lukasz199006 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Witam wszystkich, Jest to mój pierwszy post na forum zdecydowałem sie go napisać ponieważ już nie wiem jak poradzić sobie z problemem, Mianowice Audi a4 b6 AVF 1.9 multitronic, problem polega na tym ze jak auto jest zagrzane zgasze go i po chwili próbuje odpalic, trzesie całym silnikiem i auto nie odpali, dopiero za 2 lub 3 razem odpali ale rowniez z duzym zatrzesieniem silnika? co robić? po podpieciu kompa błedów od silnika i skrzyni nie ma. Pozdrawiam
pawelone28 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Witam wszystkich, Jest to mój pierwszy post na forum zdecydowałem sie go napisać ponieważ już nie wiem jak poradzić sobie z problemem, Mianowice Audi a4 b6 AVF 1.9 multitronic, problem polega na tym ze jak auto jest zagrzane zgasze go i po chwili próbuje odpalic, trzesie całym silnikiem i auto nie odpali, dopiero za 2 lub 3 razem odpali ale rowniez z duzym zatrzesieniem silnika? co robić? po podpieciu kompa błedów od silnika i skrzyni nie ma. Pozdrawiam pompa paliwa w baku , może tu jest problem a jak rano auto pali ?
lukasz199006 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Witam wszystkich, Jest to mój pierwszy post na forum zdecydowałem sie go napisać ponieważ już nie wiem jak poradzić sobie z problemem, Mianowice Audi a4 b6 AVF 1.9 multitronic, problem polega na tym ze jak auto jest zagrzane zgasze go i po chwili próbuje odpalic, trzesie całym silnikiem i auto nie odpali, dopiero za 2 lub 3 razem odpali ale rowniez z duzym zatrzesieniem silnika? co robić? po podpieciu kompa błedów od silnika i skrzyni nie ma. Pozdrawiam pompa paliwa w baku , może tu jest problem a jak rano auto pali ? rano idealnie, im dłuzej stoi tym lepiej pali, najgorzej na zagrzanym
pawelone28 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Witam wszystkich, Jest to mój pierwszy post na forum zdecydowałem sie go napisać ponieważ już nie wiem jak poradzić sobie z problemem, Mianowice Audi a4 b6 AVF 1.9 multitronic, problem polega na tym ze jak auto jest zagrzane zgasze go i po chwili próbuje odpalic, trzesie całym silnikiem i auto nie odpali, dopiero za 2 lub 3 razem odpali ale rowniez z duzym zatrzesieniem silnika? co robić? po podpieciu kompa błedów od silnika i skrzyni nie ma. Pozdrawiam pompa paliwa w baku , może tu jest problem a jak rano auto pali ? rano idealnie, im dłuzej stoi tym lepiej pali, najgorzej na zagrzanym kolego sprawdz na początek tą pompę w baku - najlepiej odłącz przy filtrze paliwa , wężyk do butelki i przekręcasz stacyjke bez zapalania musi nalać ok. 150ml , jeżeli tu będzie ok. to na ciepłym silniku odłącz czujnik temperatury silnika jak będzie palił lepiej to niestety dawka startowa jest za mała i wtedy masz dwie opcje zmiana mapy startowej w ecu lub sprawdzenie pompowtrysków
lukasz199006 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Sprawdze to , to jest ten czujnik z tylu silnika? Sprawdze to , to jest ten czujnik z tylu silnika? Sprawdze to , to jest ten czujnik z tylu silnika? Sprawdze to , to jest ten czujnik z tylu silnika? pompa sprawna, zrobliem ustawienie dawki rozruchowej teraz odpala ale dalej z duzym wstrzasem, macie jeszcze jakies pomysły?
piotrsob1 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Adaptacja dawki rozruchowej VAG-iem ma bardzo wąski zakres Poza tym raczej w AVF-ach nie było problemów z dawką rozruchową Jedyne co mi przychodzi do głowy, to sprawdzić dokładnie czujnik temperatury chłodziwa, a jak jest OK, to zajrzeć do pompek, może ktoś założył pompki od jakiegoś innego motoru i przez to jest problem
lukasz199006 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2015 (edytowane) Adaptacja dawki rozruchowej VAG-iem ma bardzo wąski zakres Poza tym raczej w AVF-ach nie było problemów z dawką rozruchową Jedyne co mi przychodzi do głowy, to sprawdzić dokładnie czujnik temperatury chłodziwa, a jak jest OK, to zajrzeć do pompek, może ktoś założył pompki od jakiegoś innego motoru i przez to jest problem silnik odpala teraz raczej dobrze, te drgania slychac tak jaby miedzy silnikiem a skrzynia, dwumas wymienilem tydzien temu, mimo tego ze byl juz zuzyty, to problem nie ustapil, myslalem ze to jest przyczyna, przypomnam ze to jest multitronic. czy moze byc jakas zaleznosc skrzyni do odpalania? taki problem jak na tym filmiku Edytowane 12 Sierpnia 2015 przez lukasz199006
piotrsob1 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Na tym filmie odpala dobrze, tylko jak by go za chwilę immo odcinało Dziwne bo na blacie nie zaświeca się w ogóle kontrolka od immo, nie ma w jego sterowniku jakichś błędów ?
