pawel72689 Opublikowano 22 Lutego 2021 Opublikowano 22 Lutego 2021 12 godzin temu, czester napisał: Cos tam sie dzieje, w lipcu wpadly nowe tarcze i zaciski 345mm W 2018 dwumasa ze sprzeglem i wahacze Lemfordera. Auto smiga bez najmniejszych problemow. To są zaciski pod 356mm tarcze
Wandej Opublikowano 22 Lutego 2021 Opublikowano 22 Lutego 2021 21 godzin temu, czester napisał: Cos tam sie dzieje, w lipcu wpadly nowe tarcze i zaciski 345mm W 2018 dwumasa ze sprzeglem i wahacze Lemfordera. Auto smiga bez najmniejszych problemow. Jaki przelot obecnie?
czester Opublikowano 22 Lutego 2021 Autor Opublikowano 22 Lutego 2021 Racja 356mm, 345mm bylo poprzednio cos kolo 4k za taki zestaw. Ostatnio przez pandemie malo km przybylo, a poza tym mamy drugie auto, ale niestety trasy DE-PL nabily 290k km.
Wandej Opublikowano 22 Lutego 2021 Opublikowano 22 Lutego 2021 26 minut temu, czester napisał: Racja 356mm, 345mm bylo poprzednio cos kolo 4k za taki zestaw. Ostatnio przez pandemie malo km przybylo, a poza tym mamy drugie auto, ale niestety trasy DE-PL nabily 290k km. Nic z motorem niepokojącego się nie dzieje rozumiem?
czester Opublikowano 22 Lutego 2021 Autor Opublikowano 22 Lutego 2021 (edytowane) Edytowane 23 Lutego 2021 przez czester
czester Opublikowano 22 Lutego 2021 Autor Opublikowano 22 Lutego 2021 Godzinę temu, Wandej napisał: Nic z motorem niepokojącego się nie dzieje rozumiem? Nie a co ma się dziać? Odpala od strzała, oleju nie bierze, mocy nie brakuje. 1,5 roku temu czyściłem tylko egr i przepustnicę z kolektorem dolotowym. Wymiany oleju co 12k, niemieckie paliwo i trasy chyba mu służą. Ostatnio zrobiłem z ciakwosci filmik po 2,5 tyg stania przy mrozach -15 i metrze śniegu - odziwo odpalił bez zająknięcia a aku ori czyli 11 lat. 20210127_180252.mp4
Wandej Opublikowano 22 Lutego 2021 Opublikowano 22 Lutego 2021 2 minuty temu, czester napisał: Nie a co ma się dziać? Odpala od strzała, oleju nie bierze, mocy nie brakuje. 1,5 roku temu czyściłem tylko egr i przepustnicę z kolektorem dolotowym. Wymiany oleju co 12k, niemieckie paliwo i trasy chyba mu służą. Ostatnio zrobiłem z ciakwosci filmik po 2,5 tyg stania przy mrozach -15 i metrze śniegu - odziwo odpalił bez zająknięcia a aku ori czyli 11 lat. 20210127_180252.mp4 180 MB · 0 pobrań Pytam ponieważ chce kupić CGLC z podobnym przebiegiem na pewno autentycznym? Tak myslalem ze 300-400k to dla nich żaden problem
krzysiek_f Opublikowano 23 Lutego 2021 Opublikowano 23 Lutego 2021 16 godzin temu, czester napisał: Nie a co ma się dziać? Odpala od strzała, oleju nie bierze, mocy nie brakuje. 1,5 roku temu czyściłem tylko egr i przepustnicę z kolektorem dolotowym. Wymiany oleju co 12k, niemieckie paliwo i trasy chyba mu służą. Ostatnio zrobiłem z ciakwosci filmik po 2,5 tyg stania przy mrozach -15 i metrze śniegu - odziwo odpalił bez zająknięcia a aku ori czyli 11 lat. 20210127_180252.mp4 180 MB · 0 pobrań Znaczy się zdrowy motor ?
miron78 Opublikowano 25 Lutego 2021 Opublikowano 25 Lutego 2021 Czester - jeszcze masz to B8 - aż jestem w szoku myślałem że dawno sprzedana
czester Opublikowano 12 Marca 2021 Autor Opublikowano 12 Marca 2021 W dniu 25.02.2021 o 10:41, miron78 napisał: Czester - jeszcze masz to B8 - aż jestem w szoku myślałem że dawno sprzedana Tylko ty możesz mieć B8 ?
miron78 Opublikowano 12 Marca 2021 Opublikowano 12 Marca 2021 myślałem że dawno jakie C7 lub B9 w posiadaniu
czester Opublikowano 18 Marca 2021 Autor Opublikowano 18 Marca 2021 Inne priorytety, niestety. Moglo byc uzywane audi albo nowa skoda, takze na razie cos takiego na codzien mamy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się