Skocz do zawartości
IGNOROWANY

D1S - jaki żarnik? Philips czy osram?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dziękuje za info. Zgłoszę sie do H4mm3R.

Czy ze zderzakiem mówicie poważnie??? bo zaczynam wątpić ze sam to zrobię ?

Edytowane przez jaguaro
Opublikowano

Jak zawsze poważnie, bo oto chodzi, by sobie pomagać, a nie kawały robić :)

No!, czasami i też trzeba pożartować :grin::P

Opublikowano

Nie chciał zabłysnąć tylko nie zauważyłem jakie kolega ma auto

Opublikowano

:wink:

Spostrzegawczość to podstawa :grin::thumbup1:

Opublikowano

Chłopaki krótko uczestniczę w tej rozmowie a odnoszę wrażenie jakbyśmy nie raz głębszego walnęli. Dzięki za ludzkie podejście do rzeczy ?

Opublikowano

No :) Jesteśmy jedną wielką rodziną :a4fan::good:

Opublikowano

To sie rozumie ?

Ale czy naprawdę musze zrzucać zderzak do wymiany żarnika, Kiedyś trafiłem jak ktoś opisywał jak to zrobić ale po pierwsze nie pamietam kto a po drugie co najważniejsze nie pamietam jak.... i nadal jestem w kropce. Nie chce rozbierać połowy auta do wymiany żarnika. Chłopaki pomóżcie, wierze w Was bo sam wysiadam ?

Opublikowano

Wiesz co ?

Otwórz maskę,ściągnij dekiel i sprawdź sam czy dasz radę wyjąć żarnik.

Ja mam B6 więc dalej nie pomogę.

Ale z tego co wiem, bez popuszczenia zderzaka się chyba nie obędzie.

Opublikowano

Nie da rady wyjąć żarnik. :(

Musisz poluzować zderzak i go odciągnąć, by się dostać do lampy :slina:

Opublikowano (edytowane)

Otwórz maskę,ściągnij dekiel i sprawdź sam czy dasz radę wyjąć żarnik.

Próbowałem bez szans, zbiorniczek prawdopodobnie od płynu hamulcowego skutecznie utrudnia sprawę

Nie da rady wyjąć żarnik. :(l

Musisz poluzować zderzak i go odciągnąć, by się dostać do lampy :slina:

Doczytałem, że można sciągnąć nadkole i zbiornik od sprysku wtedy dojście jest eleganckie ale nie wiem za które śryby sie zabrać. Z nadkolem dam radę ale sprysk nie mam pojęcia a nie chce nic urwać. Co do zderzaka to nigdy nie zrzucałem wiec dlatego tak sie wzbraniam ale jak bedzie mus to mus. Jakiś instruktaż pilotażowy, albo jakiś link.

Wracając do tematu samego żarnika, podjechałem do ASO gdzie bardzo ładnie zaprezentowali mi różnice pomiędzy barwą światła 4300k 4850 k i 5000k. Chłopaki mieli dobry dzień Ale nie na tyle żeby wymienić mi swiatła

Jak dla mnie absolutnie barwa 4300k idealna. Zresztą w oryginale tez taka jest. Każde oko jednak inaczej odbiera strumień swiatła wiec opinia jest subiektywna. Wyższe wartości moze i mocniej świecą ale nie przekłada sie to na jakość tylko kolorystykę.t

Znalazłem demontaż przedniego zderzaka. Jestem pewien ze sam tego nie zrobię ? Chyba ze po kilku głębszych? Potrzebny jest klucz dostępny tylko w ASO. O ile demontaż jeszcze by poszedł o tyle poskładanie zderzaka i jego spasowanie to juz wyższa szkoła jazdy.

Jest ktoś chętny z okolic Kalisza komu mogę to zlecić??? Bo w ASO wytargają kwotę jak za nowy zderzak.

Edytowane przez jaguaro
Opublikowano (edytowane)

Kolego najpierw uzupełnij profil bo masz chyba pierwsze RS4 z 1.8T.

Do wymiany żarnikow w B7 nie trzeba ściągać zderzaka. Sam nawet wklejałem co i jak z fotkami w dziale "zrób to sam".

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/25038-all-b7-wymiana-ori-zarnikow-d1s-na-6000k/?hl=6000k

Aby wymienić żarnik po lewej stronie musisz odkręcić sruby mocujące zbiorniczek z płynem servo i lekko odciągając go do góry i na bok zrobić sobie dostęp do dekielka. Nie odpinajăc weżów od zbiorniczka oczywiście.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano (edytowane)

Kolego najpierw uzupełnij profil bo masz chyba pierwsze RS4 z 1.8T.

Do wymiany żarnikow w B7 nie trzeba ściągać zderzaka. Sam nawet wklejałem co i jak z fotkami w dziale "zrób to sam".

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/25038-all-b7-wymiana-ori-zarnikow-d1s-na-6000k/?hl=6000k

Aby wymienić żarnik po lewej stronie musisz odkręcić sruby mocujące zbiorniczek z płynem servo i lekko odciągając go do góry i na bok zrobić sobie dostęp do dekielka. Nie odpinajăc weżów od zbiorniczka oczywiście.

Bystre masz oko, dziękuje- profil zmieniony. Faktycznie byłbym chyba jedyny z takim cudem Swoją drogą we wkładce mam A4/S4 więc do końca nie wiem czym sie różni ale uwaga cenna.

