Dev Opublikowano 1 Września 2015 Opublikowano 1 Września 2015 Na bank przytarta panewka. Szukaj drugiego konia, naprawa nieopłacalna. Nie ma to jak takie diagnozy dawać nawet sinika nie oglądając Codziennie je ogladam i wiem co nie co.
imr_pl Opublikowano 2 Września 2015 Autor Opublikowano 2 Września 2015 Na bank przytarta panewka. Szukaj drugiego konia, naprawa nieopłacalna. Nie ma to jak takie diagnozy dawać nawet sinika nie oglądając Codziennie je ogladam i wiem co nie co. - @dev odnośnie oglądania , w moim BFB panewki w głowicy , wałki itp wyglądają ok czyli duża szansa że głowica nie dostała . Czy dół silnika np z AEB będzie kompatybilny z głowicą BFB i resztą osprzętu ? dużo tego więcej na aukcjach niż BFB , BEX
Dev Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 Aeb/ajl maja inne doły. Nablizej AWT ale na 100% nie jestem pewien.
KubaMpakiet Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 Kolego i jak tam sytuacja bo my wszyscy czekamy na informacje co z motorem czekam na info od mechanika cos leniwy ten mechanik
imr_pl Opublikowano 7 Września 2015 Autor Opublikowano 7 Września 2015 Kolego i jak tam sytuacja bo my wszyscy czekamy na informacje co z motorem czekam na info od mechanika cos leniwy ten mechanik składa silnik do B8 , w środę jest szansa że coś będzie wiadomo
Wandej Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Cały tydzień ? Artysty i księdza się nie popędza Olej 10w40 nie miał tu nic do rzeczy.
imr_pl Opublikowano 9 Września 2015 Autor Opublikowano 9 Września 2015 Idę w ślad za opiniami kolegów z forum którzy swoje auta naprawiali i wychodzi ze prawdziwy artysta wiec wole zaczekać niż partanine na szybko przyjąć witam ponownie , dziś dostałem wstępną diagnozę po zdjęciu miski olejowej . Obrócona panewka drugiego cylindra na wale i uszkodzony przez to wał i korbowód. Pompa olejowa też ciężko się obraca. Wg mechanika samochód miał już grzebane przy panewkach i dodatkowo niechlujnie prawdopodobnie na handel....Jutro wyjęcie silnika ocena stanu głowicy i decyzja co dalej. Prawdopodobnie zakończy się na ,,nowym'' dole + pierścienie , panewki i co tam jeszcze wyjdzie. Kupiłem auto w kwietniu , kolejny ,,uczciwy'' sprzedający.
Dev Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 Szukaj drugiego konia nie ma sensu go remontowac
Rabbi Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 dokładnie.wrzucaj cały "nowy" motor wraz z głowicą,wyjdzie taniej. oczywiście profilaktycznie wyczyść przedtem smok
imr_pl Opublikowano 10 Września 2015 Autor Opublikowano 10 Września 2015 Szukaj drugiego konia nie ma sensu go remontowac dokładnie.wrzucaj cały "nowy" motor wraz z głowicą,wyjdzie taniej. oczywiście profilaktycznie wyczyść przedtem smok nawet jeśli głowica sprawna a dół ,,pewny'' tzn ze znanego źródła od BEX'a to też nieopłacalne ? Motor kupię bez pewności co to jest , u siebie po remoncie będę wiedział co mam
imr_pl Opublikowano 5 Października 2015 Autor Opublikowano 5 Października 2015 I jak tam kolego postepy w odbudowie silnika co postanowiłeś trzy motory mam do obejrzenia w okolicy , dużo roboty zawodowej i temat na bocznym torze , przyszły tydzień Słupek znaleziony i zadatkowany , AVJ 130kkm wg książki , kompresja wyszła 12 bar na każdym cylindrze , po odpaleniu zero dzwonienia z napinacz czy dziwnych dźwięków. Suchy i szczelny. Płyn bez syfu olej klarowny. Dobralem z osprzętu kolektory tak aby nie tykac głowicy przy demontażu, co myślicie jeszcze warto wziąć w komplecie ? Pzdr Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Zdejmij miske przed montazem na auto.
imr_pl Opublikowano 5 Października 2015 Autor Opublikowano 5 Października 2015 Smoka znaczy obejrzeć i pompę oleum ? Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Wyczysc co sie da, smoka, miske i wszystko to sie da. pokrywe zaworow tez podnies i daj nowa uszczelke.
imr_pl Opublikowano 5 Października 2015 Autor Opublikowano 5 Października 2015 Tak zrobię , dzięki za wskazowki Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
imr_pl Opublikowano 6 Października 2015 Autor Opublikowano 6 Października 2015 Jak wyzej Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Jędrulawawa Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Jak wyzej Dokładnie, narobił hałasu z tą swoją "taksówką", narobił ludziom mętlik w głowach i milczy.
imr_pl Opublikowano 11 Października 2015 Autor Opublikowano 11 Października 2015 (edytowane) Jak wyzejDokładnie, narobił hałasu z tą swoją "taksówką", narobił ludziom mętlik w głowach i milczy. tak jak wyżej napisałem , ,,Słupek znaleziony i zadatkowany , AVJ 130kkm wg książki , kompresja wyszła 12 bar na każdym cylindrze , po odpaleniu zero dzwonienia z napinacz czy dziwnych dźwięków. Suchy i szczelny. Płyn bez syfu olej klarowny.'' motor odbiorę w czwartek i montaż do auta. Z mojego BFB będę miał głowicę do sprzedania jak by ktoś coś witajcie , ,,nowy'' silnik już u mechanika , we wtorek montaż , jak będzie ok w środę gotowe. AVJ 88tys mil , osłuchany po odpaleniu, ciśnienie zmierzone 12 na każdym cylindrze. Tyle mogłem sprawdzić przy zakupie. Wracając do motoru który wcześniej miałem , dokopałem się do historii auta w szwajcarii - wszystkie wymiany typu ,,long lajf'' co 30tys km , zalewany 5w30 . Myślicie że ten proceder mógł mieć wpływ na skrócenie żywotności ? pozdrawiam Edytowane 11 Października 2015 przez imr_pl
darkle Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 Na zdrowie to mu to na pewno nie wyszło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się