Skocz do zawartości
IGNOROWANY

czasami dłuższe krecenie i bialy dym


multimulti

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

czasami dłużej musze krecic rozrusznikiem nim odpali,i wydostaje sie przez chwile bialy dym,co to moze byc???

na zimny silniku tylko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze nieszczelnośc układu paliwowego - cofa sie po dłuzszym postoju paliwo - sprawdź zaworek jedno kierunkowy na filtrze paliwa a przede wszystkim oringi na nim jak również opaski na weżykach do filtra - jesli są załozone sprężyste to zmień na skrecane.

albo zamiesc temat w silnikach 2,5TDI

Edytowane przez SotoM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płyn nie ubywa,ogólnie nic sie nie dzieje,tylko rano trzeba z 3razy dłużej zakrecić ,no i ten bialy dym chwile wylatuje.

jak ten zaworek sprawdzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja się też mam taki sam problem że auto po dłuższym postoju muszę przytrzymać go na rozruszniku aby zapaliło i jak zapali to przez chwilę wydobywa się biały dym i nie równo pracuję. To stało się po wycięciu dpf a komputer pokazuje spalanie 40L. Co muszę zrobić aby auto przywrócić do stanu jak przed wycięciem dpf. Proszę o pomoc. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciąłeś DPF i nic więcej nie robiłeś? :huh:

A mapowanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płyn nie ubywa,ogólnie nic sie nie dzieje,tylko rano trzeba z 3razy dłużej zakrecić ,no i ten bialy dym chwile wylatuje.

jak ten zaworek sprawdzic?

W jakim stanie jest akumulator? Te 2.5 TDI maja to do siebie, że potrzebują odpowiednią ilość obrotów do odpalenia. Podladuj go i zobacz czy sie zmieniło. Masz pierwszą pompe wtryskową? czasami tak się objawy jak pompa siada. Zaworka nie sprawdzisz. Wymień go po prostu, bo koszt nie duży a wykluczy jedną z możliwych przyczyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciąłeś DPF i nic więcej nie robiłeś? :huh:

A mapowanie?

zrobił to fachowiec wziął pieniądze a z autem są same problemy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

czasami dłużej musze krecic rozrusznikiem nim odpali,i wydostaje sie przez chwile bialy dym,co to moze byc???

na zimny silniku tylko.

Biały dymek oznacza nie spalone paliwo, czyli w momencie odpalania w silniku nie było warunków do jego spalenia :naughty:

Przyczyn może być dużo i ich naprawienie może słono kosztować, ale jest jeden prosty sposób, nazywany przez niektórych "druciarstwem" :decayed:

Wystarczy oszukać sterownik silnika i pokazać mu niższą temperaturę chłodziwa , ale tylko w momencie odpalania, a wtedy on sam tak zmodyfikuje parametry że silnik uruchomi się bez problemu :)

Jak ktoś chce szczegóły to pytać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

czasami dłużej musze krecic rozrusznikiem nim odpali,i wydostaje sie przez chwile bialy dym,co to moze byc???

na zimny silniku tylko.

Biały dymek oznacza nie spalone paliwo, czyli w momencie odpalania w silniku nie było warunków do jego spalenia :naughty:

Przyczyn może być dużo i ich naprawienie może słono kosztować, ale jest jeden prosty sposób, nazywany przez niektórych "druciarstwem" :decayed:

Wystarczy oszukać sterownik silnika i pokazać mu niższą temperaturę chłodziwa , ale tylko w momencie odpalania, a wtedy on sam tak zmodyfikuje parametry że silnik uruchomi się bez problemu :)

Jak ktoś chce szczegóły to pytać :P

proszędokladniej o tym DRUCIARSTWIE:)

jak go kupiłem,zauwazylem,na 2dzien,ze woda kapie z rury wydechowej.i tak moze z 2razy w 3tygodnie(skropliny).plyn itp wszystko ok/

Po paru dniach,jak stał dwa dni musiałem pokrecic i ten dymek bialy z rury..w ciagu tygodnia z dnia na dzien dobrze palił,postał znowu dwa dni i też odpalił szybko(myslalem ,ze znowu bede dłużej krecic).Po tyg teraz drugi dzien z rzedu kreciłem dłużej ???????

i po odpaleniu nic nie dzieje sie,nie trzesie itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

multimulti :)

A jak wyglądają świece żarowe i pompowstryski?

gkarol ;)

Jedź do fachowca i spytaj się czy po wycięciu DPF mapował auto! Jeżeli nie musi to zrobić tuner, albo ktoś kto jest obcykany w VCDS! Ważna sprawa! Jeżeli zmieniał mape to może jest trochę namieszane i komputer głupieje :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

czasami dłużej musze krecic rozrusznikiem nim odpali,i wydostaje sie przez chwile bialy dym,co to moze byc???

na zimny silniku tylko.

a gdybyś tak jeszcze napisał jakiego silnika problem dotyczy.... w profilu masz 2,5 tdi a dział w którym zamieściłeś wątek to 1,9 i 2.0 tdi....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiesz jaki to silnik ?

jeżeli wiesz to podaj oznaczenie literowe, albo chociaż ile to ma cylindrów i z którego roku to serce :decayed:

Od tego zależy czy można Ci pomóc czy nie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko:)

dzis odpalil dobrze:)

ogolnie ,to chyba bez znaczenia silnik?!

Mam nadzieję, że to żart kolego. Jeżeli spodziewasz się pomocy, to podaj rzeczy o których mowa bo nikt tu jasnowidzem nie jest a przyczyn jest wiele. Znajomość typu silnika jest podstawowym kryterium w poszukiwaniu przyczyn. Chyba, że chcesz uzyskać taką odpowiedź jaką Ty tu udzieliłes?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko:)

dzis odpalil dobrze:)

ogolnie ,to chyba bez znaczenia silnik?!

Mam nadzieję, że to żart kolego. Jeżeli spodziewasz się pomocy, to podaj rzeczy o których mowa bo nikt tu jasnowidzem nie jest a przyczyn jest wiele. Znajomość typu silnika jest podstawowym kryterium w poszukiwaniu przyczyn. Chyba, że chcesz uzyskać taką odpowiedź jaką Ty tu udzieliłes?

AYM 2.5tdi 155km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli auto przy odpaleniu dymi na biało i komputer pokazuje 40L spalania to może być uszkodzona sonda lambda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. a kolega multimulti czytal regulamin?

2. widzi jakiego typu silników dotyczy dział?

3. oczekujesz pomocy a nie szanujesz osob ktore tej pomocy maja tobie udzielic?

watek przenosze do odpowiedniego dzialu...

ana twoim miejscu zainteresowalbym sie pompa VP44, poniewaz albo lapie powietrze i to moze skutkowac jej zatarciem, albo sie zaczyna juz przycierac i to moze skutkowac jej zniszczeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...