Gość Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 Interesują mnie ceny sprzętów i co konkretnie Polecacie IC z Dw Turbo które ma wyciskać 1 Bar i do tego pełen przelot 2 Cale z kwasiaka Ofc. Jakie mogą być ceny tego zestawu. Auto ma 150 KM po tych modach ma przyjść wirusik na 180-190 KM MAX , Chodzi o ładny momemt
Klejk Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 Ja mam wszystko seria i 190 koni, i jeździ bez problemu, także nie wydaje.mi się żeby trzeba było aż tyle modzic....
Tom A4 Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 Dokładnie seria i 190 kuni a nawet 210 dźwiga beż żadnych zmian
Gość Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 To zależy jakie by były koszty sprzętu wiem ze z seri można Ale zawsze chciałem mieć rajdowke ^^
jacek70 Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 Napisz do kolegi Gregor10 , zapytaj ocenę i podaj wymagania.
krzysiekml Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 centralny icek choćby załóż bo te 190-210 kuni to nigdy nie będzie na serii,no może przez 2 sekundy
Gość Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 Szukam kogoś kto mnie pokieruje w Temacie bo powiedziano mi do tej pory kilka haseł a co one oznaczają to w googlowskim języku nie skumałem ^^
Tom A4 Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 (edytowane) centralny icek choćby załóż bo te 190-210 kuni to nigdy nie będzie na serii,no może przez 2 sekundy Spytaj kolegi Klejk ma 190 ps non stop ,a Dev miał szatana 210 ps na serii hyba nawet hamowany więc nie gadaj głupot. Durny ajl na serii ma 180 ps Edytowane 6 Lipca 2015 przez Tom A4
Gość Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 Potrzebuje z hamowania tylko i wylacznie ma być dynamiczny szybki i dawać frajdę z jazdy A aeb podobno duży wytrzymują
krzysiekml Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 tylko zapytaj deva ile turbin wysrało przy strojeniu druga sprawa to kilka lat wstecz stroiłem auto u Rogala w wawie i wiem jak sie ma seryjny icek do mocy,po trzech hamowaniach każde po 40sek. i ze 187KM zostało 154KM przy tem.3stC w grudniu więc co się tu dopytywać jak w takie upały seryjny icek ma z 70-80 st to jaką moc uzyskasz z tego ? nie raz wałkowałem pseudo 200KM w a4b5 swoją b6 na rogalowym sofcie co do ajl to szału niema a dlaczego bex tylko 10KM więcej i dwa icki ? tyle ode mnie Pozdrawiam.
gregor10 Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 tylko zapytaj deva ile turbin wysrało przy strojeniu druga sprawa to kilka lat wstecz stroiłem auto u Rogala w wawie i wiem jak sie ma seryjny icek do mocy,po trzech hamowaniach każde po 40sek. i ze 187KM zostało 154KM przy tem.3stC w grudniu więc co się tu dopytywać jak w takie upały seryjny icek ma z 70-80 st to jaką moc uzyskasz z tego ? nie raz wałkowałem pseudo 200KM w a4b5 swoją b6 na rogalowym sofcie co do ajl to szału niema a dlaczego bex tylko 10KM więcej i dwa icki ? tyle ode mnie Pozdrawiam. +1
Tom A4 Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 (edytowane) tego ci nie powiem ale turbin raczej zero a auto do dzis lata nawet tu w klubie a sam dev miał je sporo i nie oszczędzał Edytowane 7 Lipca 2015 przez Tom A4
Gość Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 dobrze ale ja chcę osiągnąć fajny moment przy tych zmianach mam nadzieje że wyszło by 350 Nm to już fajna zabawka a chodzi o zmiany do tego żebym miał wielki zapas mocy a że lubię deptać to będę pewniejszy że mi zaraz nic nie klęknie
marcindlug Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 przy tych zmianach mam nadzieje że wyszło by 350 Nm przy 200KM? zapomnij...
Gość Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 w każdym bądź razie by go odmulilo ..... Jakie bym musiał mody zrobić żeby osiągnąć te max 190 ? nie chcę serii za bardzo lubię się śpieszyć i nie chcę żeby silnik wyskoczył .
jacek70 Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 Wstaw Downpip, zmień wtryski oraz softa i 190 będzie jak nic.Jeśli zdrowa motorownia.
marcindlug Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 w każdym bądź razie by go odmulilo ..... Jakie bym musiał mody zrobić żeby osiągnąć te max 190 ? nie chcę serii za bardzo lubię się śpieszyć i nie chcę żeby silnik wyskoczył . Kolego, 190km to seryjny silnik przyjmie bez problemu bez koniecznosci wymiany turbosprezarki. Akurat seria to wzgledna bezawaryjnosc. Grube mody to proszenie sie o klopoty
Gość Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 mam dupnięte Turbo . Daje 0.3 Bara zamiast 0.6 . ale czy jeżeli dał bym mocniejsze Turbo ( z kimś o tym gadałem na Forum ) + FMIC z Downpipem nie będzie większego momentu ?? sugeruję się teraz tym : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/270907-etapy-budowy-i-podnoszenia-mocy-w-18t/ ew. no pełen przelot hmm mam teraz pustą puszkę bez kata ale wstawie tam Rurke i może tłumik środkowy by się wycieło ? poza tym jak robić auto To pod siebie tak mi ma się podobać i ja mam być zadowolony
jacek70 Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 mam dupnięte Turbo . Daje 0.3 Bara zamiast 0.6 . ale czy jeżeli dał bym mocniejsze Turbo ( z kimś o tym gadałem na Forum ) + FMIC z Downpipem nie będzie większego momentu ?? sugeruję się teraz tym : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/270907-etapy-budowy-i-podnoszenia-mocy-w-18t/ ew. no pełen przelot hmm mam teraz pustą puszkę bez kata ale wstawie tam Rurke i może tłumik środkowy by się wycieło ? poza tym jak robić auto To pod siebie tak mi ma się podobać i ja mam być zadowolony Popytaj kol Gregor10 jakie mody i od razu za ile kasy.Dodam tylko że gość jest nad wyraz kumaty. Klienci chodzą z bananami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się