Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 1.8T AEB nie odpala po wymianie napinacza lancucha rozrzadu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem.

Po wymianie napinacza lancucha rozrzadu auto nie odpala. Dziwnie szybko kreci i nic sie nie dzieje.

Po dlugim kreceniu wywala blad 00515 (czujnik halla) oraz blad zaworu N75 (oba Open or Short +), wczesniej bledu N75 nie bylo, przed wymiana napinacza zadnego bledu w Ecu nie bylo.

Co moze byc przyczyna, ze silnik nie odpala?

Opublikowano

Ale co mogło się wydarzyć, ze kompresja jest zła?

Opublikowano

Przestawiony rozrząd na łancuszku= brak kompresji.

Opublikowano

Takie rzeczy, z tym, ze nie ściągałem walka z łańcucha. Ale tez nie zrobiłem wczesniej żadnych znaków no i faktycznie jak wyciagalem napinacz to może przeskoczył łańcuch (chociaż wątpię). Jak sam znaków nie porobiłem to jak teraz to poustawiać?

Opublikowano (edytowane)

Na obu wałkach masz znaki które powinny się pokrywać na jednym i drugim. Zobacz to

interesujący Ciebie moment to 31:40 sec. Powodzenia. Edytowane przez radi88PL
Opublikowano (edytowane)

Dziala juz dziala, nic sie nie stalo na szczescie. Poskladalem na nowo.

Dzieki za pomoc, pierwszy raz grzebalem przy silniku i tak to wlasnie wyszlo :) Teraz juz wiem duuuzo wiecej :D

Edytowane przez SowaBezOka
Opublikowano

to podziel sie co bylo nie tak a nie ze dziala

Opublikowano
Na obu wałkach masz znaki które powinny się pokrywać na jednym i drugim.
Dziala[...] Poskladalem na nowo.

Temat jest o napinaczu lancucha rozrzadu (ktory napedza walki - wydechowy i ssacy), wiec chyba wiadoma sprawa co bylo ruszone i zle poskladane?

Opublikowano

To co zrobiles nie tak.................?

Opublikowano

Jak to co ? mial zle ustawione walki stad problem z rozruchem.

Opublikowano

chcialem zeby sam to napisal....ma farta ze zbytnio nie przestawil bo zawory/glowica/tloki w c**j albo caly silnik/auto w c**j

Opublikowano

Ja dzisiaj miałem to samo wymieniłem sam napinacz (auto stało 4 dni czekałem część) złożyłem odpalam i nie chce odpalić, tak dziwnie na luźno chodził jak by kompresji nie było. Rozebrałem spowrotem wszystko ok na znaki i 16 oczek na łańcuchu no nie odpala. Rozebrałem przód żeby sprawdzić że znakomi na dole i zgadza się, kręce i od strzała zapalił. Wyjaśni mi ktoś o co kaman szklanki się zawiesiły czy co wyciągałem tylko wałek wydechowy tak samo złożyłem

Opublikowano

miałes podparte zawory

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...