Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Skrzypiące wahacze na gumie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Mam taki problem, że skrzypią mi górne wahacze z przodu od strony silnika. Próbowałem psikać WD40, smarem, ale niestety to nic nie pomaga. Jak trochę km zrobię to mi skrzypi praktycznie cały czas, na prostej drodze, na zakrętach. Byłem u diagnosty i potwierdził mi, że są to gumy na górnym wahaczu. Ma ktoś jakieś pomysły? Wiadomo, że najlepiej by było kupić nowe wahacze lepszej firmy, ale jak nie ma luzów to po co puki co przepłacać. Miał ktoś podobny problem? To skrzypienie jest uciążliwe.

Dodam jeszcze, że mam obniżone zawieszenie. Od najniższego punktu z przodu czyli od dokładki zderzaka mam 8 cm do ziemi. Zdaję sobie sprawę, że obniżone zawieszenie może dawać trochę w trwałość wielowahacza ale czego się nie robi dla "gleby" :)

Edytowane przez ARRON88
Opublikowano

czego się nie robi dla "gleby"

No to kup te nowe wahacze. Inaczej i tak z tym nie wygrasz.

Opublikowano

Najczęściej sworznie skrzypią, a nie gumy. Sworzeń chodzi w plastiku gdzie jest smar jak tego smaru ubędzie to zaczyna się skrzypienie.

Opublikowano

Tylko jak tam uzupełnić brakujący smar? Gdyby to było od drugiej strony wahacza, to nie byłoby problemu. Nakłułbym igłą i po problemie. Ma ktoś pomysł?

Opublikowano

Też tak kiedyś miałem i próbowałem się ratować w ten sam sposób,jednak problem skrzypienia powracał.Było to wkurzające,skrzypialo i piszczalo jak stary tapczan.W końcu kupiłem nowy zestaw wahaczy i po wymianie spokój.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Koszt górnych wahaczy np MS 150 zł na dwie strony. Mam takie, ponad rok i cisza i spokój a robie dużo km po słabych drogach.

Opublikowano

Tego się nie smaruje . Jak smar wyciekł to wymiana.

Opublikowano

A czy aby na pewno górne?

Kiedyś przez to przechodziłem i znalazłem problem ale w dolnych

Ocierają takie wypustki w tulejach o samo gniazdo w sankach

Opublikowano

U mnie jak górne skrzypiały to kupiłem strzykawkę z grubszą igłą i wpuszczałem do nich przez gume smaru i tak jeżdziłem jeszcze z rok. Wystarczy powtarzać czynność i można przedłużyć żywotność wahaczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...