Mesus Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Witam wszystkich. Mam problem z odpalaniem mojego zeciora a mianowicie chodzi o to ze jak jest auto nagrzane bo stalo na słońcu to odpala idealnie i nie ma zadnego problemu, ale problem pojawia sie jak jest tak okolo 20 stopni zewnetrzej, juz musi znacznie dluzej pokrecic a jak jest okolo 30 to wszystko gra :/ Ponad to w klimatroniku zanim odpale silnik w kanale 51 jak pokazuje 30-35 to jest spoko jak jest ponizej 30 to ten problem wystepuje, nie wiem co to ma wspolnego ale chyba ma skoro temperatury tak na niego dzialaja. Sprawdzalem nieszczelnosc w ukladzie paliwowym i nigdzie nic nie wykryłem poza jednym przewodzie w baku i jest on chyba od odpowietrzania a ja mam go luznego nie wiadomo czemu. Czujnik temperatury cieczy wymieniony na Ori. Na pompie nic nie widac zeby sie gdzies pocila takze chyba nie lapie nie szczelnosci. Ma ktos moze pomysl co jeszcze mozna sprawdzic?
Majkeltaker Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 co znaczy że musi dłużej pokręcić? może dawka paliwa albo kąt
Mesus Opublikowano 13 Lipca 2015 Autor Opublikowano 13 Lipca 2015 ze musi chyba z 8 razy obkrecic wałem... ale czy gdyby byla zla dawka paliwa badz kat to gdy ma 30 stopni odpala od kopa a jak ma 20 stopni to juz by mial problem ? dawka sprawdzana-bylo 3,3. Kąt wtrysku byl sprawdzany i pokazuje 53...
Hezen Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 (edytowane) Podłącz vaga i sprawdź wskazania czujnika płynu chłodzącego oraz temperatury paliwa. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 14 Lipca 2015 przez Hezen
maniekaudia4 Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 ze musi chyba z 8 razy obkrecic wałem... ale czy gdyby byla zla dawka paliwa badz kat to gdy ma 30 stopni odpala od kopa a jak ma 20 stopni to juz by mial problem ? dawka sprawdzana-bylo 3,3. Kąt wtrysku byl sprawdzany i pokazuje 53... 1 dawka startowa ma wpływ na uruchamianie silnika znajduje się na kanale 5, podałeś dawkę paliwa z kanału 1, która jest ok 3,3 mg/R 2 sprawdź czy nie cofa się paliwo 3 może pompa wtryskowa już swoje przeszła
dawidg2 Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 (edytowane) Mój 1Z w poprzednim aucie też tak robił, tzn jak bylo tak 15-20st jak ciepły palił i jak świece grzaly to też. Do posprawdzania wszystko i do ustawienia. Po ustawieniu się pompa rozciekla więc uszczelnil i od nowa ustawiał. Teraz niema problemów z odpalaniem, bo auto w rodzinie zostało. Edytowane 14 Lipca 2015 przez dawidg2
Mozgu Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Z tego co mi sie kojarzy to zetory maja ori duza dawke rozruchowa. Ciekawi mnie jak z kompresja. Ale i tak najprawdopodobniej wyglada mi to na pompe... Zawsze moze jeszcze cofać sie paliwo. Spotkałem sie kiedys z przypadkiem ze rozgiełdała sie uszczelka przy filtrze paliwa i wtedy ciężko palil.
Majkeltaker Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Właśnie, sprawdź uszczelki przy filtrze paliwa, było z tydzień temu w "Będzie pan zadowolony" że coś z zrobili z uszczelką przy filtrze i auto nie odpali bo układ zapowietrzony
Mesus Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Opublikowano 15 Lipca 2015 ale zawsze jest problem tylko z pierwszym odpaleniem po dluzsyzm postaju, np po nocy. Jak juz zapali i zaraz go zgasze to pali na dotyk, czyli tak jakby sie paliwo cofało, wymieniłem juz wszystkie przewody paliwowe na nowe tylko jeden w baku mnie martwi, chyba jest od odpowietrzenia a ja mam go luzem nie wiadomo czemu.. Filt paliwa mam podmieniony na inny, w ktorym jest tylko wejscie i wyjscie a powrot jest zrobiony od razu do baku..
Mozgu Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Przewody wimieniales na przezroczyste? Jak tak to przed pierwszym odpaleniem podnies maske i wez kogos do pomocy. Niech on kreci a ty patrz czy babelki nie ida. Nie wiem dokladnie ale wydaje mi sie ze jest jakis zaworek ktory puszcza w jedna strone (chyba w baku?) ktory jak sie zepsuje powoduje takie wlasnie zapowietrzanie
Mesus Opublikowano 17 Lipca 2015 Autor Opublikowano 17 Lipca 2015 no tak myslale ze najpierw sciagne bak i zobacze skąd ten przewod o ktorym pisalem wyzej... musze sie za to zabrac w najblizszych dniach
Majkeltaker Opublikowano 17 Lipca 2015 Opublikowano 17 Lipca 2015 jak zrobisz napisz co to było tak dla potomnych
mantix Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Kolego Mesus pisałeś, że wymieniłeś czujnik temperatury cieczy, masz może numer tego czujnika, albo ktoś z kolegów może posiada? Chodzi oczywiście o zetorka
Mesus Opublikowano 26 Lipca 2015 Autor Opublikowano 26 Lipca 2015 hmm ja wymienialem na Ori a kupilem go w salonie VW, moze znajde gdzies papiery zamowienia to podam, jak ogarne czemu tak nie chce odpalac to dam znac, poki co brak czasu na cokolwiek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się