lukasz199006 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2015 (edytowane) Na tym filmie odpala dobrze, tylko jak by go za chwilę immo odcinało Dziwne bo na blacie nie zaświeca się w ogóle kontrolka od immo, nie ma w jego sterowniku jakichś błędów ? to jest tylko filmik pogladowy, znalazlem go na YT aby pokazc mniej wiecejjak umnie to wyglada, U mnie immo świeci, problem jest w tym ze na zimnym jest ok Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez lukasz199006
maniek8631 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Na tym filmie odpala dobrze, tylko jak by go za chwilę immo odcinało Dziwne bo na blacie nie zaświeca się w ogóle kontrolka od immo, nie ma w jego sterowniku jakichś błędów ? to jest tylko filmik pogladowy, znalazlem go na YT aby pokazc mniej wiecejjak umnie to wyglada, U mnie immo świeci, problem jest w tym ze na zimnym jest ok witam tez mam taki sam problem i go nie moge naprawic juz ponad rok udalo ci sie moze?
lukasz199006 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Witam kolege, podaj mi jakies namiary do sie zgadamy, moj mail. [email protected] Pozdrawiam Na tym filmie odpala dobrze, tylko jak by go za chwilę immo odcinało Dziwne bo na blacie nie zaświeca się w ogóle kontrolka od immo, nie ma w jego sterowniku jakichś błędów ? to jest tylko filmik pogladowy, znalazlem go na YT aby pokazc mniej wiecejjak umnie to wyglada, U mnie immo świeci, problem jest w tym ze na zimnym jest ok witam tez mam taki sam problem i go nie moge naprawic juz ponad rok udalo ci sie moze? Kolego maniek, co robiles lub co wymieniales juz probujac usunac ten problem?
daros Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 ,natomiast sa jeszcze inne dolegliwosci ktore utrudniaja problem z odpalaniem. Może jednak zdradzisz o co chodzi? Oprócz dawek startowych jeszcze coś w sofcie poprawiasz?
bern Opublikowano 30 Stycznia 2016 Opublikowano 30 Stycznia 2016 ,natomiast sa jeszcze inne dolegliwosci ktore utrudniaja problem z odpalaniem. Może jednak zdradzisz o co chodzi? Oprócz dawek startowych jeszcze coś w sofcie poprawiasz? kolego naprawiłeś tą przyczyne bo ja mam to samo
maniek8631 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 nie naprawilem zimowa pora jest lepiej, zadziej sie to zdarza. Nie mam juz pomysłów
maciejhinc86 Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 Witam Od niedawna też jestem posiadaczem Audi A4B6 1.9 130KM Multi. i mam ten sam problem z telepaniem silnikiem i nie odpalaniem po nagrzaniu silnika. Czy może komuś udało się rozwiązać ten problem ??? Dodam że po zakupie często mi się to zdarzało potem zaczął mi wariować czujnik temp. silnika na zegarze dochodziło do ma 50st. mimo że temperatura była ok. ..... jak jeździłem z tym czujnikiem co zaniżał temperaturę auto odpalało dużo lepiej prawie wcale nie zdarzało sie żeby zatelepał., potem wymieniłem czujnik na nowy pokazuje teraz na zegarach właściwą temperaturę ale powrócił problem z odpalaniem.... może to kogoś na coś naprowadzi???? Jaką informację dostaje ECU gry odepnę czujnik temp? że zimno czy ze ciepło ? spróbował bym na odpiętym pojeździć i zobaczyć co się dzieje...
kamil-vag Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 Podłączyć kompa i sprawdzić co rzeczywiście czujnik daje do ECU a nie na zegary. Z tego co wiem po odpięciu czujnika G62 brana jest zastępcza temperatura z czujnika temperatury powietrza... Czujnik Ori czy zamiennik kupiłeś ?Wysłane z Xiaomi Mi 4 LTE przy użyciu Tapatalka
maciejhinc86 Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 Czujnik ze sklepu Motoryzacyjnego więc pewnie zamiennik... cena poniżej 50zł. Zastanawia mnie fakt że gdy padł poprzedni czujnik auto lepiej odpalało problem praktycznie sie nie pojawiał... po wymianie na nowy problem powrócił... (zanim zaczął zaniżać temperaturę pierwszy czjnik też był problem z odpalaniem)
kamil-vag Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 Wpływ na odpalanie ma kilka czynników... Trzeba by sprawdzić z podglądem na parametry co w trawie piszczy... Tak w ciemno to ciężko jednoznacznie stwierdzić co jest nie tak. VAG ułatwia analizę i od tego bym zaczął... Sprawdzałeś może napięcie ładowania ? Czasami problemy z rozruchem to też rozrusznik, czujnik położenia wału, pompowtryski i ich uszczelnienia... Wysłane z Xiaomi Mi 4 LTE przy użyciu Tapatalka
maciejhinc86 Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 Ładowanie sprawdzone , rozrusznik też po oględzinach i regeneracji.... Nie wiem muszę poszukać kogoś w pobliżu z kompem i może coś wyjdzie....a możę mapy trzeba przerobić...... tak coś czytałem,,,,
Kamilszoz5a Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 On 9/21/2017 at 11:30 AM, maciejhinc86 said: Ładowanie sprawdzone , rozrusznik też po oględzinach i regeneracji.... Nie wiem muszę poszukać kogoś w pobliżu z kompem i może coś wyjdzie....a możę mapy trzeba przerobić...... tak coś czytałem,,,, Witam ktoś rozwiązał mam ten sam problem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się