kamiloe Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 audi a4b6 1.9 silik awx skrzynia 5 od pewnego czasu pali coraz więcej niestety komputer pokladowy cos sie zepsul i mi nie pokazuje mi spalania i ile mogę zrobic na baku. Na 20 l zrobię okolo 200/230 km uważam ze to strasznie malo w czym moze być problem ktoś cos?
Musafa Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 (edytowane) O.o ja za 100 zł zrobiłem ponad 400 i jeszcze coś tam mam (1 kreska od rezerwy). 10l na 100 to troszkę za dużo no chyba, że masz strasznie ciężką nogę... Edytowane 23 Czerwca 2015 przez Musafa
kamiloe Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2015 to u mnie jest cos nie tak nie kopci nie wiem brak pomysłów mi.
Musafa Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Może podpięcie pod kompa coś pomoże lecz wątpię... Kopcenie nie musi oznaczać dużego spalania.. A może tylko wskazówka wariuje i nie pokazuje jak powinna.?
kamiloe Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2015 nie raczej nie jak juz zejdzie na czerwone zapala sie rezerwana fis czyli jeszcze okolo 80/90 km pewngo dnia przestal dzialac komputer i nic nie pokazuje te wartości sredniego spalania 0.0 na baku 2000km tk pokazuje. Myślę ze to nie ma nić wspólnego z tak duzym spalaniem.
rafi10612 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Moze sie myle ale to chyba walniety licznik jest bo tez mam AWX i przy ciezkiej nodze 7 litrow to jest max co wezmie . Pozatym ten zasieg 2000 km
Musashi Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 bez diagnostyki komputerowej się nie obejdzie, póki co można sobie snuć opowieści. wymagana diagnostyka licznika a także logi i ew błędy ECU. poczytaj na forum nt. diagnostyki lub poszukaj kogoś w rejonie np. lokalne spoty.
piotrsob1 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 (edytowane) Pierwsze co bym sprawdził , to temperaturę silnika widzianą przez ECU silnika po nocy w porównaniu z temperaturami paliwa i powietrza doładowującego. Nie powinna odbiegać od pozostałych o więcej niż kilka stopni. Sprawdź też też temperaturę motorówki na rozgrzanym, powinna oscylować w okolicach 90 st C ( +/- ok.7-8 st.C). Edytowane 24 Czerwca 2015 przez piotrsob1
kamiloe Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2015 Plnuję zwiększenie mocy w najbliższym czasie więc muszę odstawić samochód do kogoś ogarniętego .
ziko02 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 audi a4b6 1.9 silik awx skrzynia 5 od pewnego czasu pali coraz więcej niestety komputer pokladowy cos sie zepsul i mi nie pokazuje mi spalania i ile mogę zrobic na baku. Na 20 l zrobię okolo 200/230 km uważam ze to strasznie malo w czym moze być problem ktoś cos? Zależy jak I gdzie jeździsz. Ja np głównie jazda miejska. Jeżdzę dynamicznie, i nie schodzę poniżej 10l. Na FISie 10,5. Spalanie adekwatne do stylu jazdy. Auto po delikatnym wirusie.
piotrsob1 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Musisz się mocno starać, żeby taki wynik osiągnąć
Lukasz_200616 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 U mnie jest podobnie z tym że ciągle jeżdżę po mieście i do pracy 3km i na 20L robię około 230km zanim zapali się rezerwa, według fis spalanie średnie oscyluje w granicy 8,2L
ziko02 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 (edytowane) Musisz się mocno starać, żeby taki wynik osiągnąć Gdy temperatura silnika jest właściwa silnik pracuje w zakresie 2-4k obr. Spalanie może wysokie, ale auto odmulane i dzięki temu nie wiem co to notlauf Edytowane 28 Czerwca 2015 przez ziko02
piotrsob1 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 (edytowane) Nie no spoko, ja pięć lat temu taki wynik zrobiłem w trasie, tylko że hamulce po tym poszły na złom Dzisiaj ciężko by było taki wynik powtórzyć, nie dla tego że się zestarzałem lub auto słabiej jeździ, tyko przez wszechobecne pały i nieżyciowe prawo, w naszym ukochanym policyjnym państwie Edytowane 28 Czerwca 2015 przez piotrsob1
kamiloe Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2015 (edytowane) turbo póżno załącza sie mam sprawdzic stan walka i stan pompke. Nie jest dobrze.http://www.hot.jpg.pl/zdjecie,204156,wykres.html Edytowane 29 Czerwca 2015 przez kamiloe
devey Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Masz oryginalne turbo od AWX'a czy może BRD jakieś?
arturek986 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Zależy kolego jakie pokonujesz trasy. Jak jeździsz tylko po mieście w dodatku na krótkich odcinkach, stojąc w korkach to może ci spalić 10l na 100km
kamiloe Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2015 zgodze się z tym dziś po hamowni jstem rozczarowany teraz musze zlokalizować przyczynę dlaczego turbo dopiero od 2 tys zaczyna brać i sprawdzic stan walka Okazalo się że aby 119 km pod maska
arturek986 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 zgodze się z tym dziś po hamowni jstem rozczarowany teraz musze zlokalizować przyczynę dlaczego turbo dopiero od 2 tys zaczyna brać i sprawdzic stan walka Okazalo się że aby 119 km pod maska No to do dzieła kolego Oby nie była to jakaś poważna awaria Rozumiem że po naprawie planujesz jakieś zwiększenie mocy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się