Michal94 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam Z rana przekręcam kluczyk wyskakują komunikaty 3krotny sygnał i duza kontrolka na fisie BREMSE oraz świecące się kontrolki abs esp i ręczny. Podjechałem do mechanika podłączył się pod kompa powiedział ze pompa abs do wymiany. Zadzwoniłem do firmy zajmującą się naprawą pompy abs http://allegro.pl/sterownik-pompa-abs-audi-a4-a6-c6-naprawa-pompy-i5526662768.html Powiedzieli ze to na 100% sterownik bo te pompy Boscha praktycznie się nie psują. Więc sam sterownik od pompy tylko trzeba wysłać. Koszt naprawy 250zł + przesyłki. I teraz pytanie: Czy po zakupie innego używanego sterownika można go podpiąć pod pompę i normalnie jeździć i błąd na fisie sam zniknie? Czy jednak nie obejdzie się bez komputera i trzeba będzie usunąć błąd i zakodować nowy sterownik z innego auta ? Edytowane 3 Sierpnia 2015 przez Michal94
krzysiekml Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 spisz kodowanie ze starego sterownika o ile jeszcze się połączysz z nim w przypadku drugiego ster. kodowanie od podstaw bez kompa się nie obejdzie 1
Michal94 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Dzieki za odpowiedź już teraz wiem co mam robić. Słuchaj a co robić w przypadku jak już się nie da rady połączyć ze starym sterownikiem i w serwisie już go nie naprawią ? Z kad wtedy wziąć kodowania ?
krzysiekml Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 tu masz wszystko jak nie będziesz ogarniał to pisz
Michal94 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Po podłączeniu pod vag-com wyskoczył mi taki błąd: 01200 abs valves supply voltage Co z tym zrobić? Czy to aby na pewno sterownik abs ?
krzysiekml Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 poczytaj i posprawdzaj http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01200 jak połączenia dobre to sterownik do wymiany przeważnie jak ster. uwalony to i vag się nie łączy już,więc może tylko problem z okablowaniem.
Michal94 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Sprawdziłem bezpieczniki wszystkie się zgadzają takie jakie mają być. Ruszałem, sprawdzałem okablowanie również nie widać żadnych uszkodzeń. Zaryzykuje i zakupie sterownik, zakoduje go i wtedy dam znać czy pomogło. Kupując używany sterownik na co radzisz zwrócić uwagę na jakie numery ?
Michal94 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2015 (edytowane) Takie mam numery na pompie 8E0614517 L Na allegro dużo jest pomp z numerami 8E0614517 jak widać bez litery "L". Czy to jest jakas różnica? Na all sa tylko dwie aukcji z literą "L" http://allegro.pl/listing/listing.php?order=pd&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-dyn-v2-aut-1-1-0629&string=8E0614517L&search_scope=category-18839&description=1 Była by różnica jakbym zamówił tą pompę(8E0614517) i wstawił sterownik do swojej: http://allegro.pl/audi-a6-a4-passat-b5-pompa-abs-esp-8e0614517-i5066661979.html Edytowane 4 Sierpnia 2015 przez Michal94
krzysiekml Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 to nie ten nr. bosch to 0 265 XXX XXX http://www.abssteuergeraet.com/images/product_images/info_images/0265950011.jpg
Michal94 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2015 (edytowane) Ok, dzięki wielkie Krzysiek za pomoc, dzięki Tobie znalazłem sterownik. Wstawiłem drugi używany sterownik o tych samych numerach bosch i dalej to samo. Ten sam błąd na vagu: 01200 abs valves supply voltage Nie miałem już pomysłów gdzie szukać przyczyny. Oddałem samochód do elektromechanika. Na drugi dzień został już zrobiony. Tak jak wszystko na to wskazywało przyczyną była uszkodzona/zaśniedziała instalacja na podszybiu - brak komunikacji ze sterownikiem. Koszt naprawy 250zł. Wg mnie nie jest to dużo bo taka robota przy elektryce to jak szukanie igły w stogu siana. Dzięki wielkie Krzysiek że chciałeś pomóc. Może temat przyda sie innym na przyszłość, pozdrawiam. Edytowane 16 Sierpnia 2015 przez Michal94
A4 B6 Multi Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 Dnia 9.08.2015 o 14:35, Michal94 napisał: Tak jak wszystko na to wskazywało przyczyną była uszkodzona/zaśniedziała instalacja na podszybiu - brak komunikacji ze sterownikiem. Kolego możesz napisać dokładniej w którym miejscu na podszybiu miałeś zaśniedziałą instalację??Bo mam ten sam problem...
Michal94 Opublikowano 31 Maja 2017 Autor Opublikowano 31 Maja 2017 Szukałem tej uszkodzonej instalacji na podszybiu ale nic nie znalazłem. Może wałek mi wcisną elektryk. Jak szukałem zauważyłem wyciągniętą wtyczkę od poziomu płynu hamulcowego, jak ją włożę to fis mi piszczy i miga mała kontrolka od hamulca awaryjnego. Odpiąłem ją tak jak było i jeżdżę tak do dziś ale na 100% przed wizytą była wpięta. Może to czujnik poziomu robi jakąś zwarę ?
A4 B6 Multi Opublikowano 6 Czerwca 2017 Opublikowano 6 Czerwca 2017 (edytowane) Chyba jednak zacznę od wymiany sterownika lub całej pompy ze względu że u mnie pokazuje błąd: 18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller ,a nie tak jak u kolegi 01200 abs valves supply voltage . Teraz pytanie: mam a4 b6 1.9tdi 2003r nr pompy 0 265 225 045,mam drugą do przełożenia z a4 b6 2.5tdi 2001r. nr pompy 0 265 225 048 Jest jakaś różnica?? Ps: Mój problem opisuje tutaj: Edytowane 6 Czerwca 2017 przez A4 B6 Multi
Golek Opublikowano 27 Maja 2024 Opublikowano 27 Maja 2024 Dla potomnych... Sprawdzajcie dobrze bezpieczniki. U mnie niby był cały ale prądu nie przewodzil, zaśniedziałe końcówki na bezpieczniki jak I wejście do bezpiecznika. Przez moją nie uwagę kupiłem druga pompę I dalej było to samo a okazały się zaśniedziałe łącza bezpiecznikow
Langista Opublikowano 28 Maja 2024 Opublikowano 28 Maja 2024 (edytowane) Dlatego też często samo wyjęcie bezpiecznika i włożenie z powrotem przeczyszcza styki i usterka znika. Edytowane 28 Maja 2024 przez Langista
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się