Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP 2.7BIT do B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

20 tysi. to chyba po kapitalnym remoncie z nowymi turbinami.

Powinno wystarczyć od 10 do 15 Tak jak Wandej słusznie zauważył w zależności w jakim stanie silnik osprzęt oraz od tego jaki silnik siedział wcześniej. Odzyskać można cześć za sprzedaż swojego silnika ewentualnie silnika i skrzyni.

20tysi to już jest raczej maksymalny pułap

Jeśli wszystko robisz sam to w 15k się zmieścisz. Same nowe turbo to 10-12k :)

Opublikowano

20 tysi. to chyba po kapitalnym remoncie z nowymi turbinami.

Powinno wystarczyć od 10 do 15 Tak jak Wandej słusznie zauważył w zależności w jakim stanie silnik osprzęt oraz od tego jaki silnik siedział wcześniej. Odzyskać można cześć za sprzedaż swojego silnika ewentualnie silnika i skrzyni.

20tysi to już jest raczej maksymalny pułap

Jeśli wszystko robisz sam to w 15k się zmieścisz. Same nowe turbo to 10-12k :)

12k? Chyba mówisz o k04

Opublikowano

A ja wam powiem tak.

Koszt takich zabaw nie zna granic finasowych, am wiem po sobie przy tym co robie teraz.( mocne 1.8T)

wydech

pompa

wtryski

turbo

ic

chłodnica oleju

zegary

soft

sprzęgło

itd itp

nie ma końca, 2.7 fajny ale jak piszecie te silniki maja juz swoje lata, i ja np nie włożył bym silnika którego wcześniej dokładnie nie sprawdziłem choćby pod kątem wycieków, pęknięc jakis plasticzków i inne tego typu sprawy.

Jak sami wiemy na takich pierdołach jak krućce, zaworki, uszczelki potrafi sie zrobic ładna kwota, a w tym silniku mamy tego razy 2.

Kupiłem do swojego b7 silnik z b6 avj a ori był bfb, i niby pisza że sa identyczne a ch..a prawda, powiedzmy że 90% to to samo ale te 10% i tak zajmuje ci sporo czasu

Opublikowano

20 tysi. to chyba po kapitalnym remoncie z nowymi turbinami.

Powinno wystarczyć od 10 do 15 Tak jak Wandej słusznie zauważył w zależności w jakim stanie silnik osprzęt oraz od tego jaki silnik siedział wcześniej. Odzyskać można cześć za sprzedaż swojego silnika ewentualnie silnika i skrzyni.

20tysi to już jest raczej maksymalny pułap

Jeśli wszystko robisz sam to w 15k się zmieścisz. Same nowe turbo to 10-12k :)

12k? Chyba mówisz o k04

Tak, mowa o K04, wiem w serii jest K03 ale bawiąc się w swapa szkoda jeździć na K03 :)

Jeśli chodzi o silnik w dobrym stanie to wyjdzie podobnie jak kupno w "średnim" stanie i potem doprowadzenie go do ładu.

Opublikowano

20 tysi. to chyba po kapitalnym remoncie z nowymi turbinami.

Powinno wystarczyć od 10 do 15 Tak jak Wandej słusznie zauważył w zależności w jakim stanie silnik osprzęt oraz od tego jaki silnik siedział wcześniej. Odzyskać można cześć za sprzedaż swojego silnika ewentualnie silnika i skrzyni.

20tysi to już jest raczej maksymalny pułap

Jeśli wszystko robisz sam to w 15k się zmieścisz. Same nowe turbo to 10-12k :)

12k? Chyba mówisz o k04

Tak, mowa o K04, wiem w serii jest K03 ale bawiąc się w swapa szkoda jeździć na K03 :)

Jeśli chodzi o silnik w dobrym stanie to wyjdzie podobnie jak kupno w "średnim" stanie i potem doprowadzenie go do ładu.

Powiedzmy sobie sczerze, gdy kupimy 2.7 jakie by ono nie było to i tak pasuje zrobić kompletny przegląd, nie wspominając już np o głowicach z 2.4, turbo k04 i innych.

Jeśli komuś wystarczy stockowe 2.7 bo spokojnie na dobrych sprawdzonych turbinach pociągnie około 300ps

Ale 300 to można i 1.8t zrobić :grin:

Opublikowano

W następnym tygodniu rusza mój swap. Koszty podam. Silnik wystarczy uszczelnić jeżeli coś cieknie i sprawdzić ciśnienia. No i rozrząd

Tapnięte z SGS5

Opublikowano

jak to twój swap, to drugie b6 robisz na 2.7?

Panowie od czego pas przedni pod 2.7 do b7?

Opublikowano

jak to twój swap, to drugie b6 robisz na 2.7?

Panowie od czego pas przedni pod 2.7 do b7?

