urbinek Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 otóż, przy zakupie tego nie zauważyłem - wszystko działało i dalej działa dobrze (chociaż wydaje mi się, że samochód ma troszkę mniej mocy od poprzedniej B5 z silnikiem AJM którą miałem) po zdjęciu pokrywy zobaczyłem takie coś: - przerwane przewody do elektro zwory https://copy.com/GQbFADoVzaQ7uIYR - przecięty i zaślepiony przewód turbo https://copy.com/Tlc3ePYOdtRoRVY1 o co z tym chodzi? domyślam się, że to nie powinno tak wyglądać...
Stichy Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Nic sie nie dzieje - poprostu masz zaslepiony EGR metoda ...xxx... Chcesz cos wiecej wiedziec na ten temat to poczytaj o zaslepieniu EGRa
Magicbattle Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 tak jak wyzej ktos na szybko i niechlujnie zaslepil egr. co do slabej mocy sprawdz geometrie turbo
urbinek Opublikowano 6 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2015 rozumiem, czyli to nic groźnego, tylko zrobione na odpier**l sie pytanie - czy powymieniać wszystkie te rurki i to naprawić czy olać?
Gregorski3 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Poczytaj o zaślepieniu EGR i sam sobie na to pytanie odpowiesz.
xork Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 rurki posprawdzaj jak są sflaczałe jak baranie kiszki to powymieniaj. W środku podciśnienie więc jakieś sztywniejsze beda lepsze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się