Imhotet Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 no troche mocno zartowałeś klekot to klekot do scigania się nie nadaje aczkolwiek niuto spoko gniecie
tkuczera Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Zwykłe 3.0TFSI po zmianie koła na kompresorze i programie i masz ponad 440KM i diesel moment może sobie zostawić na papierze.
arek_cccp Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 (edytowane) Nie od dziś wiadomo,że nie liczy się ilość niutona a jakość hehe. RS6 pewnie od razu by odjechał nie ta liga nie ma co porównywać nawet.. BTW to diesel odstaje od benzyny nie na odwrót.. Edytowane 6 Czerwca 2015 przez arek_cccp
JUZIU Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Porównywanie zdłubanego ropniaka do seryjnej benzyny to nie to:) pozatym jak ropniak taki super to czemu każde auto sportowe seryjnie produkowane jest w PB?
marcin4x4 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 (edytowane) tylko ze te ropniaki mają ponad 100 koni mniej... no ale TFSI też jeździ inaczej... raz się na trasie zdziwiłem. Edytowane 6 Czerwca 2015 przez marcin4x4
Imhotet Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 pozatym ciekawe w jakim stanie są te RSy... macie przykład kolegi z forum: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/274181-all-b7-audi-rs4-b7-sprint-blue-stage-ii/ przed czyszczeniem zaworów z 450hp miało 339
arek_cccp Opublikowano 7 Czerwca 2015 Opublikowano 7 Czerwca 2015 (edytowane) Wątpię, że rs5 robi tam 13s prawie od 100-200 bo widziałem filmik na yt, które robiły 10s(coś tuu chyba jest nie tak), więc takie porównania są śmieszne w dodatku to zwykły wolnossak a nie turbo o ile wiadomo najlepszym przykładem jest filmik 2.0tvs 3.0tdi benzyna ma niecałe 300km bodajże diesel 320ps i diesel jedzie praktycznie tak samo przy tej samej mocy turbo benzyna zje diesla .. Edytowane 7 Czerwca 2015 przez arek_cccp
marcin4x4 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Opublikowano 7 Czerwca 2015 (edytowane) Ja miałem jakieś 260-70ps a lżejsze i ponad 300 konne S60 r (2,5 turbo 300ps + soft) sobie ze mną nie poradziło. diesel jedzie praktycznie tak samo przy tej samej mocy turbo benzyna zje diesla .. R36 300 koni VS 3.0 tdi 240 koni (chyba) - benzyna mocniejsza o 60 koni RS4 B7 420 koni VS TDI 311 koni - benzyna mocniejsza o 109 koni RS5 450ps VS 335 - benzyna mocniejsza o 115 koni Pomijam już fakt że te na "R" to typowe auta sportowe.... czyli nie tylko silnik. Edytowane 7 Czerwca 2015 przez marcin4x4
arek_cccp Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 (edytowane) Poczytaj wcześniejsze komentarze, raz gadam o turbo benzynie vs turbo diesel dwa ktoś już tłumaczył o silnikach fsi wolnossących zwłaszcza w rs4 pewnie rs5 jest podobny problem dobry przykład jak to 100ps uciekło tak o . Trzy masz dowód jak w miarę podobna moc a diesel dostaje baty z tego co wiem to wynik vectry jeśli chodzi o niuton był błędny i miała go mniej ale pewny nie jestem różnica 30ps round 2 potwierdza co się dzieje z dieslem... przecież ma 500nm to jakim cudem go objeżdża turbo benzyniok z sporo mniejszym niutonem i to bez problemów. Trzy gość napisał, że turbo benzin odstaje od diesla i rs6c7 z mocą 50ps mogło by mieć problem odejść klekotowi który ma ~400ps= głównie to mnie śmieszy i do tego pije. Cztery skoro ja objeżdzam klekota 3.0tdi swoim benzyniokiem co nawet 250ps nie ma to nie dowód żaden? Bóg jeden wie w jakiej kondycji były te rs4, rs5 na filmie ale nie uwierzę, że miały 450ps pod maską zresztą mało mnie to interesuje bo nie o tym gadałem gadam i będę gadał. Przeczytaj ze zrozumieniem na spokojnie post o czym pisałem bo jest filmik wklejam poniżej a nie wyrywasz z kontekstu. Nikt mi nie wmówi, że turbo benzyna odstaje od diesla "RS odstaje jak to benzyna" hehe dobre, jest filmik s6 vs 3.0tdi albo rs6 (pewny nie jestem, który) coś z mocą 580ps a diesel ponad 300km spóźniony benzyniak moment zostawia w tyle klekota także poszukajcie pooglądajcie a później dyskutujcie, że rs6 może mieć problem, że turbo benzyna odstaje i inne takie . Nigdzie także nie mówię, że diesel to syf itd bo też fajnie jeżdzą. Jeździłem 2.0tdi i 1.9tdi spoko ale między 2.0tfsi to jest przepaść .. nie wiem co to za filmik wkleiłeś bo jakoś nic z niego nie wynika. a tutaj popatrz te same auta moc na korzyść diesla ~25ps a idą łeb w łeb to tyle ode mnie pozdrawiam korzyść diesla 200nm ale chyba tylko na papierze. Edytowane 8 Czerwca 2015 przez arek_cccp
