krzysiekml Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 Dev lub gregor10 ogarną Ci turbo i pewnie taniej jak te z linku i z większym potęcjałem
masterww Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 Jezeli chodzi o te stuki z zawieszenia i zle działający abs, który sie sam wlacza to pewnie jest taka sytuacja ktora mialem w swojej a4, o stuki oodejrzewalem łożysko, nie chuczalo tylko czasami stukalo a czasami nie. Podczas wymiany okazalo się ze jest zsuniety pierścień na przegubie z którego czujnik abs zczytuje ilość obrotów kola. Byl zsuniety i pęknięty. Pewnie kiedys go ktos zle zalozyl. Po wymianie stukanie zniknelo a problemy z hamowaniem tez ustaly, wiec polecam to sprawdzić, bo ktos mogl zle założyć ten pierścień i wkrótce tez rozwali Ci łożysko.
jacek70 Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 Dev nie ma pw. Do niego się dzwoni a nr telefonu ma w profilu. Ogarnia k03s.
mebleusz Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 Dobre audi i silnik jak w mojej Podeslij mi na pw ile wyszedl Cie stage 1
hunter91 Opublikowano 30 Maja 2015 Autor Opublikowano 30 Maja 2015 (edytowane) A co do świateł ze mi mrugaja? Przetwornica?Swoją drogą kompresja 12.Master, dzięki ogarnę ten czujnikDajcie nr do devaStage 2 przyspieszony o 100% jak dobrze pójdzie to w Nast tyg fmic będzie i turbawka. Mam pytanko. Są dedykowane zestawy na allegro fmic,plGość pisał że wszystko p&p W ori zderza. Moje pytanie brzmi,czy trzeba coś dorabia?S Edytowane 4 Maja 2016 przez hunter91
krzysiekml Opublikowano 30 Maja 2015 Opublikowano 30 Maja 2015 gotowce to jakoś tak średnio pasują czyli rezanie kratek i halogeny wylatują
hunter91 Opublikowano 30 Maja 2015 Autor Opublikowano 30 Maja 2015 Nie możliwe. Gość pisał że Pasi bez problemu
krzysiekml Opublikowano 31 Maja 2015 Opublikowano 31 Maja 2015 kolega ma takie coś,wieczorem zrobię foto to zerkniesz
wesz82 Opublikowano 31 Maja 2015 Opublikowano 31 Maja 2015 Zacnie sie prezentuje i widze w dobrym kierunku brniesz Nie wierz we wszystko co piszą Tu masz projekt ale do AFN-a i zderzak delikatnie rysniety a kratli i halo zostało: http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=81636 Jak ktoś wali duży FMIC to nie ma co ze pół zderzaka wyleci. Wiem bo sam przerabiam teraz Fmic który jest długi prawie na odległość miedzy kłami. Po turbo dzwoń do Tomka gość o niku DEV(w podpisie jego masz tel) na razie jest nie aktywny ale uwierz można mu zaufać :decayed:
hunter91 Opublikowano 31 Maja 2015 Autor Opublikowano 31 Maja 2015 Wiem wiem już rozmawiałem z nim też.Generalnie chce fmica 180
krzysiekml Opublikowano 31 Maja 2015 Opublikowano 31 Maja 2015 co innego jak robisz orurowanie sam sobie i na aucie i co innego jak kupisz gotowca do auta i kolejna sprawa im mniej silikonów tym lepiej bo to z linka to kiblowato troszkę teraz jeszcze z innej beczki zależy od wydajności turba orurowanie będzie 2" ,2,25" czy 2,5" ? sam icek 14-stkę czy 18-stkę wsadzić nie problem,przerabiałem to w b6 i b5 i kratki z hologenami zostają nie tknięte a w przypadku zestawów a aledrogo to tak pasują tylko trzeba porezać więcej jak się wydaje niestety na alegro gdzieś widziałem icka 45mm grubego czyli 2cm cieńszy jak reszta,który wchodzi praktycznie bez rezania tylko nie wiem jakie ma przyłacza
wesz82 Opublikowano 31 Maja 2015 Opublikowano 31 Maja 2015 Ten z linka to robiony jest ok pod warunkiem ze nie ma dużej przerwy miedzy rurami... W ogóle to masz racje bo jal za duzo gumy to jest tzw efekt puchnięcia czego ja osobiście nie lubię. Co do średnicy najlepiej jest dać w 1.8 taką samą jak jest wyjście z turbo. Co do gotowców a alle to przegiecie z cena bo za połowe z tego dostaniesz ładny zestaw tylko trzeba bawic sie w przymiarki. Ja mam rdzen 75x16x5 ale moim zdaniem jest za wielki i zastanawiam sie nad małym 55x14x65 co by mi halo zostały. Co do przyłączy to można spokojnie gumowe przejściówki zakupić.
hunter91 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2015 (edytowane) co moze byc powodem tego ze,moduł zapłonowy firmy bosh(made in brasil) powoduje błedy typu sonda i czterech cewek,problem z doladowaniem itd(pojawiajace sie bledy na kompie) w jezdzie nie czuc tego,lecz gdy podlacze ori hitachi to nie ma bledow ale auto jedzie slabiej duzo slabiej Edytowane 4 Maja 2016 przez hunter91
Kowi87 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Co do FMIC ładuj min. 180ke, to nie diesel gdzie 200-230km to juz górna półka, lajtowo sie mieści z halogenami i spryskiwaczami nawet, no chyba że średnice rur dasz jakaś 7cm ale 5,5cm wchodzi bez większej rzeźby, oczywiscie zderzak trzeba wygładzić od środka z paru zbędnych elementów, belka również
hunter91 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2015 dobra ale boje sie tej rzezby belke trzeba przycinac od dolu by wlazlo czy jakos po bokach ?
Kowi87 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Jesli zdecydujesz sie na chinola to tak z belka trzeba sie zabawic
hunter91 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2015 Belka od dołu przeciętna? Patrzcie jaki fis dziś przyszedł [emoji35] Pójdzie spowrotem tak szybko jak Przyszedł. Wkur się na maxa. Odnośnie fmica to normalne że w takie dni jak teraz cieplej auto jakoś gorzej idzie a wieczorem w fotel wciska jak wściekłe?
Kowi87 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 dolna częśc belki podcięta, mam drugi zderzak podciety pod fmic, moge porobić zdjecia co dokładnie podciete, z zewnatrz nie poznasz że auto ma cooler a co do mocy to tak wałsnie jest, w ciepłe dni czuć spadek, FMIC troche to niweluje ale też odczuwa sie spadek żeby nie było, róznica jest taka że auto po paru przejazdach nie zagotuje sie jak w serii
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się