Opublikowano 25 Maja 2015 (edytowane) oh myślałem, że funkcje te po prostu nie będą działać bez wpiętej kostki w takim razie wiem co robić w żorach widzę jest fajna firma, która naprawia liczniki, ciekawe ile taka impreza kosztuje p.s. rozszyfrowałem chyba te inokni screen-2 - spalona żarówka świateł mijania lub świateł pozycyjnych w tylnych lampach screen-3 - spalona żarówka stopu ten symbol towarzyszy zawsze przy załączeniu zapłonu i świeci się do momentu zrobienia testu żarówek stopu przez wciśnięcie pedału hamulców p.s.2 ciężko znaleźć tą szarą kostkę na allegro Edytowane 25 Maja 2015 przez urbinek
marcin_franz Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 (edytowane) Zadaj pytanie w dziale kupię. Szybciej znajdziesz. Co do tych ikonek, to musisz zrobić szarą kostkę, albo przynajmniej odpowiednie piny podaj do masy. Edytowane 25 Maja 2015 przez marcin_franz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się