Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b5 389nm 188ps a może więcej...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś wie,co się dzieje z Krzysiem?Zaczynam się o niego martwić.To nie w jego stylu,ażeby tak długo milczeć.Zawsze miał cięte jedno/dwusłowne riposty,a teraz jak kamień w wodę :nabijasie:.

Krzysiu,wyjdź z tej dziury :dziura: ,nie bój się .Nie będę ci robił gnoju na innych forach,ale masz kolegę traktować,nie jak frajera,tylko jak najlepszego klienta :wink: .

Opublikowano

Czy ktoś wie,co się dzieje z Krzysiem?Zaczynam się o niego martwić.To nie w jego stylu,ażeby tak długo milczeć.Zawsze miał cięte jedno/dwusłowne riposty,a teraz jak kamień w wodę :nabijasie:.

Krzysiu,wyjdź z tej dziury :dziura: ,nie bój się .Nie będę ci robił gnoju na innych forach,ale masz kolegę traktować,nie jak frajera,tylko jak najlepszego klienta :wink: .

Krzysztof oczywiscie zamieni nastawnik za dobre piwo :wink: wiec głowa spokojna , co do tej pompy niestety nie jestem fachowcem i nie musze wiedzieć co w niej jest bo, zawsze znajdzie sie ktos kto mnie oświeci ,dobrze ze jest Sagon który naswietla temat i pisze konkrety ,

miałem kilka wersji do wybrania odnosnie wstawianej pompy faktycznie wybrałem te tansza która okazała sie taka jak opisał , nie wiem co miało by sie zawierac w drozszej wersji czy to zmodyfikowana 11 czy pokombinowana stara 10 , juz nie moja sprawa, Krzysiek na pewno poinformuje telefonicznie

podsumowując auto jedzie bardzo fajnie i jestem zadowolony z jego roboty dostałem to co chciałem i na to sie zgodziłem , suma sumarum mam zamiar u niego robić kolejny setap i oby bez problemów

prawda jest taka ze trzeba sie znac na wszystki bo innym wypadku ... za to sie zapłaci

trzymam kciuki za kolejnu mod ,a jezeli cos nie zagra to napisze

wynik gtb22 na pewno tu zawita . pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

:polew:

Edytowane przez sagon
Opublikowano

na wiecej paliwa brakuje

Opublikowano

Jaka pompa tyle paliwa.

Opublikowano

Wynik jak najbardziej realny,biorąc pod uwagę fakt,że na takich samych pompach z firadem 240 bez wałka ciężko zrobić 200 koni na gtb17/ponad 1.8 bara.

Wynika z tego,że większe kalibracje dysz rozpylaczy nie dają kompletnie niczego.Skoro na 216tkach robi się z TAKĄ POMPĄ,prawie 190 koni,a na 240tkach ledwo kilka koni więcej,to szkoda chyba kasy na jakiekolwiek większe wtryski.

Kowi na 11/240 z wałkiem zrobił ledwo ponad 200 koni,bez wałka byłoby około 195,na 240takch!

Albo mitem jest,że im większe wtryski,tym większa moc,albo coś tu brzydko pachnie,ewentualnie moc obecnie krzesze się z powietrza,choć dawniej robiło się to z paliwa.

Nie o wynik tutaj jednak chodzi,a o fakt,jak kolega Krzysztof przerobił posiadacza pompy,która ponoć ma być taka mocna.Dla was może i jest mocna,dla mnie to najtańszy badziew,jaki mógł mu wcisnąć.

Tam poza starym zajeżdżonym tłokiem,ze starej pompy nie ma kompletnie niczego,co mogłoby wlać paliwa na taką ilość koni.Niedługo będą robić ponad 200 koni na 216,na 10tkach :grin: .Kwestia czasu i obcykania odpowiednich ustawień na dynomecie.

Pozdrawiam.

Opublikowano

No Sagon mozna napisać kulturalnie, można. Odnośnie składania pompy, nie wiem czego tak ciagle sie tego czepiasz nie wiedząc co tam naprawde siedzi.

