k232 Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 Witam, jak w temacie: Audi A4 B5 ADR 1.8 benzyna + LPG Jakie świece, z jedną elektrodą czy z trzema?
przemek11 Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 z tego co słyszałem kiedyś to do LPG lepiej z jedną, podobno
piotr426 Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 Przerabiałem już ten temat Przy którymś serwisie LPG gazownik powiedział żebym zmienił świece na jedno elektrodowe, wybór padł na Denso K20TT (przerwa 0.8mm) i zaczęło się: -Poszarpywanie na niskich obrotach -Oporniej wkręcał się na obroty -ogólne wrażenie mniej kulturalnej pracy silnika Po kilku kilometrach wymiana na katalogowe NGK 3 elektrodowe i wszystko wróciło do normy. Wiec moim zdaniem nie warto kombinować, zakładaj to co wychodziło fabrycznie
przemek11 Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 (edytowane) a to fabrycznie w ADR były 3 elektrodowe? ja mam 1.8T i mam 1 elektrodowe NGK, z tym że platynowe bo wieksza temp. jest Edytowane 30 Lipca 2015 przez przemek11
jacek70 Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 W 1.8 mają być trzy elektrodowe NGK BKUR6ET10 . Natomiast w 1.8T jednoelektrodowe NGK PFR6Q. I jeszcze jedno - niema czegoś takiego jak świece do gazu. (to reklama)
przemek11 Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 Wiem, że nie ma ale kiedyś słyszałem że zalecają jedno elektrodowe, mówię to co gazownicy gadali
macek87 Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 Różne są wersje i opinie. Powiem tak teraz mam 4ro elektrodowe beru jest w porządku, w golfie miałem 3 elektrodowe - było ok .. po zmianie w golfie na jedno elektrodowe było lepiej ... więc myślę, że według zaleceń producenta będzie ok ;]
k232 Opublikowano 31 Lipca 2015 Autor Opublikowano 31 Lipca 2015 Z tego co czytam i co się dowiaduję, to trzeba kupić 1 elektrodowe. Ja zmieniałem miesiąc temu, wsadziłem Świece Bosha nie pamiętam nazwy ale były gdzieś na forum polecane jako najlepsze więc je wziąłem tylko że ,z 3 elektrodami, obroty minimalnie falują między 900 a 1000 obrotów jak stoję na światłach to czuć lekkie drgania silnika także pewnie na 1 elektrodowe pasuje zmienić i porównać .
kiedrus Opublikowano 31 Lipca 2015 Opublikowano 31 Lipca 2015 Wkładaj takie jak zaleca producent! Ja właśnie jednoelektrodowe jak doradzali do gazu zmienilem na fabryczne trzyelektrodowe NGK BKUR6ET10 i niebo a ziemia Nie zastanawiaj sie tylko wkładaj
przemek11 Opublikowano 31 Lipca 2015 Opublikowano 31 Lipca 2015 nie no pewnie, jeśli producent zaleca 3 to nie ma co kombinować, widocznie muszą być 3, nie bez przyczyny
k232 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2015 A orientujecie się jakie zaleca producent? Tak jak pisałem wyżej mam 3 elektrodowe i lipa straszna
Wojtek1995 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Nie wiem czemu w serwisie bosch przypisane do 1.8adr były 2 elektrodowe a nie 3
k232 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Ale nie tylko w serwisie Boscha są przypisane 2 elektrodowe. Ostatnio byłem w sklepie z częściami, mówię, żeby mi sprawdził jakie świece podchodzą do mnie katalogowo. Mówi, 1 elektrodowa normalnie od samego początku a 2 elektrodowe jakieś platynowe specjalnie do gazu 40 zł sztuka. Także trzeba się wyposażyć w 1 elektrodowe.
macek87 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Ja mam 4 elektrodowe nic złego się nie dzieje. Więc się zapytam czy autor tematu nie miał świec w aucie przy zakupie ? czy po prostu pyta z ciekawości ? Prawda jest taka, że świeca ma generować wystarczająco mocną (dobrą) iskrę aby wystarczyła do zapłonu paliwa. Czy BP Czy LPG każde z tych paliw ma inną temp zapłonu i spalania tylko o to tu chodzi. Więc świece kwestia gustu i wymagań.
k232 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2015 No ja mam z Boscha 3 elektrodowe i delikatnie mi rusza wskazówka między 900 a 1000 obrotów ale to dosłownie milimetr. Faktycznie do ADR podchodzą 3 elektrodowe. Zostaję przy tych 3 i niczym się nie przejmuję już.
przemek11 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 delikatnie mi rusza wskazówka między 900 a 1000 obrotów ale to dosłownie milimetr wyczyść przepustnice
k232 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Kiedy kupiłem auto , mechanik wymienił prawie pół samochodu w tym czyścił przepustnicę i robiłem adaptację. Dalej nie pomogło, ale to pierdoła więc chyba nie ma co się przejmować, może to przez to się tak dzieje bo auto ciągle jeździł na gazie i na gazie jest nauczone. A ja od kilku miesięcy jeżdżę na benzynie i po prostu nie może się przestawić
Wojtek1995 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 miałem 3 elektrodowe ładnie chodził ale na 2 jakoś lepiej się wkręca na obroty w sklepie z częsciami jak powiedziałem audi a4 1.8 adr 94r z poprawka na 95 bo w bazie mają od 95 r widniały 3 i 2 elektrodowe więc powiedziałem że z górnej półki takie jakie mają być wtedy wyciągną jakąś książke czy to katalog i były tylko 2 elektrodowe
k232 Opublikowano 2 Lutego 2017 Autor Opublikowano 2 Lutego 2017 Panowie, czym różnią się świece te z linku http://allegro.pl/swiece-ngk-v-line-24-bkur6et-10-audi-vw-4-szt-i6693399146.html od zwykłych świec NGK BKUR6ET-10 ????
k232 Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Opublikowano 20 Lutego 2017 Panowie, Czy ktoś może się coś wypowiedzieć o tych świecach do naszych 1.8 ??? http://allegro.pl/swieca-beru-ultra-x-titan-uxt-1-0002335606-i6012400362.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się