niebieski708 Opublikowano 1 Września 2015 Opublikowano 1 Września 2015 Ja używam tego taniego i nie ma żadnego problemu :-) skoro nie widać różnicy to po co przepłacać ;-)
PrzemoS4 Opublikowano 5 Września 2015 Autor Opublikowano 5 Września 2015 Darku, kumpel pożyczył mi wtyk obd, z tym ze na blutacza...ściągnąłem sobie aplikacje na tableta i dzis przerzucilem na lpg, jeździłem bardzo rożnie we wszystkich zakresach obrotomierza na wszystkich biegach...nawet kilkukrotnie specjalnie sie zatrzymywalem i czekałem czy check sie zaświeci na wolnych obrotach...tak jak to bywało ostatnio///dzis było okej, jutro znów będę jeździć...zobaczymy, oby wsio było oki..... Pojezdzimy,zobaczymy
niebieski708 Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 To spoko :-) będzie dobrze :-)
PrzemoS4 Opublikowano 10 Września 2015 Autor Opublikowano 10 Września 2015 Heh, ok 1,5tyg jezdzenia na pb i bylo okej. Wczoraj na lpg i dzis w sumie malo co odpalilem eske po robocie, jechalem silnik sie zagrzal i przerzucil na lpg prz 65stopniach bo tak mam ustawione, od przerzucenia na lpg zrobilem 500metrow i wywalilo chceck- 17536-zbyt uboga mieszanka, dokladnie to samo co ostatnio... poprosze podpowiedzi bo pomyslymi sie powoli koncza a o cierpliwosci to juz nie wspomne... Bylem u innego speca sprawdzic co mam z lpg poustawiane, po kilku korektach eska jezdzi o wiele lepiej i chceck sie nie zapala...za3tyg konkretna regulacja i 3h jezdzenia zeby to wszystko dzialalo tak jak powinno...a dzis zamowilem; http://pro-choice.pl/synthoil-high-tech-5w40-5l-lm1307-p-359.html takze czekqm na paczke i do roboty....
niebieski708 Opublikowano 10 Września 2015 Opublikowano 10 Września 2015 Więc jednak się da jak widać ;-)
PrzemoS4 Opublikowano 10 Września 2015 Autor Opublikowano 10 Września 2015 (edytowane) Więc jednak się da jak widać ;-)Już teraz po wstępnej regulacji jest Superowo,nie umiem sobie wyobrazic jak to bedzie wyglądać po tym konkretnym strojeniu... W dodatku ok 3h jeżdżenia przy rożnych obciążeniach silnika.... Heh... 3 godziny na legalu będę mógł se pojeździć i żona mi nic nie powie...Hahaha Edytowane 10 Września 2015 przez PrzemoS4
dms13 Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 A mówiłem, że LPG do strojenia to samo przerabiałem i obiecywali cuda a kontrolka silnika jak się zapalała tak zapałała nadal. Aż w końcu trafiłem na speca od LPG 2 godziny jazdy małe korekty i jest ogień :-)
PrzemoS4 Opublikowano 3 Października 2015 Autor Opublikowano 3 Października 2015 A mówiłem, że LPG do strojenia to samo przerabiałem i obiecywali cuda a kontrolka silnika jak się zapalała tak zapałała nadal. Aż w końcu trafiłem na speca od LPG 2 godziny jazdy małe korekty i jest ogień :-) Ja w sumie już byłem zrezygnowany aż znajomy mechanik powiedział podjedz tam i tam bo nawet v12 koleś ogarnia..jeslinchodzi o lpg Podjechalem i na pale wyregulaowal ...jest po prostu z a j E b iŚ ci E ....dzis byłem u niego dogadać tylko termin tego konkretnego strojenia...i jeszcze raz mu podziękować bo w sumie nie wziął mi nic za ustawienie... Jak to stwierdził- dla mnie to przyjemność, cieszę sie ze mogłem pomoc, kutde co za kolo- masakra- Teraz za każdym razem wysiadając do auta mam MEGA BANANA, bo teraz to mozna powiedzieć ze eska nie jeździ jak eska ...tylko zapierd...... To spoko :-) będzie dobrze :-) Darku, wczoraj chyba pierwszy raz tak naprawdę przypomniałem sobie jakie eska ma możliwości....nie pamietam kiedy ostatnio coś takiego robiłem.....