U mnie wyszło 207km(pomiar tylko do 4tys) na wtryskach które dzisiaj prawdopodobnie nadaja sie do zmiany(od sierpnia czekam na dostawe nowych, będą w pażdzierniku). Ja na dzień dobry po pierwszej diagnostyce miałem rade by pojechać i wyregulować ciśnienia na wtryskach bo są słabe. U mnie pompa 11(tłok i fala z AHH) dała 192km na tych samych nastawach, po modzie pompy doszło 15km i to odczuwalna róznica dla mnie była zanim trafiłem na mierzenie(nie korekte softu, jedyna róznica zjazd dawki paliwa na 5 z kawałkiem z racji dymienia). Auto wyjechało prawie bezdymne.


Jaka pompa tyle paliwa.

Jaka? 250 byś chciał z 216ek moze? Na fabrycznej 11 tyle nie złapiesz, no chyba że z wagi auta sobie odbierzesz :decayed:

Opublikowano (edytowane)

Odnośnie składania pompy, nie wiem czego tak ciagle sie tego czepiasz nie wiedząc co tam naprawde siedzi.

Kowi,ja zawsze odpowiadam kulturalnie.Co do twoich wątpliwości,to tak się kolego składa,że doskonale wiem,co w tej pompie siedzi.Nastawnik ma numer hdk 196,więc jest to seryjny nastawnik od pompy z afn'a.No chyba,że wiesz lepiej z jakich pomp pochodzi ów sterownik pompy.

Drugi jakże istotny element,który odpowiada za moc i tutaj muszę napisać,że jeszcze mnie torba boli od śmiechu,jak zobaczyłem foty głowiczki.Otóż mój przyjacielu,ten patałch,partacz i naciągacz wsadził chłopakowi w pompę głowiczkę ze starego,zarżniętego już przebiegiem kibla forda transita,ewentualnie iveco daily,bądź fiata cromy.Skąd to wiem.Ano,gdybyś siedział w pompach tak długo jak ja,to wiedziałbyś,że jeżeli otwory technologiczne w owej sekcji wysokiego ciśnienia są usytuowane w identyczny sposób,jak w głowiczkach od tdi,to sekcje te pochodzą na 100% z wyżej wymienionych zarżniętych już przebiegiem kibli/pomp.

Jak poznam numer głowczki,to z całą pewnością stwierdzę,jaki umarlak był dawcą.\

U mnie wyszło 207km(pomiar tylko do 4tys) na wtryskach które dzisiaj prawdopodobnie nadaja sie do zmiany

Z tych 207miu odejmij sobie średnio 10 koni,bo to gó...o na bank tyle zawyżyło,średnio drugie tyle dał wałek i masz na czysto niecałe 190 koni na 11/240,bez wałka,z wałkiem ciut więcej.

Jeżeli stary,zarżnięty tłok przypuszczalnie z transita,na fali de 110 i nastawniku 196 ma dać prawie 190 koni z 216tką,to aż strach pomyśleć,co by wypluło na zdrowym tłoku,wyższej fali i hdk 248.Twoje nędzne +- 195 koni,to przy takim wyniku dno i wodorosty.

U ciebie wina nie leży we wtryskach,tylko w pompie.Gdyby była zdrowa,to sam sobie oblicz,ile mocy mógłbyś mieć,skoro 216tki dają na nędznym tłoku ze szrota transita prawie 190 koni.

Ten kręt ładuje w pompy najtańsze gó..o,jakie tylko kupi,a resztę roboty robi Maciuś i wyniki mamy,jakie mamy.

U mnie pompa 11(tłok i fala z AHH) dała 192km na tych samych nastawach,

Mam prośbę,jak mamy rozmawiać poważnie,to nie podawaj mi wartości z tej hamowni,bo urągasz tym samym mojej inteligencji,ok?

Jak myślisz,dlaczego ten forumowy modyfikator pompy nawet łba nie wychyli,słowem się nie odezwie pomimo,że śledzi temat każdego dnia?

Co nóż prosi jak nie ciebie,to kogoś innego,żeby tylko napisać coś w jego obronie.

Tak postępuje uczciwy forumowy mistrz modyfikacji i uszczelniania pomp??

