Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wypadły popychacze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Moje a4 b6 2.5tdi 180km quattro straciło cześć mocy i zaczęło pukac coś w silniku, okazało się, że wypadły trzy popychacze zaworów. Moje pytanie, co może być przyczyną? Czy po wymianie samych popychaczy sytuacja się nie powtórzy ?? Ratujcie... :(

Edytowane przez nowakd14
Opublikowano

Wypadły Ci dźwigienki.

Zatarte masz popychacze i to one powodują wycieranie się wałków, a w nowszych 2.5 tdi pękanie wałków.

Wymień jak najszybciej całą hydrualikę.

Opublikowano

Co dokładnie składa się na całą hydraulikę ????

Opublikowano (edytowane)

Nie mam pojęcia, auto mam od dwóch tygodni... Taki zestaw powinien załatwić sprawę?

Edytowane przez nowakd14
Opublikowano

Radził bym coś innego niż camshaft po pierwsze nigdzie tej firmy znaleźć nie idzie i jest to podobno chińska podróbka. Ktoś niedawno opisywał wałek z tej firmy który wytarł się po niewielkim przebiegu..

Opublikowano

Jaką firmę byś polecił / obstawił, że będzie dobra?

Opublikowano

Proponuję komplet Ruville, w pudełkach na 90% będzie INA.

Opublikowano

Wszystko sie tak dzieje przez lipne oleje wlewane i duże przebiegi na tych olejach. Oraz dużego cisnienia pod eklami spowodowane zapchana odma chociaz akn ma plastikowa to nie powinna . Ale też pro kat zapchany oraz 2 katalizatory. Mój po orginalnym przebiegu 280tys katy byly na maxa zapchany o prokacie nie wspomne.

Opublikowano

Model silnika to AKE, myślicie, że trzeba wymienić wraz z popychaczami wałki ( nie wyglądają źle, są delikatnie wytarte na dwóch zaworach, na pozostałych gładkie gładkie)

Opublikowano

Jak są podtarte to ja bym wymienił.

Opublikowano

Podepnę się pod temat, a konkretnie pod wypowiedź kolegi "lunatic". Piszesz, że to przez lipne oleje, przejrzałem papiery które dostałem z autem i ku mojemu zdziwieniu napisali tam że do silnika AKE zalecany jest 10w40. Możliwe że przez to wycierają się wałki i sypie hydraulika? Do siebie wlałem 5w30 (505.01) przeznaczony do pompowtrysków i ich wycierających się wałków. I teraz pytanie, przedłużyłem życie moim wałkom czy nie?

Opublikowano

Do tego silnika producent zaleca olej z normą VW 505 00. Najlepiej gdyby był o wysokiej lepkości na ciepło 40 albo 50 i o wysokim parametrze hths, wtedy hydraulika jest należycie chroniona.

Opublikowano

Wszystko sie tak dzieje przez lipne oleje wlewane i duże przebiegi na tych olejach. Oraz dużego cisnienia pod eklami spowodowane zapchana odma chociaz akn ma plastikowa to nie powinna . Ale też pro kat zapchany oraz 2 katalizatory. Mój po orginalnym przebiegu 280tys katy byly na maxa zapchany o prokacie nie wspomne.

akn ma szmacianą jeszcze ;)

Model silnika to AKE, myślicie, że trzeba wymienić wraz z popychaczami wałki ( nie wyglądają źle, są delikatnie wytarte na dwóch zaworach, na pozostałych gładkie gładkie)

jak są podtarte to już teraz polecą dalej....najmocniejsza warstwa została uszkodzona :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...