Miroo Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 nie masz wlepy w dokumentach serwisowych auta??
Cuber Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 A wiadomo poniżej jakiej ? w sobotę chciałem sprawdzić czy mam podgrzewane lustra (było ja wiem z +8 stopni) ale nic się nie grzało. Czy na Forum jest ktoś kto może rozkodować VIN pod względem wyposażenia ? wiem, że pod tylną kanapą może (ale nie musi) być naklejka z kodami wyposażenia i że zaczepy na bank mi pękną przy podnoszeniu kanapy - więc tego na razie nie chcę robić a nie możesz poprostu wyciganąc lusterka i sprawdzic czy są z matą czy bez ? i gdzie sa wpiete kabelki ?
marec-ki Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 nie masz wlepy w dokumentach serwisowych auta?? Trzeba wpierw mieć takie dokumenty a nie możesz poprostu wyciganąc lusterka i sprawdzic czy są z matą czy bez ? i gdzie sa wpiete kabelki ? Niby tak, ale wtedy musiałbym mieć pod ręką zapasowy wkład gdyby podczas wyjmowania cosik mi pękło Nie no w weekend jakoś spróbuję się do tego dostać. Ponoć w A6 lustra się grzeją przy temp <= (mniejsza równa) 5 stopni.
steve69 Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Ponoć w A6 lustra się grzeją przy temp <= (mniejsza równa) 5 stopni. W A4 B6 (czyli m.in. u mnie, u ciebie...) lusterka podgrzewane są wtedy, gdy włączone jest podgrzewanie szyby tylnej. Z kolei czas podgrzewania szyby tylnej uzależniony jest od temperatury zewnętrznej. I tak: - przy temp. zewn. powyżej 0°C ogrzewanie tylnej szyby wyłącza się samoczynnie po ok. 10 minutach. - przy temp. zewn. poniżej 0°C tylna szyba grzeje cały czas. -- Pozdrawiam. Sławek
risones Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Witam ja dzisiaj jestem po operacji lusterka grzeją elegancko a robota to czysta przyjemność wszystkie info z w/w wontku pozdrawiam
Artur82 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Witam ja dzisiaj jestem po operacji lusterka grzeją elegancko a robota to czysta przyjemność wszystkie info z w/w wontku pozdrawiam dawales nowe wklady podgrzewane czy tylko kupiles maty?? jak maty to ktore kupiles?? [br]Dopisany: 25 Listopad 2010, 21:20_________________________________________________http://allegro.pl/mata-grzewcza-podgrzewacz-do-lusterek-gb-10s-12v-i1326653652.html czy te maty maja klej obustronnie czy po odklejeniu plastiku bede musial go pozniej na cos przyklejac??
Miroo Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 czy te maty maja klej obustronnie czy po odklejeniu plastiku bede musial go pozniej na cos przyklejac?? ja kupowałem dokładnie te maty z linku od Ciebie. One maja klej z jednej strony. Jak wyciągniesz wkład to trzeba odkleić plastik ( mocowanie lusterka)od szkła przykleić maty a do mat trzeba kupić taśmę 2-stronna piankowa i przykleić ten plastik a i w plastiku trzeba zrobić tylko dziury żeby podpiąć kabelki do maty. ja jak to koledzy radzili wkłady grzałem suszarka i nożem je rozdzieliłem od plastiku a dziury wytopiłem lutownica wszystko masz w wątku poczytaj.
fayera Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 maty maja klej obustronnie czy po odklejeniu plastiku bede musial go pozniej na cos przyklejac?? ja kupowałem dokładnie te maty z linku od Ciebie. One maja klej z jednej strony. Jak wyciągniesz wkład to trzeba odkleić plastik ( mocowanie lusterka)od szkła przykleić maty a do mat trzeba kupić taśmę 2-stronna piankowa Na plastiku po odklejeniu suszarką zostaje tyle kleju,że nie trzeba
Artur82 Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 no dobra to zamawiam maty i jak przyjda to do dzieła
bipi555 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Witam, ja też nie moge poradzic sobie z problemem lusterek, zdemontowalem oryginalne i zobaczylem ze nie sa podgrzewane,kabelki sa wypuszczone , wiec kupilem wklady podgrzewane zamontowalem , ale bez rezultatu zasilanie na mierniku minimalne, po wlaczeniu ogrzewania tylnej szyby ,tez nie mam grzania, gdzie tkwi przyczyna ???? czy trzeba dodatkowo ciagnac jakies przewody?? autko przytargalem z francji, pomijajac ze z tylu w drzwiach mam korby, to myslalem ze lustra sa podgrzewane, ale kicha, co radzicie ???
Młody_drog Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 a plus/minus próbowałeś zamienić? One chyba są biegunowe
bipi555 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 a plus/minus próbowałeś zamienić? One chyba są biegunowe tego nie robilem , ale tak jak mowilem napiecie jest minimalne.