Dobrze wie,że przerobił kolesia,jak zwykłego frajera,kasując 600 zeta za coś,co nie jest warte nawet połowy tej kwoty,wciskając mu bajkę,że za te pieniądze,to w pomoie jest i tak dużo zrobione :facepalm::polew: .

Najgorsze jest to,że ów szwindel ujrzał światło dzienne i mistrz modyfikacji,oraz uszczelniania pomp wyszedł na zwykłego naciągacza kręta.

Jak wszystkim ma tak pompy modyfikować,za taką kasę,to niech sam Bóg ma was w swojej opiece.

Ale jak widać nie liczy się to,co w pompie,tylko to co na papierze.A jak wszyscy wiemy,papier ma to do siebie,że przyjmie wszystko :) .

Jaka? 250 byś chciał z 216ek moze? Na fabrycznej 11 tyle nie złapiesz, no chyba że z wagi auta sobie odbierzesz

Na fabrycznej z wysoką falą,mocnym nastawnikiem i wydajniejszym tłokiem nie,ale na zmodyfikowanej przez Krzysia na niższej fali,słabszym nastawniku i zarżniętym tłoku 190 robisz bez najmniejszego problemu,bez pierdnięcia bym rzekł.

Edytowane przez sagon
Opublikowano

Ale dlaczego ujmujesz mojemu wynikowi nie wiedząc co mam? Mam najmocniejsze graty ktore wymieniles, krzysiek dal hdk248 od siebie reszte mialem nowa z nadarzyna, a ty mi tu dalej wciskasz cos czego nie mam. Nie lubie takiego pakowania do jednego wora

Opublikowano

Jeżeli pomiar mocy robiony był u Maciusia,to choćbym nie chciał trzeba ujmować.Pamiętasz owe sławne 213 koni na 216tkach/gtb17?

Ja pamiętam też 200 koni na 11/216/gtb z dynama i ledwie 190 czystej mocy na silniku z mahy,takiej bez zawyżania.

Maciuś jest mega tunerem,bo krzesze konie rzeźbiąc w dwóch softach,jednym z nich jest "soft hamowni".

Dla mnie na tym papierze od niego możesz mieć nawet 240 koni na 240tkach papier,jak pisałem przyjmuje wszystko.Za dużo się mega wyników z "tych rolek" naoglądałem.

Pamiętasz owe 197 koni z mahy u Mastersa?Ja stawiam wszystko,że robili pomiar na 0.240.Miesiąc wcześniej na dynamie wypluło w tym tolku tyle,ile u ciebie obecnie na 0.240,a on ponoć miał 0.216.Jaja jak berety.

Skoro masz wszystko nowe,to dlaczego wyszła taka nędza,a nie moc?

Kris i Maciej z 216tką,i palcem w ... robią to samo,co jest u ciebie na 240tce.Tylko nie pisz,że masz słabe wtryski,ok.Bo na 0.225 idzie zrobić taką moc,jaką masz obecnie.

Jeżeli mogę,to na hdk 248 świat się na szczęście nie kończy,ja mam 196 i "leje" on więcej,niż każdy 248 :wink: .

Co tam słychać u mojego przyjaciela,żyje on jeszcze?Jakoś mało rozmowny się zrobił.Ja bym wam wszystkim zaproponował stworzyć listę chętnych na modyfikacje pomp u samego mistrza Krzysztofa Ujazdowskiego.

Fakt,ceny ma niczym serwis Bosch Diesel,ale za to jakie silniki robią wyniki :nabijasie:.

Opublikowano

Z całym szacunkiem, ambicjonalnie bredzisz :hi: wiecej na tych gratach nie będzie jak te 215km(pisze o swoim secie) tak wiec powodzenia z tymi 225 i nie pisze na podstawie wyników u maćka.

Opublikowano (edytowane)

Biorąc pod uwagę wyniki na 11/216/gtb17 by Kris i Maciej 203/428 i twoje marne 207/417 na 240tkach i gtb 17 z tej samej hamowni,to ktoś tutaj ma coś nie tak :facepalm: .Albo ty nędznie,albo oni za bogato.Jesteś inteligentny,wnioski wyciągnij sobie sam.

