Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Przy 3000 obrotów trace doladowanie!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Serdecznie,

Mam taki problem, że jak jadę i obroty dochodzą do 3000 obrotów to nagle

robi się coś jak by tracił moc i robi się strasznie mułowaty :wallbash: ;(.

Ja mu gazu a on nic i się wlecze jak krowa :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Proszę was o pomoc!

I mniej więcej jak to zrobic by działało jak dawniej.

Pozdrawiam

Piotrek

Opublikowano

wyczyść kierowniczki turbinki :good:

Opublikowano

Jak puszczę nogę z gazu i znowu dam to jest coraz gorzej... :wallbash: :wallbash:

Gaz odzyskuje dopiero jak wyłączę silnik i go uruchomię ;( ;(. Wtedy dopiero odzyskuje całą moc, lecz

jak znów obroty dojdą do ok. 3000 znowu tak jak by mu odcinało dopływ paliwa :wallbash: :wallbash:

Opublikowano

Przyczyn tego co piszesz może byc wiele..., oryginalny nie bede... :vaglogi:

Opublikowano

Zapytaj o vag'a w wątku spotowym w swoim regionie..., może ktos pomoże... :)

Opublikowano

Pojedź do mechanika i niech sprawdzi ci szczelność układu turbiny

Jeżeli chcesz sam to robić to na wlocie turbiny od strony filtra powietrz musisz mu podać powietrze o ciśnieniu około 1,5 atmosfery, miejscem uszkodzenia będzie miejsce z którego będzie uciekało powietrze.

Na pracującym silniku nie wychwycisz tego!!

Opublikowano

Pietro3

Bez logów dynamicznych, przynajmniej kanałów 003, 008, 011 ciężko coś wywnioskowac.

Przyczyn Twoich problemów z Twoim AFN-em może być wiele:

padnięta przypływka

zapieczone kierownice na pozycji max otwarte ( albo po prosty bardzo ciezko chodzą z podowu duzej ilosci sadzy)

wadliwy N75

i jeszcze kilka...

Jezeli przepływka jest dobra to ja rowniez obstawiam ze to kierownice

Jeżeli łapiesz tryby awaryjny z powodu zapieczonych kierownic to napewno nie tylko po przekroczeniu 3 tys obrotów, wystarczy podczas przyspieszania na dowolnym biegu przetrzymac go wiecej jak 8 sekund i tez złapie notlauf...

Najprosciej to odepnij podciśnienie z gruszki od turbo i przejedz sie z vagiem, jezeli dalej przeładowywuje to na 100% kierownice stoją w mijescu!!! w poz max otwarte

A wtedy to tylko pomoze : turbo na stół a najlepiej oddac do do warsztatu profesjonalnego zeby dokladnie wypiaskowali całą strone gorącą turbinki łącznie z kierowniczkami (WD40 itp na długo nie pomoze)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...