Wihajster Opublikowano 16 Maja 2006 Opublikowano 16 Maja 2006 za 2200zł moge zaproponować LUK-a koło dwumosowe i sprzeglo to ile kosztuje u ciebie sprzeglo bez kola??bo ja mam kola za 1290 do afn-a
Gość zdeniu Opublikowano 16 Maja 2006 Opublikowano 16 Maja 2006 za 2200zł moge zaproponować LUK-a koło dwumosowe i sprzeglo to ile kosztuje u ciebie sprzeglo bez kola??bo ja mam kola za 1290 do afn-a a ile dasz :mrgreen:
iza123 Opublikowano 16 Maja 2006 Opublikowano 16 Maja 2006 chłopaki ja mam sprzęgło i docisk jak nowe i zrobiło mi sie takie coś jak mechanik mi przyspieszył zapłon więc jalepiej sprawdź najpier zapłon a dopiero kombinuj ze sprzęgłem
Gość zdeniu Opublikowano 16 Maja 2006 Opublikowano 16 Maja 2006 chłopaki ja mam sprzęgło i docisk jak nowe i zrobiło mi sie takie coś jak mechanik mi przyspieszył zapłon więc jalepiej sprawdź najpier zapłon a dopiero kombinuj ze sprzęgłem z ciekawosci zapytam po co mechnik przyspieszał Ci zapłon :?:
Sprinter Opublikowano 16 Maja 2006 Opublikowano 16 Maja 2006 Zapłon czy kąt wtrysku ? A najpewniej po to żeby lepiej palił na zimnym... Przy seryjnym sofcie 1Z potrafi mieć kaprysy z odpalaniem rano. zdeniu drogawo masz te graty Zakładając koło za 1290zł, to komplet sprzęgło + docisk nawet takiego Sachsa kosztuje około 650zł komplet, co daje jakieś 1940 złociszy
dark79 Opublikowano 16 Maja 2006 Opublikowano 16 Maja 2006 Zapłon czy kąt wtrysku ? A najpewniej po to żeby lepiej palił na zimnym... Przy seryjnym sofcie 1Z potrafi mieć kaprysy z odpalaniem rano. czy delikatne szarpanie silnikiem po odpaleniu nazywasz kaprysem
Gość zdeniu Opublikowano 16 Maja 2006 Opublikowano 16 Maja 2006 Zapłon czy kąt wtrysku ? A najpewniej po to żeby lepiej palił na zimnym... Przy seryjnym sofcie 1Z potrafi mieć kaprysy z odpalaniem rano.zdeniu drogawo masz te graty Zakładając koło za 1290zł, to komplet sprzęgło + docisk nawet takiego Sachsa kosztuje około 650zł komplet, co daje jakieś 1940 złociszy pewnie ze drogo dla kogos kto nie ma kasy tak apropo to sprawdż np w Intercarsie Sachs do AFN-a to koszt 1000zł a LUK jeszcze doczko droższy do tego cena koła dwumasowego to około 2500zł podaje ci ceny sklepowe nie z allegro gdzie połowa towaru to jeszcze ciepły towar :mrgreen: ja mam legalny tak wiec wydaje mi się iz różnica między 3500 a 2200 jest bardzo spora tak więc nie mam drogo co do tych 650zł to tyle kosztuje sprzegło do 1Z a nie do AFN-a
Sprinter Opublikowano 16 Maja 2006 Opublikowano 16 Maja 2006 Darek miałem na myśli słabsze odpalanie, o szarpaniu nic nie wiem Zdeniu, jak się ktoś decyduje na audi a4 to musi się liczyć z kosztami, ale po co przepłacać setki złotych jeśli można mieć taniej. Nie myśl stereotypami, "prowizora i heja" Cenę sprzęgła, którą podałem, to nie żaden ciepły towar, ale od kolegi pracującego w branży i mówimy o wersji do AFN'a. Jest w porządku i tak mi to proponuje. Co do ceny kół dwumasowych, to ktoś tu wcześniej podawał taką, osobiście nie orientowałem się w cenach tego. Nie ma co się przekomarzać, każdy kupuje za ile może i gdzie mu pasuje
Gość zdeniu Opublikowano 16 Maja 2006 Opublikowano 16 Maja 2006 Darek miałem na myśli słabsze odpalanie, o szarpaniu nic nie wiem Zdeniu, jak się ktoś decyduje na audi a4 to musi się liczyć z kosztami, ale po co przepłacać setki złotych jeśli można mieć taniej. Nie myśl stereotypami, "prowizora i heja" Cenę sprzęgła, którą podałem, to nie żaden ciepły towar, ale od kolegi pracującego w branży i mówimy o wersji do AFN'a. Jest w porządku i tak mi to proponuje. Co do ceny kół dwumasowych, to ktoś tu wcześniej podawał taką, osobiście nie orientowałem się w cenach tego. Nie ma co się przekomarzać, każdy kupuje za ile może i gdzie mu pasuje nie przekomarzam sie :mrgreen: tylko smiesza mnie ludzie twierdzący że mam coś drogo np kompletne sprzegło razem z kołem dwumasowym oryginalne LUKa czyli to co jest wkładane w fabryce gdzie normalnie samo k.dwumasowe jest droższe Ty masz dojscie gdzies, ktos opyla ci po max rabacie to sie ciesz gdybys nie znał nigogo z branzy musiałbys zapłacic 3500zł ciekawe co wtedy bys powiedzial na moją cene poza tym zaproponowałem w temacie jakąś cena dla kogoś kto szuka tego jezeli możesz mu załatwić temat taniej to prosze bardzo inaczej nie rozumiem po co wogole sie odzywałes na temat mojej ceny