Piszesz na podstawie wyników u Maćka,bo nie masz jaj,żeby dokonać wiarygodnego pomiaru na konkretnej hamowni.Ja pisałem,że te bidne 207 koni idzie zrobić na 11/225.

A teraz priw,jakiego otrzymałem od samego Krzysia.

bij piane dalej golodupcu mam twoje wypociny kolo d*py :thumbup1:
a jedyne co mi mozesz zrobic j**any biedaku to laske na galowo :grin:

ty i te twoje wirtual mody :jerk: jestes prostakiem ograniczonym do wielkosci monitora :banan:

jestem pewien ze nie stac cie nawet na dobry rower jezdzisz zardzewiala wierchowina i marzysz o starym golfie :lol::grin::polew:

pisz dalej B) i tak mnie nie sprowokujesz juz nie raz ci pisalem znajdz sobie inna ofiare a odemnie sie odpier**l ku**sie

bo jak nie przestaniesz to zglasze na policje o nekanie i ujawnianie moich danych osobowych publicznie :whistling:

Pozostawiam to bez komentarza,wnioski nasuwają się same.Policją mnie straszy :grin: .Dodam od siebie tylko tyle,że za każdym razem tak właśnie wygląda konstruktywna i rzeczowa rozmowa z waszym forumowym mistrzem od pomp.

Może i jeżdżę czym jeżdżę,może nie dorobiłem się takiej fury jak on.Czym tam obecnie wymiata?Marzę o starym golfie tylko dlatego,że nie żerowałem i nie żeruję jak hiena na ludzkiej niewiedzy,niczym wasz kolega.

Jeszcze trochę i będziesz spalony Krzysiu,już pali ci się koło d..y,jak nigdy dotąd.

Krzysiu zebrał się na odwagę i ponownie do mnie napisał.Jak widać niemota nie potrafi słowem wytłumaczyć swojej perfidnej intrygi względem kolegi Jacktdi99,ale na pw jest bardzo wymowny.

"napajaj sie stary samotny pedalku dalej gowno jesz i gowno wiesz

i nie wciacniersz mnie w swoie intrygi
pogodz sie wkonco ze nic ci nie powiem i nic nie pomoge
przysylales mi logi swojego golfa tz strasznej biedy ktora jakas sierota nieudolnie strugala i zebrales o pomoc wtedy to zal mi ciebie bylo .
ale jak sie pozniej okazalo jestes totalnym zerem pieniaczem i nieudacznikiem .
ps.wyciagaj sobie pw az ci sie monitor zapali

zegnam ozieble bez odbioru"

Ponoć kiedyś żebrałem o pomoc,niedługo okaże się,że to on mnie wszystkiego nauczył,wszystkiego co wie o modyfikowaniu pomp.

Z tego,co pamiętam,to on męczył mnie pytaniami,co i jak można jeszcze w pompie zrobić,żeby była możliwie mocna.Truł zad pytając,jakie będą najlepsze ciśnienia dla 0.270.A teraz wyrósł,jak widać na najuczciwszego rzeźbiarza pomp :nabijasie: .

Gdyby nie temat na forum passata w którym pisałem częściej,niż on wali błędną ortografią,to po dziś dzień jeździłby na zarżniętych 107j i przerabiałby kolejne aukcje na allegro,szukając tej jedynej.

Ale najważniejsze,że nauczył się modyfikować i uszczelniać pompy.Kolesiowi za przeróbkę pompy zawołał 800 zeta,ja temu samemu udzielę darmowego,bezinteresownego instruktażu,jak samemu przerobić pompę na 11tkę.Za kompletną darmochę.

Pomogłem w ten sposób większej ilości userów,niż on w całej bogatej karierze przerobił pomp,od nikogo nie biorąc nawet złotówki.Może dlatego jeżdżę tym,czym jeżdżę.

Co zaś się tyczy pierwszych softów w moim gofrze,to robiłem je sobie sam w czasach,w których ty nawet nie umiałbyś odróżnić mapy turbiny od jej ogranicznika.Zresztą po dziś dzień nie masz o tym bladego pojęcia.

