matek55 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Witam Was Zwracam się z prośbą bo nie wiem jak to ugryźć Mam b6 avf 183/403Nm auto ma juz swój przebieg 315 tys i sprzęgło nie było ruszane od nowości i zaczyna sie uslizgiwac na 4,5,6 biegu i jestem zmuszony je wymienić. Dwumas jest dobry nic nie trzęsie itp ale wszystko sie okaże jak to sie rozbierze Podając koledze ( dzik) vin okazało sie, ze mam najdroższe sprzęgło ( nr 624 3329 00 ) i teraz pytanie czy podejdzie docisk z BRD na seryjnej nowej tarczy ? Czy trzeba zmieniać tarcze od BRD ? Czy to w ogóle bedzie pasować p&p ? Pozdrawiam Koledzy pomoże ktoś ?
Tomeczek19 Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 (edytowane) Podpinam się do pytania kolegi wyżej. Mam już nalatane w swoim autku 300 tys. km i przyszła kolei na wymianę sprzęgła. Problem jest tylko taki, że na razie nie słychać, żeby dwumas się tłókł, ale chcę wymienić cały komplet razem. Pytanie jest takie, czy w moim przypadku (1.9 tdi avf) warto zamontować zestaw od 2.0 tdi brd (cena jest ta sama, a podobno sprzęgło bardziej wytrzymałe i podchodzi podobno p&p) czy nie kombinować i założyć takie jakie szło na pierwszy montaż Edytowane 3 Lipca 2015 przez Tomeczek19
Gaszka Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 (edytowane) Witam,Doslownie wczoraj porownywalem 3 sprzegla - od BRD, i te dwa od AVF. To z koncowka 900 (drozsze) ma taka sama tarcze jak od BRD - 4 sprezyny, numer ten sam. Za to to drugie AVF, tansze z koncowka 700 ma tarcze na 6 sprezyn a docisk taki sam jak to drozsze. BRD ma calkiem innyc docisk.Prawdopodobnie zamontuje BRD bo fizycznie na stary dwumas (gdzie teraz bylo sprzegla z tarcza z 6 sprezynami), pasuja wszystkie 3 dociski.Taki mala sugestia dla tych, ktorzy jak ja uparli sie na na Sachsa od BRD - w pudelku tarcza z wybitym logo Luk'a, nadrukowanym logo i numerem Sachsa i okladziny Valeo PozdrawiamEDIT:Przestroga dla innych - jesli tarcza z dociskiem pasuja na dwumas to nie znaczy wcale ze bedzie dzialac.Sprzeglo zamontowane. Nie wysprzegla do konca. Podczas jazdy jest ok, na postoju przy wlaczonym silniku wbic jedynke to masakra. Mozliwe, ze bedzie prawie nowe sprzeglo z BRD po przebiegu 10km na sprzedaz jak zapadnie decyzja co dalej. Edytowane 17 Lipca 2015 przez Gaszka
mateusz233 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Stoje przed zakupem kompletnego sprzęgła z dwumasem do AVF. Co brać? Serie do tego silnika czy sprzeglo z BRD? W planach jest program wiec przydało by się mocniejsze. Czy to prawda ze na BRD pedał sprzęgła chodzi ciężej?
turzol Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 (edytowane) Stoje przed zakupem kompletnego sprzęgła z dwumasem do AVF. Co brać? Serie do tego silnika czy sprzeglo z BRD? W planach jest program wiec przydało by się mocniejsze. Czy to prawda ze na BRD pedał sprzęgła chodzi ciężej? Bierz zestaw docisk + tarcza z BRD. U siebie założyłem do AVF i pedał wciska się lekko jak masełko. Dodam, że do zamontowania tej tarczy zalecany jest przyrząd z LUK-a, zwróc na to uwagę bo niewielu mechaników o tym w ogóle wie Edytowane 8 Sierpnia 2015 przez turzol
mateusz233 Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 (edytowane) Jestem już po wymianie dwumasa i sprzęgła na to z BRD. Powiem że pedał sprzęgła rzeczywiście chodzi trochę ciężej ale nie jest to uciążliwe. Sprzęgło bierze od samego dołu i sprawia wrażenie że dobrze klei . Edytowane 14 Września 2015 przez mateusz233
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się