Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ASN] Tarcze tył nawiercane


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Nastał czas pierwszej wymiany tarcz i klocków u moim samochodziku (3.0 quattro 220KM).

Zastanawiam się nad tarczami nawiercanymi Mikoda (czy Bazarto jak kto woli):

http://www.bozarto.pl/pl,p,525_sportowa-tarcza-hamulcowa-audi-a4-b6-b7-8ec-vw-passat-b5-b5-fl-syncro-4motion-tyl-255x12-wersja-gtr.html

http://www.bozarto.pl/pl,p,795_sportowa-tarcza-hamulcowa-audi-a4-b6-b7-sedan-avant-cabrio-seat-exeo-tyl-280x12-1kw-wersja-gtr.html

Jak widać są dwie wersje, które z nich powinny pasować u mnie?

Czy ktoś z was używa tych własnie tarcz, czy w ogole jest sens montować nawiercane z tyłu? Czy po prostu zwykłe tarcze?

Bardzo prosze o opinie !

Pozdrawiam

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Te o średnicy 255mm za 106zł są właściwe.

Czy jest sens montować nawiercane-nacinane... na pewno ładnie się prezentują :)

Niestety klocek będzie się mocniej przy nich zużywał i pylił. Nie mówiąc już o większym prawdopodobieństwie piszczenia.

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano

Robie rocznie na tyle małe przebiegi (około 7000) że szybsze zużywanie się nie będzie dla mnie mocno odczuwalne w portfelu.

Pytanie czy poczuje różnice przy hamowaniu ?

Jeżeli z tyłu wrzuce nawiercane to tak samo z przodu jak tylko mi się tam klocki skończa. No ale własnie - czy warto?

Opublikowano

Miałem nadzieje że ktoś ma doświadczenie z tymi konkretnie tarczami w tym konkretnie modelu A4 ; )

Opublikowano

Różnicy w hamowaniu nie odczujesz jedynie wygląd się poprawi :wink:

Opublikowano

Wandej, co z moim zapytaniem na PW?

Wiem, że męczę bułę... :wink:

Opublikowano

Nie męczysz do handlu trzeba odpowiadać :wink:

Opublikowano

Mam tarcze tej firmy i od tego samego sprzedawcy u siebie w B5-ce, pod względem wyglądu ok,hamowanie ciut lepsze niż na gładkich ale to co się z nimi dzieje po każdym deszczu to masakra

20fee73ad9aa0b548ad9388816210494.jpg

Max po godzinie po każdym deszczu tak wyglądają : (

Opublikowano

W nawiązaniu do pytania czy warto- wg mnie nie. Różnica w hamowaniu niewielka, drobna różnica na korzyść mikody podczas bardziej sportowej jazdy. Trzeba dobrać odpowiednie klocki, ponieważ za twarde dość szybko mogą je wykończyć (w moim wypadku po niecałych jednych klockach, poszły na złom). W zimie stają się jednolite, konieczne jest czyszczenie, inaczej pogarsza się hamowanie.

Muszę zaznaczyć że miałem je w passacie b5, co nie zmienia faktu że jeden taki zestaw (przód+ tył) mam za sobą.

Wydziergane z mojego G2

Opublikowano

Mam tarcze tej firmy i od tego samego sprzedawcy u siebie w B5-ce, pod względem wyglądu ok,hamowanie ciut lepsze niż na gładkich ale to co się z nimi dzieje po każdym deszczu to masakra

20fee73ad9aa0b548ad9388816210494.jpg

Max po godzinie po każdym deszczu tak wyglądają : (

Standart w większości tarcz :wink:

Opublikowano

Na gładkich firmowych typu brembo,ate niemiałem tego problemu,a tu nawet jak wruce z myjni i zaparkuje odrazu auto po myjce jest to samo :-) ale całe szczęscie zamówiłem już zimmermany :-P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...