Kruk_89 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Opublikowano 26 Grudnia 2015 jak jest poza 4 to wtedy może być losowe wypadanie ale to nie jest regułą z tego co wiem u ciebie jest ustawione niemal idealnie hm mnie mam że katalizatory sprawdzone na przepustowość ?
kilwap Opublikowano 26 Grudnia 2015 Opublikowano 26 Grudnia 2015 wymieniane byly dwa przednie a drugie sa wyciete i dalej bylo to samo moze juz tylko wylaczenie sond mnie ratuje albo juz niewiem co..
BeyerBrown Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) Jak jest pow. 4 (i poniżej 16) będzie nadal wszystko OK, w sensie, że nie będzie missfire'ów czy innych błędów, nie wiem Kruk gdzie usłyszałeś takie brednie Jeśli są to z innego powodu. Z tego co się orientuję to nie jestem tu jedyny co ma wysokie wartości kątów a mimo to silnik pracuje nam poprawnie (nie mówię, że wzorowo ) Zresztą, jak masz jakieś pomysły na rozwiązanie problemu kol. kilwap-a to proponuję podsuwać je w stosownym wątku, który sam założył: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/270860-walka-z-ustawieniem-rozrzadu/ będzie czyściej na forum Edytowane 27 Grudnia 2015 przez BeyerBrown
julekF1 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 wymieniane byly dwa przednie a drugie sa wyciete i dalej bylo to samo moze juz tylko wylaczenie sond mnie ratuje albo juz niewiem co.. mi zamienniki przednich katów w ASN padły po dwóch dniach. wywal je całkiem i usuń sądy z ECU
Kruk_89 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Jak jest pow. 4 (i poniżej 16) będzie nadal wszystko OK, w sensie, że nie będzie missfire'ów czy innych błędów, nie wiem Kruk gdzie usłyszałeś takie brednie Jeśli są to z innego powodu. Z tego co się orientuję to nie jestem tu jedyny co ma wysokie wartości kątów a mimo to silnik pracuje nam poprawnie (nie mówię, że wzorowo ) Zresztą, jak masz jakieś pomysły na rozwiązanie problemu kol. kilwap-a to proponuję podsuwać je w stosownym wątku, który sam założył: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/270860-walka-z-ustawieniem-rozrzadu/ będzie czyściej na forum BB po rozmowie z Piotrkiem z Sulejówka mówił że jeżeli wartość są powyżej 4 to może być wypadanie zapłonów ale nie jest to regułą bo składać sie może na to wiele czynników każdy silnik niby reaguje na to inaczej ta reguła nie obejmuje silników z ECU na rynek amerykański i z własnego doświadczenia miałem wypadanie zapłonów na 1Banku tylko że losowe po wykluczeniu sąd wypadało tylko na jednym tłoku non stop ten sam mimo podmian cewek i świec a wiec padła kompresja takie przypuszczenie badanie ciśnienia jest ok wiec został rozrząd jedna wartoś była na 7 druga 13 trzecia i czwarta już nie pamietam ale były bliskie 0 po ustawieniu na 3;0;4;4 nie mam wypadania zapłonu wieć coś w tym jest wymieniane byly dwa przednie a drugie sa wyciete i dalej bylo to samo moze juz tylko wylaczenie sond mnie ratuje albo juz niewiem co.. jeżeli wywaliłeś katy a nie usunełes tylnich sąd to będzie sypać błędem prosta sprawa można zrobić odwrotnie usunąć sądy a katy stare zostawić (nie radze bo są zapewne zapchane jak moje i gdy latarko świeciłem to ledwo promień się przebijał na drugą stronę). u mnie po usunięciu sąd i katów auto odrzyło ale spalanie wzrosło z 9,5 do 10 l na setke może dlatego że teraz trochę częściej spod świateł startuje jako pierwszy
BeyerBrown Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 po rozmowie z Piotrkiem z Sulejówka mówił że jeżeli wartość są powyżej 4 to może być wypadanie zapłonów ale nie jest to regułą bo składać sie może na to wiele czynników każdy silnik niby reaguje na to inaczej ta reguła nie obejmuje silników z ECU na rynek amerykański Aaaa, jeśli tak to zwracam honor, hehe
Envin Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Ja mam 4,4,7,7 jak ostatnio sprawdzałem i brak jakiegokolwiek wypadania zapłonów.
Kruk_89 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Ja mam 4,4,7,7 jak ostatnio sprawdzałem i brak jakiegokolwiek wypadania zapłonów. napisałem że nie jest to regułą ale co napewno auto jest sporo słabsze
BeyerBrown Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Robiłeś pomiary przyspieszeń i elastyczności auta przed i po wymianie (doregulowaniu) rozrządu?
Envin Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 (edytowane) Ja mam 4,4,7,7 jak ostatnio sprawdzałem i brak jakiegokolwiek wypadania zapłonów. napisałem że nie jest to regułą ale co napewno auto jest sporo słabsze Też do końca się nie zgodzę ponieważ po wymianie rozrządu była zakładana instalacja lpg w profesjonalnym zakładzie ( ale coś jest nie tak teraz jak się mrozy zaczęły silnik osiąga 90 st i jeszcze długo mija nim się na lpg przeżuci... ) w każdym bądź razie podczas strojenia lpg na chamowni wyszło 214 km na lpg więc ubytek 6 km w 12 letnim samochodzie to moim zdaniem nie wiele. Edytowane 31 Grudnia 2015 przez Envin
kilwap Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Troche się off topic zrobil:) ja wczoraj zaobserwowałem bawiąc się vagiem przy nie działających fazach ze gdy skasuje bledy nawet jak ich nie ma to zaczyna wszystko dzialac.... i co wy na takie jaja koledzy??
Kruk_89 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Ja mam 4,4,7,7 jak ostatnio sprawdzałem i brak jakiegokolwiek wypadania zapłonów. myśle że gdyby np było jak u mnie 3:0:4:4 to by była różnica w mocy u ciebie tego nie ma bo masz te same wartość na wlotowych bo po 4 i na wylotowych po 7 mimo iż jest to daleko od ideału to obie strony pracują równo i komputer ma łatwo to obrobić troche inaczej ma sie sprawa gdy jest rozjechane np -3:5:4;-7
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się