Pietro3 Opublikowano 24 Października 2008 Opublikowano 24 Października 2008 Witam Serdecznie, Mam taki problem, że jak jadę i obroty dochodzą do 3000 obrotów to nagle robi się coś jak by tracił moc i robi się strasznie mułowaty ;(. Ja mu gazu a on nic i się wlecze jak krowa :wallbash: Proszę was o pomoc! I mniej więcej jak to zrobic by działało jak dawniej. Pozdrawiam Piotrek
wojtekce Opublikowano 24 Października 2008 Opublikowano 24 Października 2008 wyczyść kierowniczki turbinki
spetsnaz Opublikowano 24 Października 2008 Opublikowano 24 Października 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ahu_przeladowanie_notlauf-t5465.0.html;
mlodyy Opublikowano 24 Października 2008 Opublikowano 24 Października 2008 a jak pusicisz gaz i spadnie do np 1800 i pozniej znow dodajesz gazu to jak sie zachowoje ????? przyspiesza normalnie czy dopiero po zgaszeniu autka ????
Pietro3 Opublikowano 24 Października 2008 Autor Opublikowano 24 Października 2008 Jak puszczę nogę z gazu i znowu dam to jest coraz gorzej... :wallbash: Gaz odzyskuje dopiero jak wyłączę silnik i go uruchomię ;( ;(. Wtedy dopiero odzyskuje całą moc, lecz jak znów obroty dojdą do ok. 3000 znowu tak jak by mu odcinało dopływ paliwa :wallbash:
slaweq Opublikowano 24 Października 2008 Opublikowano 24 Października 2008 Przyczyn tego co piszesz może byc wiele..., oryginalny nie bede...
Pietro3 Opublikowano 24 Października 2008 Autor Opublikowano 24 Października 2008 Przyczyn tego co piszesz może byc wiele..., oryginalny nie bede... Najpierw to trzeba mieć vag-a :wallbash:
slaweq Opublikowano 24 Października 2008 Opublikowano 24 Października 2008 Zapytaj o vag'a w wątku spotowym w swoim regionie..., może ktos pomoże...
stasio1969 Opublikowano 25 Października 2008 Opublikowano 25 Października 2008 Pojedź do mechanika i niech sprawdzi ci szczelność układu turbiny Jeżeli chcesz sam to robić to na wlocie turbiny od strony filtra powietrz musisz mu podać powietrze o ciśnieniu około 1,5 atmosfery, miejscem uszkodzenia będzie miejsce z którego będzie uciekało powietrze. Na pracującym silniku nie wychwycisz tego!!
margla Opublikowano 25 Października 2008 Opublikowano 25 Października 2008 Pietro3 Bez logów dynamicznych, przynajmniej kanałów 003, 008, 011 ciężko coś wywnioskowac. Przyczyn Twoich problemów z Twoim AFN-em może być wiele: padnięta przypływka zapieczone kierownice na pozycji max otwarte ( albo po prosty bardzo ciezko chodzą z podowu duzej ilosci sadzy) wadliwy N75 i jeszcze kilka... Jezeli przepływka jest dobra to ja rowniez obstawiam ze to kierownice Jeżeli łapiesz tryby awaryjny z powodu zapieczonych kierownic to napewno nie tylko po przekroczeniu 3 tys obrotów, wystarczy podczas przyspieszania na dowolnym biegu przetrzymac go wiecej jak 8 sekund i tez złapie notlauf... Najprosciej to odepnij podciśnienie z gruszki od turbo i przejedz sie z vagiem, jezeli dalej przeładowywuje to na 100% kierownice stoją w mijescu!!! w poz max otwarte A wtedy to tylko pomoze : turbo na stół a najlepiej oddac do do warsztatu profesjonalnego zeby dokladnie wypiaskowali całą strone gorącą turbinki łącznie z kierowniczkami (WD40 itp na długo nie pomoze)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się