narkil Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 Witam. Nastał czas pierwszej wymiany tarcz i klocków u moim samochodziku (3.0 quattro 220KM). Zastanawiam się nad tarczami nawiercanymi Mikoda (czy Bazarto jak kto woli): http://www.bozarto.pl/pl,p,525_sportowa-tarcza-hamulcowa-audi-a4-b6-b7-8ec-vw-passat-b5-b5-fl-syncro-4motion-tyl-255x12-wersja-gtr.html http://www.bozarto.pl/pl,p,795_sportowa-tarcza-hamulcowa-audi-a4-b6-b7-sedan-avant-cabrio-seat-exeo-tyl-280x12-1kw-wersja-gtr.html Jak widać są dwie wersje, które z nich powinny pasować u mnie? Czy ktoś z was używa tych własnie tarcz, czy w ogole jest sens montować nawiercane z tyłu? Czy po prostu zwykłe tarcze? Bardzo prosze o opinie ! Pozdrawiam 1
BeyerBrown Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 (edytowane) Te o średnicy 255mm za 106zł są właściwe. Czy jest sens montować nawiercane-nacinane... na pewno ładnie się prezentują Niestety klocek będzie się mocniej przy nich zużywał i pylił. Nie mówiąc już o większym prawdopodobieństwie piszczenia. Edytowane 26 Maja 2015 przez BeyerBrown
narkil Opublikowano 26 Maja 2015 Autor Opublikowano 26 Maja 2015 Robie rocznie na tyle małe przebiegi (około 7000) że szybsze zużywanie się nie będzie dla mnie mocno odczuwalne w portfelu. Pytanie czy poczuje różnice przy hamowaniu ? Jeżeli z tyłu wrzuce nawiercane to tak samo z przodu jak tylko mi się tam klocki skończa. No ale własnie - czy warto?
BeyerBrown Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 Z doświadczenia Ci nie powiem, bo zawsze gładkie kupowałem Artykułów o tym jaką tarczę wybrać jest w sieci pełno, np: http://topbrakes.pl/blog/tarcze-hamulcowe-nacinane-czy-nawiercane/
narkil Opublikowano 26 Maja 2015 Autor Opublikowano 26 Maja 2015 Miałem nadzieje że ktoś ma doświadczenie z tymi konkretnie tarczami w tym konkretnie modelu A4 ; )
Wandej Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 Różnicy w hamowaniu nie odczujesz jedynie wygląd się poprawi
BeyerBrown Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 Wandej, co z moim zapytaniem na PW? Wiem, że męczę bułę...
Lolo-Krk Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Mam tarcze tej firmy i od tego samego sprzedawcy u siebie w B5-ce, pod względem wyglądu ok,hamowanie ciut lepsze niż na gładkich ale to co się z nimi dzieje po każdym deszczu to masakra Max po godzinie po każdym deszczu tak wyglądają : (
Koucz Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 W nawiązaniu do pytania czy warto- wg mnie nie. Różnica w hamowaniu niewielka, drobna różnica na korzyść mikody podczas bardziej sportowej jazdy. Trzeba dobrać odpowiednie klocki, ponieważ za twarde dość szybko mogą je wykończyć (w moim wypadku po niecałych jednych klockach, poszły na złom). W zimie stają się jednolite, konieczne jest czyszczenie, inaczej pogarsza się hamowanie. Muszę zaznaczyć że miałem je w passacie b5, co nie zmienia faktu że jeden taki zestaw (przód+ tył) mam za sobą. Wydziergane z mojego G2
Wandej Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Mam tarcze tej firmy i od tego samego sprzedawcy u siebie w B5-ce, pod względem wyglądu ok,hamowanie ciut lepsze niż na gładkich ale to co się z nimi dzieje po każdym deszczu to masakra Max po godzinie po każdym deszczu tak wyglądają : ( Standart w większości tarcz
Lolo-Krk Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Na gładkich firmowych typu brembo,ate niemiałem tego problemu,a tu nawet jak wruce z myjni i zaparkuje odrazu auto po myjce jest to samo :-) ale całe szczęscie zamówiłem już zimmermany :-P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się