Skocz do zawartości
IGNOROWANY

KME GOLD Jaki wybrać ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam zamiar zmienić reduktor właśnie na Golda i widzę że są dwa rodzaje jeden ma elektrozawór wbudowany w obudowę a drugi na zewnątrz np. przy filtrze.

Jest jakaś różnica w tym poza ceną ? ktoś użytkuje może ?

Opublikowano

Weź z zewnętrznym elektrozaworem, te z wbudowanym miały problem z zacinaniem się.

Opublikowano

Dzięki

Opublikowano

Raczej Gold nie jest polecany do ASN. Lepiej wybrać AC R-01 i śmiga :D

Opublikowano

Raczej Gold nie jest polecany do ASN

Nie siej fermentu. Nie polecają bo? Robert polecam KME gold będziesz zadowolony

Opublikowano

A najlepiej to bierz GOLDA GT.

Opublikowano

Mam Golda z zewnętrznym zaworem już ponad 3 miechy i hula jak ta lala za tą kasę to jest rewelacja

Opublikowano (edytowane)

Poczytajcie forum LPG, ludzi którzy się na tym znają, sam długo robiłem rozeznanie i praktycznie każdy golda odradzał. Sugerowali, że przy niskich temperaturach i dłuższej trasie- będzie zamarzał. Z palca tych informacji nie wyssałem. Reduktory polecane przez osoby które "ogarniają" te silniki to KME TWIN TUR albo właśnie AC-R01.

Robero321 wkleisz zdjęcie swojej instalacji ? Ciekawi mnie jak to wygląda u Was :D

Edytowane przez House
Opublikowano

Wiem, że może nieco odgrzeje kotleta, ale AC-R01? Reduktor, którego 5 czy którąś wersję ostatnio znowu wycofali z dystrybucji?

KME Gold jest w porządku, wersja z zaworem wbudowanym to pomyłka, bo zbiera się w nim brud i zabija reduktor. Znacznie lepszy jest unowocześniony z zewnętrznym zaworem. Jednak do większych mocy i dłuższych odcinków przejechanych ze sporym obciążeniem (zwykły gold nie wytrzyma temperaturowo) całkowicie polecam Golda GT. Dostałem go do testu od producenta i daje radę w moim daily driverze S6 C5, przy 100 km/h rozpędzenie na 3. do odcięcia daje spadek temp. gazu z 45 do 30, 4. bieg do odcięcia ok. 25 stopni, a na 5. do końca zakresu już się gaz dogrzewa (mowa o temp. zewnętrznej ok. 10 st. C.). Oczywiście polecam TWIN bądź EXTREME do V8, ale GT to V6 wystarczy z powodzeniem i zapasem.

Opublikowano (edytowane)

W sumie to masz rację jak się rozglądałem to też spotkałem się z opinią żeby omijać Golda ale tego z wbudowanym zaworem..

Natomiast odwrotnie było z tym do którego się dokłada zawór zewnętrzny.

Nad GT pomyśle jak zmienię silnik na 300HP +

Na razie stacza aż nadto jeśli chodzi o moc i wydajność reduktor daje rade :)

Nie wiem dlaczego komuś tam zamarzał może miał coś popieprzone z przepływem płynu chłodzącego.

Kiedy były temperatury na minusie (około 15 na minusie) nad ranem zrobiłem koło 50 km w trasie z prędkością około 90 - 130 km na godzinę i po zaparkowaniu do reduktora nie można się było dotknąć bo normalnie parzył więc to raczej bujda że zamarza....

Edytowane przez Robero321
Opublikowano (edytowane)

Odsyłam ponownie do forum lpg i osób które to montują. 50km i prędkość 90-130 to zapewne nie wyczyn i zwykły budżetowy reduktor też by dał radę :) chodzi pewnie o dłuższą trasę.

Już mi się nie chce spierać, na tym forum jest "dziwnie" każdy uważa, że jest najmądrzejszy, nie można skrytykować, nie można mieć innego zdania :D przestaję powoli wypowiadać się gdziekolwiek bo po prostu szkoda mi już na to czasu :) Robero321 jak twoja kompensacja jest w końcu czy jej nie ma bo nie odpowiedziałeś w temacie? Może być gold, może nie być kompensacji...... też będzie jeździć.

Edytowane przez House
Opublikowano

Jeżeli chodzi o mnie to pracuję w branży, u producenta instalacji w dziale szkoleń. :-) każdy zdanie swoje może mieć i każdy może je wyrazić, z mojej strony no offence.

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...