rafalklon Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Witam . jaki olej powinien byc w naszych ykładach klimatyzacji PAG 46, PAG 100, PAG 150 ? To ważne zeby zwrócic uwage na to co wciskaja do układu zeby nie zatrzec kompresora.
Magicbattle Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Olej jest standardowy do ukl. klimatyzacji i nie ma różnych rodzajów. Dla oswiecenia litrowa buteleczka kosztuje 130 zł. Nie miałem jeszcze nigdy reklamacji z tego powodu
MŁODZIAN Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Nie jest standardowy wiem ze min są 2 rodzaje
rafalklon Opublikowano 6 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2015 No to ja juz wymieniłem 3 . a wiem ze jakos w latach 1993 i chyba ponizej stosowano jeszcze inne czynniki oraz oleje w układzie klimatyzacji . czyli bankowo jest ich wiecej . wydaje mi sie ze to wazne bo to tak jakbys nałał innego oleju do silnika niz ten zalecany przez producenta . oczywiscie tu i tu silnik bedzie chodził ale jak długo ?
metik Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Proste . każdy producent sprężarek zaleca inny olej i taki należy stosować ....z drugiej strony i tak większośc na serwisach stosuje uniwersalne pao 68 i to co przewiduje producent idzie do kosza
rafalklon Opublikowano 6 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2015 czyli nie zawracac sobie tym głowy tylko wymieniaiac i juz ?
MŁODZIAN Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 ja bym poczytał trochę na ten temat jaki olej zalać skoro pisze na nim uniwersalny to ok.....ja pracuje w firmie która składa sprężarki od podstaw czyli włącznie z odlewem i u nas w zależności od modelu a jest ich ok 30 zalewa się 2 rodzaje.więc moim zdaniem jest ważne jaki olej zalać
rafalklon Opublikowano 8 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2015 Ale gdzie to wyczytać na naszych sprezarkach?
mateusz233 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 (edytowane) Do A4 powinien być PAG46. Wraz z czynnikiem nie odzyskuje się całego oleju z układu tylko 10-20 ml, reszta zostaje. Wprowadza się tyle samo nowego lub troszkę więcej. Żeby wymienić cały olej w układzie trzeba go zlać ze sprężarki i przepłukać układ, a potem wlać połowe zalecanej ilości do sprężarki i połowę wprowadzić wraz z czynnikiem. W całym układzie ma byc z tego co wiem 180 ml. Oczywiście nikt tego nie robi jeśli nie ma potrzeby . To tak dla informacji bo wiele ludzi na forach wypisuje bzdury na temat oleju w klimatyzacji. Edytowane 11 Czerwca 2015 przez mateusz233
rafalklon Opublikowano 11 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2015 Do A4 powinien być PAG46. Wraz z czynnikiem nie odzyskuje się całego oleju z układu tylko 10-20 ml, reszta zostaje. Wprowadza się tyle samo nowego lub troszkę więcej. Żeby wymienić cały olej w układzie trzeba go zlać ze sprężarki i przepłukać układ, a potem wlać połowe zalecanej ilości do sprężarki i połowę wprowadzić wraz z czynnikiem. W całym układzie ma byc z tego co wiem 180 ml. Oczywiście nikt tego nie robi jeśli nie ma potrzeby . To tak dla informacji bo wiele ludzi na forach wypisuje bzdury na temat oleju w klimatyzacji. o i o taka odpowiedz mi chodziło . Bardzo dziekuje kolego ! ciakwe jak to załatwic zeby mi wlali taki olej jak powinien byc....
mateusz233 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Z reguły warsztaty używają właśnie takiego oleju. Wiekszosc aut na tym jeździ. Możesz spytać się jaki olej dają.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się