"​i nie wciacniersz mnie w swoie intrygi"

Jak już do mnie piszesz,to staraj się przynajmniej pisać w ojczystym polskim języku,ponieważ twojego rodzinnego analfabełkotu nie mogę zrozumieć.

Co oznacza zdanie "NIE WCIACNIERSZ"i co to za słowo 'SWOIE"?Prawidłowo piszę się swoje.

Edytowane przez sagon
Opublikowano (edytowane)

Nie będę oceniał mocy i nm tego samochodu ale wnioski wyciągnijcie sami.

skromne 1,2 bara + ciepło na dworze, seryjny cooler, pompa, wtryski, turbo i reszta też. Paliwo zwykły ON z shella. Jedynie soft został zrobiony przez użytkownika ciahciah.

Badając u mnie od 1700 do 4000 obrotów

a) 3 bieg czas ~ 7,5 sekundy

B) 4 bieg czas ~ 21,84 sekund

c) Moc 110 KM

http://vaglog.pl/log_168165.html

-------------------------------------------------

Badając u mnie od 1700 do 4000 obrotów

a) 3 bieg czas ~ 6,14 sekundy

B) 4 bieg czas ~ 15 sekund

c) Moc 140 KM

http://vaglog.pl/log_223254.html

Samochód z tematu od 1700 do 4000 obrotów

a) 3 bieg czas ~ 4,95 sekundy

B) 4 bieg ~ 13,61 sekundy

c) Moc 188,7 KM a może więcej...

Samochód z tematu przyśpiesza lepiej na:

a) 3 biegu o 1,19 sekundy

B) 4 biegu o 1,39 sekundy

c) różnica mocy 48,7 KM a może więcej...

Moc według hamowni wyszła w okolicach 140 KM. Z racji że nie mam fmica a wcześniej robiłem logi innych grup było już dość gorąco w dolocie.

Przedstawiam tylko fakty. Reszta w Waszej ocenie. Samochód też mam z tego samego roku i z tym samym silnikiem.

Edytowane przez tomasz102
Opublikowano (edytowane)

Mam przeczucie graniczące z pewnością,że masa userów wyciągnęła już odpowiednie wnioski.Pozostali,to wierni fanatyczni czciciele bóstwa Maciej i Kris.

A tak wracając do Krzysia,to dzisiaj już do mnie nie pisał,czyżby się na mnie obraził :mysli:?A może zrozumiał,że nie warto dłużej sr** pod siebie.

Na tej,z trudem mi to słowo przechodzi przez gardło,hamowni praktycznie każdy wynik jest z d..y wyjęty.Jeżeli na 216tkach robi się praktycznie to samo,co na 240tkach,to świat tuningu mechaniczno/elektronicznego z wszystkimi zależnościami stanął k...a na głowie.I to dzięki dwóm takim,których warto by było nominować do nagrody Nobla.

Odkryli bowiem dotąd nieodkryte,drzemiące w 216tkach pokłady mocy :nabijasie: .Robią mega wyniki nawet na starych zarżniętych/dorżniętych tłokach z kilkunastoletnich pomp.Szkoda,że nie mogą zrobić tego samego z innymi dyszami/końcówkami :( .

Edytowane przez sagon
Opublikowano (edytowane)

Nie będę oceniał mocy i nm tego samochodu ale wnioski wyciągnijcie sami.

Mój log:

http://vaglog.pl/log_223254.html

skromne 1,2 bara + ciepło na dworze, seryjny cooler, pompa, wtryski, turbo i reszta też. Paliwo zwykły ON z shella. Jedynie soft został zrobiony przez użytkownika ciahciah.

Badając u mnie od 1700 do 4000 obrotów

a) 3 bieg czas ~ 6,14 sekundy

B) 4 bieg czas ~ 15 sekund

c) Moc 140 KM

Samochód z tematu od 1700 do 4000 obrotów

a) 3 bieg czas ~ 4,95 sekundy

B) 4 bieg ~ 13,61 sekundy

c) Moc 188,7 KM a może więcej...

Samochód z tematu przyśpiesza lepiej na:

a) 3 biegu o 1,19 sekundy

B) 4 biegu o 1,39 sekundy

c) różnica mocy 48,7 KM a może więcej...