U mnie został oryginalny pas od 4.2, zmieniona chłodnica wody żeby miała króćce na odwrót i wywalone wisko. Wentylatory oryginalne z 4.2

Opublikowano

Czyli można wywalić wentylator wisko z 2.7, fajnie, czyli pas od 1.8t tez by dał rade

Opublikowano (edytowane)

Można można , wiele mocnych 2.7 ma wywlone wisko bo ono straty wprowadza

Wrzuć 2.7 i zrób na single turbo :D zapier ala jak brak :D

Będziesz miał najmocniejsze b7 :D

Edytowane przez koziol1172
Opublikowano

Czyli można wywalić wentylator wisko z 2.7, fajnie, czyli pas od 1.8t tez by dał rade

To jest was dwóch. Dev też przymierza się do swapa na 2.7 BIT. Może połączycie siły.
Opublikowano

Ja jakbym miał wyjety silnik 2.7 to od razu na montaż poszły by głowice od 2.8 v6 AMX. Pompa paliwa bosch 044. Wtryskiwacze 630 turbo k04 i myśle ze koło 500 koni by wyszło.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Czyli można wywalić wentylator wisko z 2.7, fajnie, czyli pas od 1.8t tez by dał rade

To jest was dwóch. Dev też przymierza się do swapa na 2.7 BIT. Może połączycie siły.

Ja juz podjąłem decyzje , zostaje przy 1.8t modzonym za daleko zały zakupy które juz zrobiłem, nie wywale tyle kasy w błoto bo powiedzmy sobie szczerze nikt nie odda mi za te graty nawet połowy.

Jednak temat wstawienia 2.7 bit do b7 jest ciekawy i może kiedyś go wykonam.

Załuje że nie wstawiłem 2.7 od razu bardzo żałuje

Do zobaczenia po ciemniej stronie mocy :evil:

Opublikowano

jak to twój swap, to drugie b6 robisz na 2.7?

Panowie od czego pas przedni pod 2.7 do b7?

Nie no moje. Pas zostaje :wink:

Opublikowano

siema podczepię się pod ten temat

mam pytanie 2,7 podejdzie bez większych problemów do b7 3,2?

łapy poduszki pas przedni chłodnice skrzynia itd wszystko pasuje czy to jakas rzezba musi byc?

kupiłem baze do modów ale muszę skompletować resztę gratów i wiem ze kompletnej listy nigdzie nie dostane ale z grubsza może chociaż

Opublikowano

To ja trochę z innej beczki, wiem, że to nie B6 alw orientuje sie ktoś jak podłączyć pedal gazu w 2.7 biturbo w B5 bo przed swapem miałem pedal na linkę. Czy wystarczy podpiąć kolorami pedal do białej kostki czy trzeba robić coś jeszcze, może adaptacje czy coś ?

Opublikowano

Swap do b6 ALT po sprzedaży starego motoru to mniej więcej. 8k zł.To już będzie koszt razem z dojazdami. W silniku nowe uszczelki turbin, tylne korki,nowy płyn chłodniczy,olej ,wspomagania.

:hi: Zostaje do wymiany rozrząd tak na prawdę tylko :wink: Tyle że ja swapowałem na 2.7 + quattro. Więc 1500zł odpada na quattro. Silnik i graty do niego potrzebne to około 4tyś zł ale ciężko będzie trafić motor w podbonych pieniądzach :wink:

Opublikowano

poczytałem popytałem i robie swojego starego dobrego 1.8T na małego potworka :dance2:

Opublikowano (edytowane)

Ja dzisiaj troche porozbieralem swoj silnik, na razie pozbywam sie stopniowo wszystkich podzespolow i chce dojsc do golego słupa.

Jak go rozbiore to dostanie troche chemii i leci na karchera. Szkoda ze teraz jest zimno a nie mam mozliwosci podlaczyc cieplej wody.

Zdjalem dzisiaj miske i o dziwo czysto jak łza, pokrywy tez z ciekowosci polecialy i tez czysto.

Czekam teraz na tytanowe wirniki do turbin, będą takie jak w RSie :decayed:

Nowe sprzeglo, rozrzad, wiekszosc uszczelek, wydech z nierdzewki i reszte pier**l ktore wyjda w trakcie.

Liczylem, liczylem i powiem szczerze ze jak sie zmieszcze w 12000zl to bedzie prawdziwy cud, roboty nie licząc.

Aaaa i najwazniejsze, karbonowe hamulce 380mm ktore leza od 4 lat w koncu doczekaja sie montażu, tyl 356mm tez juz gotowy. :wink: no i szukam felg 19" :facepalm:

Edytowane przez Dev
Opublikowano

tylko 12 ? A napędy tj skrzynia itd zostaje z 1.8 T ? Jeżeli potrzebujesz pompy cieczy do 2.7 to mam nową mogę opchnąć po taniości ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...