jacca90 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 tez w planach mam upgrade hamulca wiec jakos bardzo sie tym nie przejmuje byle by sie nic nie dzialo bo miecha jest jeszcze duzo wiec troche jeszcze pojzedze na nich zanim bedzie up jak sie jezdzi na tym h&r? serie jaka masz? bo ciagle sie zastanawiam springi czy gwint bo serie mam 1bv i dla mnie mimo wszystko troche za miekki i za wysoki ;p
MrTea Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Ja jeżdżę od 2 miesięcy na 312mm i naprawde fajnie hamują, dużo lepiej jak seria 288mm. Chociaż miałem okazje zostaćprzewieziony A4 z hamulcem 345mm na przodzie i 312mm z tyłu i stwierdzam że mój nie hamuje
hunter91 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2016 tez w planach mam upgrade hamulca wiec jakos bardzo sie tym nie przejmuje byle by sie nic nie dzialo bo miecha jest jeszcze duzo wiec troche jeszcze pojzedze na nich zanim bedzie up jak sie jezdzi na tym h&r? serie jaka masz? bo ciagle sie zastanawiam springi czy gwint bo serie mam 1bv i dla mnie mimo wszystko troche za miekki i za wysoki ;p H&R to jest profesionalny zawias. bardzo dobrze sie sprawuje,jest dość twardo ale na drziurach sie odczuwa,na wybojach nie radze jezdzic z pelnym brzuchem. Jest naprawde pro. Seria byla 1 BA lecz z przodu mialem 1BE a z tylu BA i mozna to zobaczyc na pierwszej stronie ze przod nisko,tyl wysoko. Generalnie ten HR bede sprzedawać niedługo.Może jesteś chętny ? przyjedziesz to dam ci sie przejchac na nim. Tylko ze u mnie drogi są płaskie lecz pojedziemy w jedno miejsce CI pokaże jak sie zachowuje. Brakuje tylko rozporki górnej,no i dolna jest pogięta trochę. Ja jeżdżę od 2 miesięcy na 312mm i naprawde fajnie hamują, dużo lepiej jak seria 288mm. Chociaż miałem okazje zostaćprzewieziony A4 z hamulcem 345mm na przodzie i 312mm z tyłu i stwierdzam że mój nie hamuje wiem ze da sie 280 mm na tył założyc ale to mnie jakos nie motywuje.Poszalałbym wtedy na pewno.
jacca90 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 H&R to jest profesionalny zawias. bardzo dobrze sie sprawuje,jest dość twardo ale na drziurach sie odczuwa,na wybojach nie radze jezdzic z pelnym brzuchem. Jest naprawde pro. Seria byla 1 BA lecz z przodu mialem 1BE a z tylu BA i mozna to zobaczyc na pierwszej stronie ze przod nisko,tyl wysoko. Generalnie ten HR bede sprzedawać niedługo.Może jesteś chętny ? przyjedziesz to dam ci sie przejchac na nim. Tylko ze u mnie drogi są płaskie lecz pojedziemy w jedno miejsce CI pokaże jak sie zachowuje. Brakuje tylko rozporki górnej,no i dolna jest pogięta trochę. Ja u siebie mam gorna rozporke. Na wiosne wpadly amort na tyl bilstein b6 a przod ciagle ori sachs xD mam pare rzeczy do wymiany w zawiasie wiec moze przez to tez jest bardziej miekki i bardziej buja ;p z checia sprawdze jak ten h&r pracuje xD
hunter91 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2016 Dajcie znać kiedy będziecie zeby tego było mało,to trzyma mi hamulec przedni lewy no by to cholera jasna wziela !!!
matik123 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Pewnie zapieczone prowadnice. Mialem to samo. A jeszcze to byla niedziela i ponad 100 km od domu. Po powrocie nie mozna bylo sie zblizyc do kola, temperatura jak w piecu.
dex1991 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Możliwości na trzymające koło jest wiele..
krzysiekml Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 powiedz jakich? i przy jakich mocach te patenty na trzymające koło?
dex1991 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Spuchnięty przewód elastyczny. Gumki przy tłoczku jak i sam tłoczek ( korozja ). Prowadnice jak i spuchnięte gumki, w których pracują owe prowadnice ( nie może tam być grama smaru ). Trzymające klocki ( klocki powinny być nasmarowane odpowiednim smarem ) .. itp
hunter91 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2016 (edytowane) Ech,co Tam czyszczenie.Dev,dzięki [emoji3]Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka http://www.mapet-tuning.com/sklep/rozprka-audi-przednia-grna-regulacj-p-3947.htmlTakie ło coś będzie spełniało swoją funkcję? Edytowane 21 Stycznia 2016 przez hunter91
misiek95 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 nie. kup orginał z a6 c5 i sobie skrócisz płaskownik i masz super rozpórke
hunter91 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2016 Dużo roboty? nie. kup orginał z a6 c5 i sobie skrócisz płaskownik i masz super rozpórke dużo roboty z tym? Na forum widziałem usunięte jak zrobić
chudy30 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 20 minut roboty z przerobieniem rozpórki od a6 c5 zobacz w warsztacie zrób to sam opisałem co trzeba zrobić
misiek95 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Niee tniesz wiercisz dziury i zrobione
hunter91 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2016 Daj linka pls Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka 20 minut roboty z przerobieniem rozpórki od a6 c5 zobacz w warsztacie zrób to sam opisałem co trzeba zrobić Daj linka prosze
chudy30 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 nie mogę kolego go znaleźć ale jak znajdę to podeślę po prostu z jednej strony otwór przenosisz i jak chcesz to skrócisz ją i będzie jak ori ja by najmniej ją tak zrobiłem rozpórka rezanie w wwarsztacie zrób to sam dział a4 b5 5 strona i 5 od dołu temat
hunter91 Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Opublikowano 12 Lutego 2016 (edytowane) ]Dziś walczę z lampa,zaczęła parowac mocno i nie mogę patrzeć.wody w środku, mam fote jedna potem dodam więcej.[ Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka ja z efektu jestem zadowolony,pomimo tego ze sruba,ktora jest obok kierunku wpadla mi dwa razy na osłone silnika i musialem schodzic do kanału i sciagac oslone dwa razy ale juz mam na to sposob bez sciagnia.ogolnie to kleilem lampe raz jeszcze,bo byl robiony bix u kolegi z forum lecz woda byla w srodku.Wysuszyłem i zobaczymy ,jak narazie jest ok. na dniach został wymieniony napinacz i lancuch takze juz jest tip top.Teraz na wiosne bede myslal o jakims dobrym duzym kole . taka czy nie bardzo ? Edytowane 12 Lutego 2016 przez hunter91
Docki95 Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Ile Cie wyjdzie napinacz z łańcuchem? Bo chyba tez mi sie to szykuje! Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
hunter91 Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Opublikowano 12 Lutego 2016 Napinacz ori kosztuje ponad 980 zł,ja dostałem zniżki i kupiłem za 840 zł. Juz mam zmienione,ori łańcuch 300 ponad zł.ja kupiłem swaga za 150
enczu Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Jeśli ta rolka jest lekko w grafit pryśnięta to na srebrnym siądzie naprawdę elegancko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się