Moc według hamowni wyszła w okolicach 140 KM. Z racji że nie mam fmica a wcześniej robiłem logi innych grup było już dość gorąco w dolocie.

Przedstawiam tylko fakty. Reszta w Waszej ocenie. Samochód też mam z tego samego roku i z tym samym silnikiem.

porównaj sobie czas miedzy seryjnymi autami na podstawie przyspieszeń a nie logów, dojdziesz do podobnych wniosków co teraz, czyli wielkiej róznicy nie ma. Róznica zaczyna sie jak zlogujesz cały przejazd od 0 do vmaxu. Zobacz sobie porównanie serii do softu, w przyspieszeniu jak urwiesz 1+s to wszystko, a wrazenia jakby to nie wiem jakie tornado było. Seryjny AFN robi setke w ponad 11s, po sofcie raptem udaje mu sie zbić czasy do 10s(140km) - wskazówka wychylona poza 100km/h co by była pewna wartosć. Teraz mozna to porównać do B5 seryjnych typu 1,8t 150km robi czasy na poziomie 8,5, tyle też zrobisz AFNem który ma lekko ponad 150km. Zobacz ile robi 2,8 mając prawie 200km, wysokie 7s, różnica troche ponad sekunde od 1,8t 150km (ponad 40km), tak wiec takie liczenie po logach ma sie tyle do realiów, co wycena gratów na podstawie najdroższych ofert na alegro :wink:

Silnik 0-100 km/h Prędkość maks. Zużycie paliwa

1.6 12,4 s 190 km/h 8,0 l/100km

1.8 10,6 s 205 km/h 8,6 l/100km

1.8 T (150 KM) 8,3 s 221 km/h 8,2 l/100km

1.8 T (180 KM) 7,6 s 233 km/h 8,9 l/100km

2.4 8,2 s 230 km/h 9,4 l/100km

2.6 8,6 s 225 km/h 9,6 l/100km

2.8 (174 KM) 7,6 s 238 km/h 9,4 /100km

2.8 (193 KM) 7,4 s 240 km/h 9,4l /100km

1.9 DI 15,9 s 172 km/h 5,3 l/100km

1.9 TDI (90 KM) 13,3 s 184 km/h 5,4 l/100km

1.9 TDI (110 KM) 11,3 s 196 km/h 5,3 l/100km

1.9 TDI (115 KM) 10,5 s 200 km/h 5,3 l/100km

1.9 TDI quattro (115 KM) 10,9 s 196 km/h 6,0 l/100km

2.5 TDI 8,6 s 220 km/h 5,9 l/100km - dowód na nie mniej jak 9s w przypadku kibla ~150km

S4 5,6 s 250 km/h 11,3 l/100km

RS4 4,7 s 250(297)km/h 12,5 l/100km

Te wyniki troche bubel, bo w fabrycznej książce jest nieco inaczej, ale to mało istotne.

Zrobiłem sobie porównanie kiedyś na swoim parchu wzgledem innych kiblów quattro, tak to wygląda, ogólnie czasy są bez rewelacji. Mam te same wnioski co ty, im wiecej mocy tym cieżej sporo urwać. U mnie jest szpera wiec dodatkowe osłabienie

ps. start beznadziejny, ale róznice widac powyżej 100

Edytowane przez Kowi87
Opublikowano (edytowane)

Update: Dodałem jeszcze seryjny log Jak widać 30 KM dało prawie o 7 sekund lepsze przyśpieszenie na 4 biegu względem serii.

Jak wspomniałem nie komentuje mocy. Przedstawiam tylko dane, które każdy sam może przeanalizować. Bałbym się porównywać na podstawie różnych "długości" biegów, tam gdzie waga samochodu znacznie odbiega itp. Czasami 100 km/h osiąga się na 2 a czasami na 3 biegu. Bezpieczniej porównywać i analizować te same modele z takimi samymi przełożeniami i takimi samymi silnikami.

Edytowane przez tomasz102
Opublikowano

Nagrajcie czasy i wszystko będzie jasne, bo takie liczenie niczemu nie dowodzi :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...