Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S4 B6 AVANT - marzenia sie spełniają.../! S.P.R.Z.E.D.A.N.E !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja używam tego taniego i nie ma żadnego problemu :-) skoro nie widać różnicy to po co przepłacać ;-)

Opublikowano

Darku, kumpel pożyczył mi wtyk obd, z tym ze na blutacza...ściągnąłem sobie aplikacje na tableta i dzis przerzucilem na lpg, jeździłem bardzo rożnie we wszystkich zakresach obrotomierza na wszystkich biegach...nawet kilkukrotnie specjalnie sie zatrzymywalem i czekałem czy check sie zaświeci na wolnych obrotach...tak jak to bywało ostatnio///dzis było okej, jutro znów będę jeździć...zobaczymy, oby wsio było oki.....

Pojezdzimy,zobaczymy

Opublikowano

To spoko :-) będzie dobrze :-)

Opublikowano

Heh, ok 1,5tyg jezdzenia na pb i bylo okej.

Wczoraj na lpg i dzis w sumie malo co

odpalilem eske po robocie, jechalem silnik sie zagrzal i przerzucil na lpg prz 65stopniach bo tak mam ustawione, od przerzucenia na lpg zrobilem 500metrow i wywalilo chceck- 17536-zbyt uboga mieszanka, dokladnie to samo co ostatnio...

poprosze podpowiedzi bo pomyslymi sie powoli koncza a o cierpliwosci to juz nie wspomne...

Bylem u innego speca sprawdzic co mam z lpg poustawiane, po kilku korektach eska jezdzi o wiele lepiej i chceck sie nie zapala...za3tyg konkretna regulacja i 3h jezdzenia zeby to wszystko dzialalo tak jak powinno...a dzis zamowilem;

http://pro-choice.pl/synthoil-high-tech-5w40-5l-lm1307-p-359.html

takze czekqm na paczke i do roboty....

;)

Opublikowano

Więc jednak się da jak widać ;-)

Opublikowano (edytowane)

Więc jednak się da jak widać ;-)

Już teraz po wstępnej regulacji jest Superowo,nie umiem sobie wyobrazic jak to bedzie wyglądać po tym konkretnym strojeniu... :)

W dodatku ok 3h jeżdżenia przy rożnych obciążeniach silnika....

Heh... 3 godziny na legalu będę mógł se pojeździć i żona mi nic nie powie...Hahaha :)

Edytowane przez PrzemoS4
Opublikowano

A mówiłem, że LPG do strojenia to samo przerabiałem i obiecywali cuda a kontrolka silnika jak się zapalała tak zapałała nadal. Aż w końcu trafiłem na speca od LPG 2 godziny jazdy małe korekty i jest ogień :-)

Opublikowano

A mówiłem, że LPG do strojenia to samo przerabiałem i obiecywali cuda a kontrolka silnika jak się zapalała tak zapałała nadal. Aż w końcu trafiłem na speca od LPG 2 godziny jazdy małe korekty i jest ogień :-)

Ja w sumie już byłem zrezygnowany aż znajomy mechanik powiedział podjedz tam i tam bo nawet v12 koleś ogarnia..jeslinchodzi o lpg

Podjechalem i na pale wyregulaowal ...jest po prostu z a j E b iŚ ci E ....dzis byłem u niego dogadać tylko termin tego konkretnego strojenia...i jeszcze raz mu podziękować bo w sumie nie wziął mi nic za ustawienie...

Jak to stwierdził- dla mnie to przyjemność, cieszę sie ze mogłem pomoc, kutde co za kolo- masakra-

Teraz za każdym razem wysiadając do auta mam MEGA BANANA, bo teraz to mozna powiedzieć ze eska nie jeździ jak eska ...tylko zapierd......

:)

To spoko :-) będzie dobrze :-)

Darku, wczoraj chyba pierwszy raz tak naprawdę przypomniałem sobie jakie eska ma możliwości....nie pamietam kiedy ostatnio coś takiego robiłem.....( bo w sumie nie wolno mi było) , ciary to do teraz mam...w dodatku dałem sie mojemu najlepszemu przyjacielowi przejechać i w momencie kiedy rondo bokiem zrobił to aż miałem gęsia skórkę :) :)

M.A.S.A.K.R.A....

Tarcze to fioletowe były..... :) :) :) :)

----------------//////-----------/////-------------//////-----------////////-----------//////////--------

I

I

I

Paczka od dzika przyszła, teraz jeszcze filtr oleju...moze tydzien i dojdzie bo już kilka dni temu zamówiony...

I

II

III

IIII

JEDNA NOWA FOTKA

.

21liu5e.jpg

.

IIII

III

II

I

3.10.2015 to juz jutro i wreszcie wymiana oleju

:) :)

Ps.

Czy ktos moze oddac glosa?????

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/333868-sierpien-najladniejsze-zdjecie-a4-na-forum/

Juz po wymianie oleju i pomiarze kompresji.... :)

.

dpg7qs.jpg Olej od Dzika

A tutaj fotka juz po zalaniu olejem...przed pomiarem komoresji, swiece i cewki wywalone....

24v00hf.jpg

Opublikowano

I jak kompresja wypadła bo nic nie piszesz :P

Opublikowano (edytowane)

Duzo lepiej jak bylo....

Przedtem mialem na poziomie 9 do 9,5

A dzis pokazalo od ok 10 do 11

:) :)

Delikatna poprawa jest biorac pod uwage fakt ze w 2004 roku nowe mialo kompresje 11,5 z tego co wyczytalem...

5 godzin dzis spedzilem przy autku ...

Przynajmniej wiem ze wszystko jest ok :)

2nh13x4.jpgu

Edytowane przez PrzemoS4
Opublikowano

Cos malo tej kompresji...

Opublikowano

Cos malo tej kompresji...

Jak sprawdzalem w katalogu to po wyjechaniu z fabryki bylo 11.5

Takze poprawa na pewno jest ...

W sumie czuje roznice pod pedalem gazu ;)

Opublikowano

Ja planuję wymianę pierścieni, prowadnic itd za rok ;-) do tego dojdzie porting kanałów w głowicy i kolektorach :-) i myślę, że spokojnie serię pokaże :-) jak kiedyś bedziesz miał czas to sprawdź auro na hamowani bo sam jestem ciekaw ile wymiana pierscieni daje :-)

Opublikowano

Cos malo tej kompresji...

Jak sprawdzalem w katalogu to po wyjechaniu z fabryki bylo 11.5

Takze poprawa na pewno jest ...

W sumie czuje roznice pod pedalem gazu ;)

tu masz mojego gniota

3bg5mvzx.jpg

Opublikowano

Dev to oznacza że miałeś już zdejmowane po coś głowice ;-)

Opublikowano

Nic nie bylo grzebane.

Opublikowano

No i ?

Opublikowano

http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/b6/s4-avant/silnik-benzynowy-4.2-v8-344km-2002-2004/

Chyba,ze myle pojecia i piszac kompresja,chodzi mi o stopien sprezania na cylindrze....

Z tego co sie orientuje to u mnie wszystko jest w normie :)

Opublikowano

Biorac pod uwage to ze AEB/AJL ma CR 9.5 a BBK 11.0 to powinienes miec wieksze cisnienie.

turbo ma zawsze odprezone motory.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...