marcin4x4 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 (edytowane) Cztery skoro ja objeżdzam klekota 3.0tdi swoim benzyniokiem co nawet 250ps nie ma to nie dowód żaden? A o ile jesteś lżejszy 200-300 kg ? mówisz nie masz nawet 250 co i tak jest o ~20 więcej niż TDI. dziwne by było gdybyś tego nie objechał. Na YT jest film jak a6 3.0 tdi (chyba) nie ogrania seicento. Ostatnio też rozmawiałem z takim klientem, też 2.0 i się chwalił że 3.0 bitdi mu nie ucieknie.. no spoko tylko że on miał A3 na 17'' FWD + mod a tam była a6 na 20'' w fabryce, no sry bardzo. Jeździłem 2.0tdi i 1.9tdi spoko ale między 2.0tfsi to jest przepaść .. cięższe i słabsze auta były wolniejsze.. normalnie szok ;] a swoją drogą to chyba nigdy nie spotkałeś porządnego 1,9. Dla mnie taka polemika nie ma żądnego sensu, każdy motor ma swoje wady i zalety. Osobiście wolę diesle, nie ma kompromitacji przed mocnymi benzynami a jak się zacznie rozmawiać o spalaniu.... to już wiemy kto wygrał. Edytowane 8 Czerwca 2015 przez marcin4x4
Imhotet Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 (edytowane) porządnego 1,9. to jest oksymoron.. świetny przykład do nauki znaczenia tego slowa Edytowane 8 Czerwca 2015 przez Imhotet
marcin4x4 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 (edytowane) powiedziała benzyna turbo ginąca w lusterku ;] Tak mi się przypomniało, było to parę lat temu. BKC (105 ps) + T ASZ + soft VS 2.0 TFSI. Golf V TDI vs Golf V GTI, efekt do okolic 100km/h nie dało się wyłonić zwycięscy, powyżej przewagę zyskiwał GTI, wyraźnie było widać od którego biegu TDI słabnie. Mk4 ASZ + T ARL hybryda z kutym kołem + IC + haldex zamiata oba powyższe. Tylko że ta licytacja nie ma żadnego sensu.... Edytowane 9 Czerwca 2015 przez marcin4x4
arek_cccp Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 (edytowane) Nie wiedziałem, że cięższe jest b6 od b7 w dodatku 1.9tdi bez quattro 2.0tdi również 2.0tdi też w b8 jedzie mizernie. Zresztą skończ swoje nędzne wypociny bo nawet nie ma jak tego komentować ani już co odpisywać i żyj dalej myślą, że tdi zje turbo benzyne z mniejsza mocą albo taką samą . Jeszcze porównania wyżylowanego tdi do seri tfsi bo fakt tfsi nie mają żadnego potencjału a i mowa mnie więcej o tej samej pojemności:D bo zaraz zaczniesz wymyślać jakieś 4.2tdi czy co tam jest Edytowane 9 Czerwca 2015 przez arek_cccp
Blachu Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Pany bez spiny już ustawcie się na rolkę i po temacie ten temat jest o czymś innym... Może warto byłoby założyć osobny temat i wtedy moglibyśmy podyskutować o tdi vs pb?? Arek 100-200 w ile kręcisz?
marcin4x4 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 (edytowane) Jeszcze porównania wyżylowanego tdi do seri tfsi bo fakt tfsi nie mają żadnego potencjału Cztery skoro ja objeżdzam klekota 3.0tdi swoim benzyniokiem co nawet 250ps nie ma to nie dowód żaden? Program w compsport w okolice 250km i 350nm. BTW 1,9 i okolice 190 koni to ma być wyżyłowany silnik ? ...co mają powiedzieć te 300+ ...i wyszło ile wiesz o TDI. żyj dalej myślą, że tdi zje turbo benzyne z mniejsza mocą albo taką samą . zapraszam na test Nie wiedziałem, że cięższe jest b6 od b7 w dodatku 1.9tdi bez quattro 2.0tdi "nie wiedziałem" że 3 litry są cięższe od 2litrów.. chyba to chciałeś napisać każdy z śliników ma swoje wady i zalety. Miałem 1,8T, miałem 1,9 tdi pd, mam TFSI i V6 TDI, więc mam porównanie i swoje zdanie. Ja tym jeżdżę na co dzień nie od niedzieli. Edytowane 9 Czerwca 2015 przez marcin4x4
klattaa Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Arek stań ,,swoim klockiem'', który waży 1490 kg obok np seata ibizy z wagą 1248 kg z 1.9 tdi 300km + i 500Nm+ to efekt tego spotkania zapisze ci się na długo w pamięci. Napisałem tą aluzję bo kiedyś jakieś już może 10 lat będzie od tego czasu taki Pan jak MASTERS kosił swoim VW LUPO równo benzyny, turbo benzyny i inne wynalazki.
marcin4x4 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 (edytowane) Ja tam myślę że kolega jakby spotkał F30 325D po samym sofcie to by się ostro zdziwił, fabryka robi sprint w 6,8 czyli tyle samo co o ponad 100KG lżejsza Octavia III RS TFSI 220ps. Koniec. Wracając do tematu, dzisiaj jechałem forumowym CCWA, moc nieznana, tyle co dadzą fabryczne graty na ostrym koksie. Efekt ? zatykające się uszy i spina klatki nie wnikam jak za***rdala te 400kuni i nie wiem czy chce wiedzieć... Edytowane 11 Czerwca 2015 przez marcin4x4
Bieniek Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 żyj dalej myślą, że tdi zje turbo benzyne z mniejsza mocą albo taką samą . zapraszam na test challenge accepted
marcin4x4 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 hehe, za mocny jesteś (ile tam było 440 ?), nie moja liga
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się