Buchcio080 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Witam. Jak w temacie, słychać straszne ucieknie powietrza z doładowania. Nie mogę zlokalizowac skąd... sprawdziłem szczelność od przewodu turbo do przepustnicy i trzyma elegancko wraz z dv ką. Dźwięk słychać bardziej ze środka maski. Więc odpada nieszczelnośc turbo... proszę o pomysły Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka
tomekb7 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 logi kolego zrob to bedzie wiadomo czy wogle gdzies ucieka cisnienie kanal 115 i 118 i 2 i logujesz na 3 od 1500 tys obrotow az do odciecia i zapisujesz i wrzucasz na strone vaglog
Buchcio080 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Ok dzięki za radę zrobię jak tylko będzie taka możliwość Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka Ten vaglog jest u nas na forum tak? Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka
Buchcio080 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2015 http://vaglog.pl/log_227321.htmloto logi z przyspieszania od 1500 do odcinki na 3 biegu. Widać że na pewnych obrotach nie ma ciśnienia;/ Dodam że mam odpiętą wtyczkę od nastawnika łańcuszka. Ponieważ z nim nastawnik bardzo brzęczy. Powód jest opisany w innym temacie.
edekxp Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Nieszczelność i to spora. Program dość ostry turbina nie daje rady napompować, druga sprawa jakać spora wartość z przepływomierza, 175g/s 1
Buchcio080 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Turbo rozwiercone z potencjałem na 350 koni... Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka Hmm wiem że duża nieszczelność. Bo aż w kabinie słychać.... tylko gdzie jej szukać, jeśli przy zatkanym przewodzie przy przepustnicy i turbie wszystko jest szczelne.. oczywiście pomiar z wyciągnięta dv i zatkanym przewodzie. Może tak przy kolektorze uciekać ciśnienie? Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka Mam nadzieje ze to nie pęknięcie turba, bo powinien być efekt odwrotny... ze na dole jest ciśnienie a na górze nie ma. Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka
edekxp Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 A dlaczego zatykasz przewód przy przepustnicy. Ciśnienie trzeba zrobić w kolektorze ssącym i srawdzić gdzie ucieka
tomekb7 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Rób próbę szczelności na pełnym układzie doborowym bo nieszczelności mogą być wszędzie. Turbo nie daje rady na pompowac A tak wogle to co to za silnik jakie oznaczenie ile koni tam masz i co za turbo tam siedzi wtryski i czy jest simic czy fimic no i czy jest kat czy nie.
Buchcio080 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Jak zrobić próbę szczelności na całym układzie z kolektorem? Przecież przez zawory do silnika ucieknie powietrza chyba.... hmm silnik strojony u gregor10. Silnik avj 150 koni podkręcony na lpg do 230 koni. Wtryski Bex, duży fmic centralny ( do350 koni) wydech: dp> krótki tlumik przelot> końcowe oryginalne. Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka A turbo hybrydowe k03-029 Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka A czy jak robie próbe szczelności to jest to normalne ze dv zaczyna przepuszczać powietrze powyżej 1.7 bara? Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka A można zrobić próbę szczelności wraz z turbina? Odpiac TIP i w miejsce jego przy turbie podłączyć ciśnienia z kompresora? Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka
bongod Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Zdejmij z przepływki rurę i zaślep ją czymś może puszka kukurydzy da rade odepnij odme i dmuchaj 1 bar w miejsce po odpiętej odmie . Tam gdzie syczy tam nie halo .
tomekb7 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Dv nie powinno puszczać.a co do programu to napewno nie jest przesądzony bo Gregor robi program do takiego silnika z zamkniętymi oczami po mojemu dv powiedziało papa
edekxp Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 (edytowane) Jak zrobić próbę szczelności na całym układzie z kolektorem? Przecież przez zawory do silnika ucieknie powietrza chyba.... hmm Nie ucieknie A czy jak robie próbe szczelności to jest to normalne ze dv zaczyna przepuszczać powietrze powyżej 1.7 bara? Nie jest normalne, ale jak podpiąłeś ciśnienie od strony filtra a dv to może przepuszczać jeżeli jeden koniec dv odłączyłeś, bo ciśnienie idzie nie z tej strony Normalnie ciśnienie dociska tą membranę i dv jest szczelny A można zrobić próbę szczelności wraz z turbina? Odpiac TIP i w miejsce jego przy turbie podłączyć ciśnienia z kompresora? Przecież to tak samo jak podepniesz ciśnienie w miejscu przepływki i zaślepisz odmę. najlepiej sprawdzić to za turbiną, odpiąć wąż od niej i tu dać ciśnienie. olej nie bulgocze w misce Skoro masz takie modyfikacje to wiadomo dlaczego taki przepływ. Turbina ciągnie tylko pcha w powietrze zamiast w kolektor, stawiam na zawór jednostronny przy kolanku odmy lub enżektor Edytowane 3 Sierpnia 2015 przez edekxp
Buchcio080 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Edekxp wyjaśnij dokładnij wypowiedź od "Skoro masz (...)" gdzie jest ten zawór jednostronny i enzektor? I co to ten enzektor?? Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka
kawowy19 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 po programie przepływka pokazuje wiecej dlatego "skoro masz..."ezektor - duzy trójnik od góry przy kolektorze.zawór jednostronny - na dole, pod kolektorem w trójniku gumowym
Buchcio080 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Kurcze nie wiedziałem że mam takie cos w aucie :/ ale ustrojstwa... gdzie dokładnie jest ten enzektor i ten trujnik bo nie mogę ich zlokalizowac Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka Trzeba demontować kolektor ssący? Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka
edekxp Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Zdemontuj tylko osłonę plasyikową, enżektor jest przy grodzi, zaeorek pod kolektorem, ale nie trzeba go demontować
Buchcio080 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Oki... myślałem po zdjęciu że ten enzektor jest dużo większy problem znaleziony przewód łączący enzektor z kolektorem dolotowym został ruzerwany od spodu znów moje kochanie audi wygniata w fotel jak szatan dzięki za podpowiedzi i za poświęcony mi czas jeszcze tylko ogarnąć sprawę napinacza i święty spokój z check engine Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka
Quattro B6 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Jak zrobić próbę szczelności na całym układzie z kolektorem? Przecież przez zawory do silnika ucieknie powietrza chyba.... hmm Nie ucieknie U mnie uciekało !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się