Robero321 Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Mam zamiar zmienić reduktor właśnie na Golda i widzę że są dwa rodzaje jeden ma elektrozawór wbudowany w obudowę a drugi na zewnątrz np. przy filtrze. Jest jakaś różnica w tym poza ceną ? ktoś użytkuje może ?
Łukasz13 Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 Weź z zewnętrznym elektrozaworem, te z wbudowanym miały problem z zacinaniem się.
House Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Raczej Gold nie jest polecany do ASN. Lepiej wybrać AC R-01 i śmiga
_quattro_ Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Raczej Gold nie jest polecany do ASN Nie siej fermentu. Nie polecają bo? Robert polecam KME gold będziesz zadowolony
Robero321 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2015 Mam Golda z zewnętrznym zaworem już ponad 3 miechy i hula jak ta lala za tą kasę to jest rewelacja
House Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 (edytowane) Poczytajcie forum LPG, ludzi którzy się na tym znają, sam długo robiłem rozeznanie i praktycznie każdy golda odradzał. Sugerowali, że przy niskich temperaturach i dłuższej trasie- będzie zamarzał. Z palca tych informacji nie wyssałem. Reduktory polecane przez osoby które "ogarniają" te silniki to KME TWIN TUR albo właśnie AC-R01. Robero321 wkleisz zdjęcie swojej instalacji ? Ciekawi mnie jak to wygląda u Was Edytowane 14 Grudnia 2015 przez House
mateo027 Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 Wiem, że może nieco odgrzeje kotleta, ale AC-R01? Reduktor, którego 5 czy którąś wersję ostatnio znowu wycofali z dystrybucji? KME Gold jest w porządku, wersja z zaworem wbudowanym to pomyłka, bo zbiera się w nim brud i zabija reduktor. Znacznie lepszy jest unowocześniony z zewnętrznym zaworem. Jednak do większych mocy i dłuższych odcinków przejechanych ze sporym obciążeniem (zwykły gold nie wytrzyma temperaturowo) całkowicie polecam Golda GT. Dostałem go do testu od producenta i daje radę w moim daily driverze S6 C5, przy 100 km/h rozpędzenie na 3. do odcięcia daje spadek temp. gazu z 45 do 30, 4. bieg do odcięcia ok. 25 stopni, a na 5. do końca zakresu już się gaz dogrzewa (mowa o temp. zewnętrznej ok. 10 st. C.). Oczywiście polecam TWIN bądź EXTREME do V8, ale GT to V6 wystarczy z powodzeniem i zapasem.
Robero321 Opublikowano 14 Lutego 2016 Autor Opublikowano 14 Lutego 2016 (edytowane) W sumie to masz rację jak się rozglądałem to też spotkałem się z opinią żeby omijać Golda ale tego z wbudowanym zaworem.. Natomiast odwrotnie było z tym do którego się dokłada zawór zewnętrzny. Nad GT pomyśle jak zmienię silnik na 300HP + Na razie stacza aż nadto jeśli chodzi o moc i wydajność reduktor daje rade Nie wiem dlaczego komuś tam zamarzał może miał coś popieprzone z przepływem płynu chłodzącego. Kiedy były temperatury na minusie (około 15 na minusie) nad ranem zrobiłem koło 50 km w trasie z prędkością około 90 - 130 km na godzinę i po zaparkowaniu do reduktora nie można się było dotknąć bo normalnie parzył więc to raczej bujda że zamarza.... Edytowane 14 Lutego 2016 przez Robero321
House Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 (edytowane) Odsyłam ponownie do forum lpg i osób które to montują. 50km i prędkość 90-130 to zapewne nie wyczyn i zwykły budżetowy reduktor też by dał radę chodzi pewnie o dłuższą trasę. Już mi się nie chce spierać, na tym forum jest "dziwnie" każdy uważa, że jest najmądrzejszy, nie można skrytykować, nie można mieć innego zdania przestaję powoli wypowiadać się gdziekolwiek bo po prostu szkoda mi już na to czasu Robero321 jak twoja kompensacja jest w końcu czy jej nie ma bo nie odpowiedziałeś w temacie? Może być gold, może nie być kompensacji...... też będzie jeździć. Edytowane 14 Lutego 2016 przez House
mateo027 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 Jeżeli chodzi o mnie to pracuję w branży, u producenta instalacji w dziale szkoleń. :-) każdy zdanie swoje może mieć i każdy może je wyrazić, z mojej strony no offence. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się