The Viru5 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 (edytowane) Witam. Chciałem się dowiedzieć czy tak powinna pracować sztanga gruszki jak na tym filmie? https://youtu.be/06_RCRzNemY Edytowane 15 Czerwca 2015 przez wrclaguna
fulki Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Witam. Chciałem się dowiedzieć czy tak powinna pracować sztanga gruszki jak na tym filmie? https://youtu.be/06_RCRzNemY u mnie tak samo pracuje
lukaszooo Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 sztanga w górze = max doładowanie, sztanga w dole = min doładowanie, aby zniwelować turbo dziure na niskich obrotach jak i na luzie jest max doładowanie wraz ze wzrostem obrotów czyli wieksza ilości spalin ecu aby utrzymać stałe doładowanie zmniejsza podcisnienie czyli opuszcza sztange. Podczas logowania 11 BS dzieje sie tak samo tyle ze ecu tym steruje.
The Viru5 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2015 (edytowane) a czy sztanga na moim filmiku nie podnosi się zbyt wolno i czy działa ona dobrze (czy można stwierdzić że są zapieczone kierownice w turbosprężarce)? Edytowane 15 Czerwca 2015 przez The Viru5
lukaszooo Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 napewno nie sa zapieczone lecz czy sie nie przycinają tego po takim tescie nie da sie ustalić, wystarczy bardzo mały opór na dzwigni i auto łapie awaryjny,
The Viru5 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2015 z trybem awaryjnym nie mam problemu tylko z szuraniem po zdjęciu nogi z gazu i właśnie szukam gdzie może leżeć problem. Na postoju podczas gazowania przy zdjętym wężyku od podciśnienia z gruszki problem z szuraniem znika i nie wiem gdzie szukać przyczyny czy to gruszka czy turbina:/
adifek Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 geometria moze szurać nawet jeśli nie jest zapieczona,gruszka nic do tego nie ma
mlodziak22 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 (edytowane) z trybem awaryjnym nie mam problemu tylko z szuraniem po zdjęciu nogi z gazu i właśnie szukam gdzie może leżeć problem. Na postoju podczas gazowania przy zdjętym wężyku od podciśnienia z gruszki problem z szuraniem znika i nie wiem gdzie szukać przyczyny czy to gruszka czy turbina:/ Na forum był temat odnośnie szurania i w sumie nikt tego problemu nie rozwiązał. Moim zdaniem jeśli nie masz żadnych problemów z turbo , a szura Ci to nie zawracaj sobie tym głowy. Sporo b6 tak ma. Mój avf tak ma od 3 lat zrobione 70tyś. Turbo sam czyściłem i nic nie pomogło,nie wyglądało jakoś tragicznie [/url] Edytowane 15 Czerwca 2015 przez mlodziak22
lukaszooo Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 W turbinach po regeneracji wystepouje taki sam dźwięk, wiele osób twierdzi ze to dźwięk tarcia/oporu powietrza bo puszczeniu gazu.
piotrekrkk Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Potwierdzam, jeżdżę na szuraniu od początku mojego awx i nie ma to wpływu na nic poza efektem dźwiękowym
lukaszooo Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/323436-a4-b6-19-tdi-115km-2004-bke-turbina-dostaje-za-duzo-powietrza/ Bliźniaczy temat.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się