( bo w sumie nie wolno mi było) , ciary to do teraz mam...w dodatku dałem sie mojemu najlepszemu przyjacielowi przejechać i w momencie kiedy rondo bokiem zrobił to aż miałem gęsia skórkę :) M.A.S.A.K.R.A.... Tarcze to fioletowe były..... :) :) ----------------//////-----------/////-------------//////-----------////////-----------//////////-------- I I I Paczka od dzika przyszła, teraz jeszcze filtr oleju...moze tydzien i dojdzie bo już kilka dni temu zamówiony... I II III IIII JEDNA NOWA FOTKA . . IIII III II I 3.10.2015 to juz jutro i wreszcie wymiana oleju :) Ps. Czy ktos moze oddac glosa????? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/333868-sierpien-najladniejsze-zdjecie-a4-na-forum/ Juz po wymianie oleju i pomiarze kompresji.... . Olej od Dzika A tutaj fotka juz po zalaniu olejem...przed pomiarem komoresji, swiece i cewki wywalone....
Mortiis Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 I jak kompresja wypadła bo nic nie piszesz
PrzemoS4 Opublikowano 4 Października 2015 Autor Opublikowano 4 Października 2015 (edytowane) Duzo lepiej jak bylo.... Przedtem mialem na poziomie 9 do 9,5 A dzis pokazalo od ok 10 do 11 :) Delikatna poprawa jest biorac pod uwage fakt ze w 2004 roku nowe mialo kompresje 11,5 z tego co wyczytalem... 5 godzin dzis spedzilem przy autku ... Przynajmniej wiem ze wszystko jest ok u Edytowane 3 Października 2015 przez PrzemoS4
PrzemoS4 Opublikowano 5 Października 2015 Autor Opublikowano 5 Października 2015 Cos malo tej kompresji...Jak sprawdzalem w katalogu to po wyjechaniu z fabryki bylo 11.5Takze poprawa na pewno jest ... W sumie czuje roznice pod pedalem gazu
niebieski708 Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Ja planuję wymianę pierścieni, prowadnic itd za rok ;-) do tego dojdzie porting kanałów w głowicy i kolektorach :-) i myślę, że spokojnie serię pokaże :-) jak kiedyś bedziesz miał czas to sprawdź auro na hamowani bo sam jestem ciekaw ile wymiana pierscieni daje :-)
Dev Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Cos malo tej kompresji...Jak sprawdzalem w katalogu to po wyjechaniu z fabryki bylo 11.5Takze poprawa na pewno jest ... W sumie czuje roznice pod pedalem gazu tu masz mojego gniota
niebieski708 Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Dev to oznacza że miałeś już zdejmowane po coś głowice ;-)
PrzemoS4 Opublikowano 6 Października 2015 Autor Opublikowano 6 Października 2015 Tutaj masz link ktory znalazlem na forum odnosnie 1.8t http://www.audiklub.org/dane/a4/b5/a4_1.8t.html
PrzemoS4 Opublikowano 6 Października 2015 Autor Opublikowano 6 Października 2015 http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/b6/s4-avant/silnik-benzynowy-4.2-v8-344km-2002-2004/ Chyba,ze myle pojecia i piszac kompresja,chodzi mi o stopien sprezania na cylindrze.... Z tego co sie orientuje to u mnie wszystko jest w normie
Dev Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Biorac pod uwage to ze AEB/AJL ma CR 9.5 a BBK 11.0 to powinienes miec wieksze cisnienie. turbo ma zawsze odprezone motory.
Rekomendowane odpowiedzi