Młody_drog Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Kiedyś już ktoś to sprawdzał, dziwne jest to, że napięcie jest znikome przy zerowej oporności, jak podłączysz maty to wtedy się zwiększa
fayera Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 a plus/minus próbowałeś zamienić? One chyba są biegunowe nie robi różnicy
bipi555 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 hmm, jezeli te dwa kable sa wypuszczone, to chyba oznacza ze instalacja jest , czy sie myle??? czy trzeba podciagac przewody??? czy to bylo w standardzie ??? generalnie autko w podstawie z korbkami z tylu , pakiet podswietlenia byl troszke lepszy, i full poduszek+ klima, oryginalnego radia nie mialem i dokupowalem przewody by podlaczyc can, i tak zreszta dalej radio nie wyłacza sie po kluczyku, wiec nie jestem pewien tej instalacji, moze te kabelki nie sa podlaczone i dlatego nie grzeja te lusterka.
Andrzej K Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Postanowiłem sobie dzisiaj sprawić podgrzewane lusterka. Wszystko szło jak z płatka. Odkręciłem dwie śrubki od spodu lusterka, zdemontowałem dolną osłonę lusterka. Po jej wyjęciu włożyłem rękę od dołu pod szkło i odczepiłem zatrzaski. Podgrzewając suszarką lusterko odkleiłem od niego plastik. Na spodnią stronę lusterka przykleiłem matę GB 10S (pasuje idealnie) przymierzyłem plastik i lutownicą wyciąłem otwory na złączki przewodów. Następnie całe lusterko (z przyklejoną wcześniej matą pokryłem taśmą gąbkową dwustronnie klejącą (do luster) i przykleiłem do lusterka plastikowy uchwyt z zatrzaskami. Podszedłem do samochodu żeby podłączyć lusterko do instalacji i... . Z maty wychodzą dwie wsuwki o szerokości 3mm, tymczasem w instalacji samochodowej są złączki pod wsuwki znacznie szersze (chyba 5mm - typowe konektory samochodowe) i jedno z drugim nie daje się pewnie połączyć. Ponieważ nie miałem pod ręką takich złączek prace stanęły ;(. Można by zrobić jakąś prowizorkę, ale strasznie nie lubię takiego dziadowania. Lekko się tylko wkurzyłem, że tyle osób pisało o montażu tych wkładów (GB 10S), a nikt nie napisał o takim problemie. Jutro mam zamiar kupić odpowiednie konektory i dorobić krótkie przelotki z 3 na 5mm.
fayera Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Przecież te wsuwki można lekko przygiąć i ok.
Miroo Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Przecież te wsuwki można lekko przygiąć i ok. Dokładnie ja przygiąłem te wsuwki i bardzo ciężko weszły wiec nie ma praw to się samo wypiąć
A4_Dominik_WAW Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Postanowiłem sobie dzisiaj sprawić podgrzewane lusterka. Wszystko szło jak z płatka. Odkręciłem dwie śrubki od spodu lusterka, zdemontowałem dolną osłonę lusterka. Po jej wyjęciu włożyłem rękę od dołu pod szkło i odczepiłem zatrzaski. Podgrzewając suszarką lusterko odkleiłem od niego plastik. Na spodnią stronę lusterka przykleiłem matę GB 10S (pasuje idealnie) przymierzyłem plastik i lutownicą wyciąłem otwory na złączki przewodów. Następnie całe lusterko (z przyklejoną wcześniej matą pokryłem taśmą gąbkową dwustronnie klejącą (do luster) i przykleiłem do lusterka plastikowy uchwyt z zatrzaskami. Podszedłem do samochodu żeby podłączyć lusterko do instalacji i... . Z maty wychodzą dwie wsuwki o szerokości 3mm, tymczasem w instalacji samochodowej są złączki pod wsuwki znacznie szersze (chyba 5mm - typowe konektory samochodowe) i jedno z drugim nie daje się pewnie połączyć. Ponieważ nie miałem pod ręką takich złączek prace stanęły ;(. Można by zrobić jakąś prowizorkę, ale strasznie nie lubię takiego dziadowania. Lekko się tylko wkurzyłem, że tyle osób pisało o montażu tych wkładów (GB 10S), a nikt nie napisał o takim problemie. Jutro mam zamiar kupić odpowiednie konektory i dorobić krótkie przelotki z 3 na 5mm. Trzeba zrobić ładne przejściówki zabezpieczyć rurkami termo i gra. Jeżeli taka opcja nie odpowiada to tak jak koledzy piszą można je lekko przygiąć a jeżeli nie lubisz takiego dziadowania to trzeba było kupić nowe oryginalne grzane wkłady i po problemie wtedy montaż jest P&P. Nie trzeba grzać rozklejać kleić lutować tylko cena już inna ale uważam że czasami warto ,,podziadować,,.
bipi555 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 panowie, i co radzicie w moim przypadku, gdzie mam szukac przyczyny??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się