MielnyACM Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 Witam Wszystkich Proszę Was o pomoc w zdiagnozowaniu mojego problemu, a mianowicie co jakis czas gdy włączam zapłon kontrolka swiec zarowych nie gaśnie i gdy odpalam auto silnik wskakuje od razu na obroty okolo 2000 obr/min i zakopci co normalnie mu sie nie zdarza, ponadto gdy samochod pracuje na luzie obroty falują od 800 do 1000, 1100. Proszę o pomoc w ktorym kierunku szukac. Pozdrawiam MielnyACM
piotrsob1 Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Wszystko wskazuje na uszkodzenie czujnika temperatuty silnika , sprawdź błędy VAG-iem, prawdopodobnie będziesz miał zapisany błąd przrwa/zwarcie czunika. Jeżeli diagnoza się potwerdzi, to kupuj oryginalny czujnik, nie jakąś podróbę
febipl Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Nie chcę wróżyć z fusów ale miałem podobny przypadek i u mnie był to zawieszony zawór w pompie paliwa (identyczne objawy). Jednak tak jak koledzy podpowiadają >>VAG<<
bozmek Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 Zawor n 109 moze robic takie cuda przy odpalaniu w tdi
lukaszooo Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 silnik atj to PD i nie ma zaworu N109
Kakt00z Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 MielnyACM rozwiązałeś problem ? Ja mam u siebie podobną sprawę ... z tym że juz wymieniłem czujnik temperatury chłodziwa na nowy kupiony w salonie VW ... i niestety dalej raz na jakiś czas kontrolki świec żarowych nie gasną i po odpaleniu obroty wskakują na ponad 2500 i trzepie całą budą. Odcrazu gasze sillnik i odpalam po chwili ... i już odpala parwidłowo ... nie wiem co może byś przyczyną ..... VAG nic juz nie pokazuje ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się