milosz.94 Opublikowano 17 Lipca 2015 Opublikowano 17 Lipca 2015 Otóz tak odkreca mi sie wariator jeden po drugim(2 razy sie udało śrubki nie rozwaliły rozrządu ) mechanik nie wie co jest przyczyna prawdopodobnie wariatory mają jakis luz dlatego sie rozkręcają teraz pytanko kto regenerowal wariatory do a4 3.0 ASN jezeli ktos zna taka osobe nawet prosze o podanie namiarów.Pytanie też na czym polega regeneracja ?Jesli ktos miał taką przypadłość prosze pomoc gdyz auto stoi i nie wiem co robic ..
waskivw Opublikowano 17 Lipca 2015 Opublikowano 17 Lipca 2015 Mechanik wymienia śruby za każdym razem ? Dokręca z odpowiednią siłą ?
milosz.94 Opublikowano 18 Lipca 2015 Autor Opublikowano 18 Lipca 2015 Mechanik wymienia śruby za każdym razem ? Dokręca z odpowiednią siłą ? Śrubki wymienione były w jednym wariatorze . Dokrecone były z odp siłą.To juz 2 wariator sie rozkrecił ,w 1 wymienione śrubki i nie rozkrecił sie tylko czy przyczyna beda srubki czy luzy przeez ktore sie rozkrecają?
waskivw Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 Ale tobie się odkręcają wariatory na wałkach , czy luzują się śruby w samym wariatorze , te które go przytwierdzają do koła ? Jeśli chodzi o śruby którymi przykręcamy wariator do wałka rozrządu to one zawsze muszą być nowe i dokręcone z odpowiednią siłą .
milosz.94 Opublikowano 19 Lipca 2015 Autor Opublikowano 19 Lipca 2015 (edytowane) Ale tobie się odkręcają wariatory na wałkach , czy luzują się śruby w samym wariatorze , te które go przytwierdzają do koła ? Jeśli chodzi o śruby którymi przykręcamy wariator do wałka rozrządu to one zawsze muszą być nowe i dokręcone z odpowiednią siłą . Luzują się te małe śrubki których sa chyba 4 o ile sie nie myle A tych drugich śrub nikt nie ruszał i z nimi nie ma problemu Edytowane 19 Lipca 2015 przez milosz.94
waskivw Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 To trzeba śrubki wymienić , wkręcić na kleju do gwintów i dokręcić z siła 15NM. Gdzieś miałem info serwisowe że występowały takie akcje z wariatorami .
milosz.94 Opublikowano 19 Lipca 2015 Autor Opublikowano 19 Lipca 2015 To trzeba śrubki wymienić , wkręcić na kleju do gwintów i dokręcić z siła 15NM. Gdzieś miałem info serwisowe że występowały takie akcje z wariatora No to śrubki zostaną wymienione bardzo dziekuje za pomoc , jesli miałbys te info serwisowe to prosiłbym na priv i to bardzo
michael1234 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Co oznaczają te żółte kropki na wariatorach,po jednej na każdym?
ivan1982 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 i to rowniez mnie bardzo interesuje co to za kropeczki
michael1234 Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 przed wymianą rozrządu miałem te kropki w różnych punktach,teraz przy wymianie ustawiłem je wszystkie na górze
Kruk_89 Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 ciekawe jakie masz teraz korekty w 93. znalazłem fajną oferte moze sie komuś przyda http://olx.pl/oferta/zestaw-wariatorow-wariator-audi-v6-bbj-asn-3-0-CID5-ID9TFvz.html
michael1234 Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Korekty nie są idealne 0,2,5,8 od lewej wydech,ssący,ssący wydech.Nie mam czasu doregulować,mam blokady,ale muszę rozkręcić wariatory i zobaczę co one tam mają,bo ostatni od wydechu miał dosyć spory luz[chyba o ząbek na pasku] i dlatego pewnie jest 8.Mam już nowe zaślepki,jeszcze dokupię uszczelniacze i po nowym roku wezmę się za to.Motor pracuje ładnie i cicho.
Kruk_89 Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 hmm u mnie tez szału nie ma 3;0;4;4 ale z tego co ja słyszałem to pierwsze dwa są ssące a trzeci i czwarty wylotowy.
michael1234 Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 Masz rację Daniel,tak jak pisałeś.Na vagu w 93 grupie od lewej do prawej są dwa ssące i dwa wydechowe.Muszę sprawdzić fazatory ssące i wydechowe vcdsem,tylko muszę upolować na forum instrukcję do tego zabiegu.
BeyerBrown Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 VCDS: ECU->nastawy podstawowe->grupa 094 i 096. Klikasz na górze na klawisz ON, naciskasz hamulec i dajesz gazu... wynik testu pojawi się po kilkunastu-kilkudziesięciu sekundach
michael1234 Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Dziękuję bardzo,tylko nie wiem ile tego gazu dodać[max ] .Jutro sprawdzę i dam znać jak poszło.
BeyerBrown Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Daj do oporu, sterownik silnika i tak ustawi obroty na ok. 2100rpm
Kruk_89 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 wariator i fazator to jedno i to samo?
BeyerBrown Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 Tak, generalnie chodzi o ten sam mechanizm.
Kruk_89 Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 (edytowane) da sie gdzies sprawdzic jakie symbole sa na nich ? jest mi potrzebny prawy wydechowy kolega Imarrio ma na sprzedaz ale nie wie ktory to ktory podrzuci ktoś ETKE bym mógł sobie sprawdzić oznaczenie fazatorów Edytowane 29 Listopada 2015 przez Kruk_89
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się