Łukasz13 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Doładowanie jest ok takie jak wymaga komputer takie jest osiągnięte, tu problemu nie ma co szukać.
azure Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Doładowanie jest ok takie jak wymaga komputer takie jest osiągnięte, tu problemu nie ma co szukać. W takiej sytuacji czy jeżeli przepływka istotnie zaniża wskazania to i komputer będzie wskazywał niższe doładowanie zadane? Czy raczej takiej zależności nie ma?
Łukasz13 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 (edytowane) Doładowanie jest ok takie jak wymaga komputer takie jest osiągnięte, tu problemu nie ma co szukać. W takiej sytuacji czy jeżeli przepływka istotnie zaniża wskazania to i komputer będzie wskazywał niższe doładowanie zadane? Czy raczej takiej zależności nie ma? Nie ma takiej zalezności, chyba że mówimy o sytuacji gdzie przepływka zaniża tak dużo że ecu wyłapuje błąd ubogiej mieszanki, wtedy wchodzi w tryb awaryjny i obcina doładowanie, w tym konkretnym przypadku z tematu przepływka i doładowanie jest ok, problem tkwi w dużej korekcji zapłonu i tym trzeba się zając. Edytowane 12 Czerwca 2015 przez ?ukasz13
Quattro B6 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2015 (edytowane) Doładowanie jest ok takie jak wymaga komputer takie jest osiągnięte, tu problemu nie ma co szukać. Ok,ale nie wydaje ci się że jak dla BFB wymagane jest za niskie ? A nie wyczułbym że świece kuleją ? Bo odpala na strzała nic nie przerywa chodzi równiutko. Edytowane 12 Czerwca 2015 przez Quattro B6
Łukasz13 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Doładowanie jest ok takie jak wymaga komputer takie jest osiągnięte, tu problemu nie ma co szukać. Ok,ale nie wydaje ci się że jak dla BFB wymagane jest za niskie ? A nie wyczułbym że świece kuleją ? Bo odpala na strzała nic nie przerywa chodzi równiutko. Wymagane może byc niższe przez to że jest duża korekcja zapłonu w kanale 020 i tak koło sie zamyka...
Quattro B6 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2015 (edytowane) Doładowanie jest ok takie jak wymaga komputer takie jest osiągnięte, tu problemu nie ma co szukać. Ok,ale nie wydaje ci się że jak dla BFB wymagane jest za niskie ? A nie wyczułbym że świece kuleją ? Bo odpala na strzała nic nie przerywa chodzi równiutko. Wymagane może byc niższe przez to że jest duża korekcja zapłonu w kanale 020 i tak koło sie zamyka... Ok, czyli mam zacząć od wymiany świec ? z tą mocą to jest tak że człowiek się szybko do niej przyzwyczaja i za chwile jej brakuje Ja porównywałem z 1.9TDI po mapie na 140KM i 340Nm ! u szwagra z dołu rwie jak szatan bo ma duży moment, no i jest lżejszy bo to A3 a u mnie jest tylko 225Nm Zacznij od wymiany swiec. Świece zamówione Po ich wymianie mam zrobić znowu logi tylko na kanale 020 ? Edytowane 13 Czerwca 2015 przez Quattro B6
Quattro B6 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2015 (edytowane) Zrób 002+020. świece wymienione i logi zrobione http://vaglog.pl/log_221857.html Edytowane 19 Czerwca 2015 przez Quattro B6
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się