Sprinter Opublikowano 16 Maja 2006 Opublikowano 16 Maja 2006 To że coś gdzieś tam kosztuje 3500zł, to nie znaczy że takie są ceny. To tak jakbyś porównywał, że jakiś sklep A sprzedaje po normalnych cenach, a sklep B ma taniej czyli jest podejrzany. Rynek kształtuje ceny, 3500zł płaci ten, który nie szuka. Porównawczo, przepływomierz w pierwszym z brzegu sklepie/warsztacie 700zł, jedziesz do serwisu i już masz w programie wymiany 400zł, jedziesz do serwisu boscha i dają Ci za 315zł. Nawet nie połowa ceny i teraz mi powiedz, po co płacić 700zł ? W tym kontekście powiedziałem, że cenę masz wysoką, nie przeczę niższą niż 3000 czy 3500zł, ale nadal można mieć taniej. A gdzie szukać ? Jest allegro, setki sklepów, inicjatywa leży po stronie potrzebującego. A co do ceny, za którą ja dostanę, to nie proponuję załatwienia szerokiemu gronu, bo ja też mam rodzinę i bliskich znajomych z audi, więc jest już komu brać, hurtu nie prowadzę Jeśli mam możliwość, to nie odmawiam nigdy. A teraz chill out, ja kończę na dziś, dosyć tego OOOO
Wihajster Opublikowano 17 Maja 2006 Opublikowano 17 Maja 2006 no dobra prosze sie juz nie przekomazac i kłócic :razz: panowie jakie sa objawy uszkodzenia poduszek pod silnikiem w afn-e??i jak samemu to sprawdzic czy sa oki czy nie
bratpit Opublikowano 17 Maja 2006 Opublikowano 17 Maja 2006 no dobra prosze sie juz nie przekomazac i kłócic :razz: panowie jakie sa objawy uszkodzenia poduszek pod silnikiem w afn-e??i jak samemu to sprawdzic czy sa oki czy nie Slychać i czuć dobrze jak sa poduszki wychlastane jak gasisz silnik jak nim za mocno rzuca podczas wyłączania
_siwy_ Opublikowano 17 Maja 2006 Opublikowano 17 Maja 2006 U mnie poduszki były przyczyną telepania budą na biegu jałowym. Po wymianie reką odjął. A juz koło dwumasowe podejrzewałem :mrgreen:
MARTiiii Opublikowano 20 Maja 2006 Opublikowano 20 Maja 2006 Kompletne sprzęgło LUK z fakturą możńa kupić na alegro za 650zl - jakiś sklep tam sprzedaje do wszytkich marek.
bratpit Opublikowano 21 Maja 2006 Opublikowano 21 Maja 2006 A ja znalazłem takie cóź może się komus przyda http://www.allegro.pl/item105272373_vw_audi_kolo_zamachowe_dwumasowe_1_9_tdi.html
Wihajster Opublikowano 22 Maja 2006 Opublikowano 22 Maja 2006 A ja znalazłem takie cóź może się komus przyda http://www.allegro.pl/item105272373_vw_audi_kolo_zamachowe_dwumasowe_1_9_tdi.html szkoda ze nie pisze kup teraz za 100
Sprinter Opublikowano 24 Maja 2006 Opublikowano 24 Maja 2006 A ja znalazłem takie cóź może się komus przyda http://www.allegro.pl/item105272373_vw_audi_kolo_zamachowe_dwumasowe_1_9_tdi.html szkoda ze nie pisze kup teraz za 100 Gość chce za nie 400zł, ale nie jest pewien czy to pasuje do AFN'a... A czy ktoś z was korzystał z regenerowanych kół/całych zestawów ? Tu piękna aukcja: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=104373911 Komplet wychodzi 750zł po oddaniu własnych zużytych gratów. Pytanie jak z jakością tego, widziałem kilka ofert z Kożuchowa na Allegro, tam zresztą była (czy nawet jeszcze jest) fabryka sprzęgieł. Ile to wytrzyma, generalnie można przyjąć że to 1/3 ceny nowego zetawu.
Gość Wojtek Opublikowano 24 Maja 2006 Opublikowano 24 Maja 2006 tez juz nad tym myslalem.. 750zl to kuszaca cena ale chyba nie ma sie co oszukiwac :neutral: to chyba nie zdaje egzaminu? cena zestawu nowego mnie calkowicie przraza i w sumie nie wiadomo czy to do konca to..
KrzychuB2 Opublikowano 31 Lipca 2007 Opublikowano 31 Lipca 2007 Witam. Jestem nowy na tym forum ale bardzo mnie zaintrygował ten temat i postanowiłem odpisać ponieważ miałem to samo w mojej Audicy tzn. szarpało przy ruszaniu, oczywiście przy nagrzanym już silniku. Też chciałem wymieniać sprzęgło, pojechałem już nawet do mechanika a ten ni z gruchy ni z pietruchy wsiadł do auta, zaciągnął ręczny hamulec, wrzucił jedynkę i po prostu spalił trochę sprzęgło tak że aż zaśmierdziało w aucie. I to było całe lekarstwo dla mojego wózka. Mechanik stwierdził, że na tarczy sprzęgłowej powstała nierówna struktura i to może być przyczyną tych szarpań, i jakby się to powtórzyło kiedyś to zabieg należy powtórzyć.
muszyn21 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 pod koniec 2008 r wymieniałem: koło dwumasowe - kupiłem nowe SACHS za 890 zł, tarcze sprzęgła i łożysko razem jakies 1400 zł. części ( przy okazji wymieniłem uszczelniacz wału korbowego od strony sprzęgła 140 zł) używki bym nie wkładał - bo jak padnie to znów za robote 300-400 zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się