Przy okazji musze to napisać - z nieba mi spadasz kolego ??? tyle godzin poszukiwań i nic a tu mam dokładnie opis tego co kilka miesięcy temu czytałem ale nie mogłem ponownie znaleźć. Zastanawiam sie czy tematy zostawione trafiają do archiwum czy wiszą wirtualnie ale to wszystko mało ważne bo podałes mi na tacy jak zmienić żarniki bez ściągania zderzaka i kiedykolwiek sie spotkamy masz u mnie podwójna kolejkę ?

Jutro biorę się za robotę i podzielę sie informacjami jak poszło.

Jeszcze tylko jedno pytanie, przeraża mnie 25tys Volt ale nie mam Vag-a wiec jak odlącze aku nie wywalą mi błędy???

Edytowane przez jaguaro
Opublikowano

Kolego najpierw uzupełnij profil bo masz chyba pierwsze RS4 z 1.8T.

Do wymiany żarnikow w B7 nie trzeba ściągać zderzaka. Sam nawet wklejałem co i jak z fotkami w dziale "zrób to sam". http://a4-klub.pl/index.php?/topic/25038-all-b7-wymiana-ori-zarnikow-d1s-na-6000k/?hl=6000k

Aby wymienić żarnik po lewej stronie musisz odkręcić sruby mocujące zbiorniczek z płynem servo i lekko odciągając go do góry i na bok zrobić sobie dostęp do dekielka. Nie odpinajăc weżów od zbiorniczka oczywiście.

Bystre masz oko, dziękuje- profil zmieniony. Faktycznie byłbym chyba jedyny z takim cudem Swoją drogą we wkładce mam A4/S4 więc do końca nie wiem czym sie różni ale uwaga cenna.

Przy okazji musze to napisać - z nieba mi spadasz kolego tyle godzin poszukiwań i nic a tu mam dokładnie opis tego co kilka miesięcy temu czytałem ale nie mogłem ponownie znaleźć. Zastanawiam sie czy tematy zostawione trafiają do archiwum czy wiszą wirtualnie ale to wszystko mało ważne bo podałes mi na tacy jak zmienić żarniki bez ściągania zderzaka i kiedykolwiek sie spotkamy masz u mnie podwójna kolejkę

Jutro biorę się za robotę i podzielę sie informacjami jak poszło.

Jeszcze tylko jedno pytanie, przeraża mnie 25tys Volt ale nie mam Vag-a wiec jak odlącze aku nie wywalą mi błędy???

Masz na 1000% A4. S4 w B7 miały 4.2 L V8. Zawsze tak w dowodzie pisze.

Gdy odłączysz akku będzie swieciła sie kontrolka ESP. Po krótkiej jeździe autem skręcając w lewo i w prawo sterowniki przyuczą się i kontrolka zgaśnie. Wyciągając kluczyk ze stacyjki i przełącznik swiatła na 0 nie powinno sie nic stać. Każdy musi sam wiedzieć czy odłączać akku. Zalecane jest odłączenie ze względów bezpieczeństwa.

Cieszę się że pomogłem. Powodzenia!

Opublikowano

Może posypać błędami.

Miałem to u siebie.

Potem walczyłem z miesiąc,adaptacje,kodowania nie pomagały.

Po jakimś czasie samo się wszystko ponaprawiało.

Opublikowano

Hmmm i tego sie obawiam. Z drugiej strony bezpieczeństwo ważniejsze? Chce się zabrać dzis po południu ale wciąż mam dylemat z aku czy bez. Swoją drogą jak okaże się ze poszła przetwornica to i tak musze odłączyć. Ach co za psi los ????

Opublikowano (edytowane)

Możesz odłączyć wtyczkę wchodzącą do lampy. Tam wchodzi 12V. Dopiero przetwornica daje wysokie napiecie. Wypnij ją i tym sposobem pozbawisz przetwornice napięcia.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Brzmi logicznie Tylko która to od lampy wtyczka bo odnoszę wrażenie ze jest ich tam kilka.

Opublikowano

Tylko która to od lampy wtyczka bo odnoszę wrażenie ze jest ich tam kilka.

Zatem polecam w końcu zajrzeć pod maskę a nie pytać o takie pierdoły.

Nie bój się, po samym patrzeniu niczego nie popsujesz.

Zapewne zaraz zapytasz jak odłączyć tą wtyczkę.

Opublikowano (edytowane)

Tylko która to od lampy wtyczka bo odnoszę wrażenie ze jest ich tam kilka.

Zatem polecam w końcu zajrzeć pod maskę a nie pytać o takie pierdoły.

Nie bój się, po samym patrzeniu niczego nie popsujesz.

Zapewne zaraz zapytasz jak odłączyć tą wtyczkę.

Maskę mam w górze od rana i co jestem w garażu próbuje podejść do tematu, oglądam, sprawdzam i może to będzie śmieszne robiłem dwa podejścia pod tą wtyczkę bez rezultatu. Pewnie jak sie zabiorę to okaże sie nic trudnego ale pierwszy raz jak wiecie z doświadczenia nie tylko motoryzacyjnego jest trudny.
Dziękuje Ci bardzo. Teraz wszystko mam już jasne. Kończę gadanie i zabieram się do roboty. Edytowane przez jaguaro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...