nowakd14 Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 (edytowane) Witam. Moje a4 b6 2.5tdi 180km quattro straciło cześć mocy i zaczęło pukac coś w silniku, okazało się, że wypadły trzy popychacze zaworów. Moje pytanie, co może być przyczyną? Czy po wymianie samych popychaczy sytuacja się nie powtórzy ?? Ratujcie... Edytowane 23 Lipca 2015 przez nowakd14
Bieniek Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Wypadły Ci dźwigienki. Zatarte masz popychacze i to one powodują wycieranie się wałków, a w nowszych 2.5 tdi pękanie wałków. Wymień jak najszybciej całą hydrualikę.
nowakd14 Opublikowano 23 Lipca 2015 Autor Opublikowano 23 Lipca 2015 Co dokładnie składa się na całą hydraulikę ????
Bieniek Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Jaki masz kod silnika? AKE? http://allegro.pl/zestaw-dzwigienki-popychacze-vw-audi-2-5-tdi-v6-i5036625697.html
nowakd14 Opublikowano 23 Lipca 2015 Autor Opublikowano 23 Lipca 2015 (edytowane) Nie mam pojęcia, auto mam od dwóch tygodni... Taki zestaw powinien załatwić sprawę? Edytowane 23 Lipca 2015 przez nowakd14
ayew Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Radził bym coś innego niż camshaft po pierwsze nigdzie tej firmy znaleźć nie idzie i jest to podobno chińska podróbka. Ktoś niedawno opisywał wałek z tej firmy który wytarł się po niewielkim przebiegu..
nowakd14 Opublikowano 23 Lipca 2015 Autor Opublikowano 23 Lipca 2015 Jaką firmę byś polecił / obstawił, że będzie dobra?
majkel_majki Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Proponuję komplet Ruville, w pudełkach na 90% będzie INA.
lunatic Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 Wszystko sie tak dzieje przez lipne oleje wlewane i duże przebiegi na tych olejach. Oraz dużego cisnienia pod eklami spowodowane zapchana odma chociaz akn ma plastikowa to nie powinna . Ale też pro kat zapchany oraz 2 katalizatory. Mój po orginalnym przebiegu 280tys katy byly na maxa zapchany o prokacie nie wspomne.
nowakd14 Opublikowano 27 Lipca 2015 Autor Opublikowano 27 Lipca 2015 Model silnika to AKE, myślicie, że trzeba wymienić wraz z popychaczami wałki ( nie wyglądają źle, są delikatnie wytarte na dwóch zaworach, na pozostałych gładkie gładkie)
majkel_majki Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Jak są podtarte to ja bym wymienił.
GOLI Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 Podepnę się pod temat, a konkretnie pod wypowiedź kolegi "lunatic". Piszesz, że to przez lipne oleje, przejrzałem papiery które dostałem z autem i ku mojemu zdziwieniu napisali tam że do silnika AKE zalecany jest 10w40. Możliwe że przez to wycierają się wałki i sypie hydraulika? Do siebie wlałem 5w30 (505.01) przeznaczony do pompowtrysków i ich wycierających się wałków. I teraz pytanie, przedłużyłem życie moim wałkom czy nie?
majkel_majki Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 Do tego silnika producent zaleca olej z normą VW 505 00. Najlepiej gdyby był o wysokiej lepkości na ciepło 40 albo 50 i o wysokim parametrze hths, wtedy hydraulika jest należycie chroniona.
Arturoo Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 Wszystko sie tak dzieje przez lipne oleje wlewane i duże przebiegi na tych olejach. Oraz dużego cisnienia pod eklami spowodowane zapchana odma chociaz akn ma plastikowa to nie powinna . Ale też pro kat zapchany oraz 2 katalizatory. Mój po orginalnym przebiegu 280tys katy byly na maxa zapchany o prokacie nie wspomne. akn ma szmacianą jeszcze Model silnika to AKE, myślicie, że trzeba wymienić wraz z popychaczami wałki ( nie wyglądają źle, są delikatnie wytarte na dwóch zaworach, na pozostałych gładkie gładkie) jak są podtarte to już teraz polecą dalej....najmocniejsza warstwa została uszkodzona
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się