$zyman Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 witam.dzi sie zarejstrowalem wiec prosze o wyrozumialosc .kupile 2 dni temu a4 2001 b6 1.9 tdi 131ps.5 biegowa wiec nie wiem czy ma byc (awa czy awx???)czy jeszcze jakies inne oznaczenie.ale mniejsza o to bo wczoraj chcialem sobie go przetestowac i jestem starsznie rozczarowany bo jadac na 4 biegu dodaje gazu i jak dochodzi do 2500 odr zaczyna sie dlawic i brakuje powera i na 5 biegu tak samo.140km/h i ciezko dalej a mam jeszcze audi a3 tdi 110 ps to do 180km/h buja sie bardzo szybko a tu jestem zawiedzino i jestem pewien ze cos mu jest ale nie wiem co mu dolega.prosze o pomoc.pojad na komputer ale jeszcze nie wiem gdzie i ile kosztuje taka diagnoza.prosze o pomoc.wiem ze juz mogl byc poruszany ten temat ale bylo to dawno i nie wyczytalem tam sensownych rozwiazan pzdr
Wihajster Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 bez logów ciężko cos wywnioskować.....wróżkami nie jestesmy....
$zyman Opublikowano 3 Listopada 2008 Autor Opublikowano 3 Listopada 2008 witam.umówilem sie z gosciem na komputer na 16:00.mieszka odemnie 20km wiec spokojnie wyjechalem wszczesniej.po przejechaniu 2 km moja audi a4 2001 (b6 1.9tdi 130 km) stanolem w lesie.zgasla mi podczas jazdy.co najlepsze to w zakrecie ze ledwo co opanowalem auto bo wspomaganie przestalo dzailac.zadzwonilem po pomoc i kiedy sie zjawila okazalo sie ze nie mam haka zeby wkrecic w zdezak.(bo sprzedajacy nie poinformowal mnie o tym ze go nie ma)nastepnie stojac na drodze dosc ruchliwej zepchnelismy go.okazalo sie ze to filtr paliwa byl tak zawalony ze nie dalo sie jechac.wiec przywiozlem filtr zalalem ropa i po chwili prob odpalil.dojechal do do domu wchodze w przed ostatni zakret i znowu zgasl.madry kolega powiedzla ze to korek od baku odkrecilem go i zalalem znowu filtr i pojechalem na warsztat(kupilem inny korek).myslalem ze to byla przyczyna tego ze auto sie przycina na 2500 obr jak sie gazuje a najbardziej na 4 i 5 biegu.pozniej wyjechalem na probe no i okazalo sie ze nie ma poprawy ale teraz nie gasnie na szczescie.i co radzicie jechac jutro na ten komputer?na 1,2,3 dobrze nawet idzie ale na 4 i 5 jest cos nie tak.i nie wiem co mam robic bo mam go 3 dni a w ciagu tygodnia moge go oddac.pozdrawiam wszystkich
Musashi Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 bez diagnostyki VAG nikt nic na odleglosc nie pomoze
$zyman Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Opublikowano 4 Listopada 2008 bylem nic nie wykazalo.wszysko niby ok.nie wiem co mam robic.elekrtycznie wszysko ok.kolega mi powiedzial zebym wydech sciagnol i zobaczyl jak idzie bez ukladu wydechowego.co wy na to da to cos?[br]Dopisany: 04 Listopad 2008, 15:31_________________________________________________a nie wiecie moze jak to jest z pompo wstryskami?bo na diagnozie 3 pompowtrysk pokazal 1,60 a 4 2.07 to nie za duzo????powinno byc chyba w granicach 1.czy to moze przez to nie jedzie jak trzeba na 4 i 5 biegu????
Musashi Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 bylem nic nie wykazalo.wszysko niby ok.nie wiem co mam robic.elekrtycznie wszysko ok.kolega mi powiedzial zebym wydech sciagnol i zobaczyl jak idzie bez ukladu wydechowego.co wy na to da to cos?[br]Dopisany: 04 Listopad 2008, 15:31_________________________________________________a nie wiecie moze jak to jest z pompo wstryskami?bo na diagnozie 3 pompowtrysk pokazal 1,60 a 4 2.07 to nie za duzo????powinno byc chyba w granicach 1.czy to moze przez to nie jedzie jak trzeba na 4 i 5 biegu???? bez wydechu?????? ciekawa sugestia szkoda ze nie doradzil zeby motor zdjac i zobaczyc jak sie kreci bez auta. z calym szacunkiem ale jezeli ktokolwiek tutaj ma pomoc, musisz wkleic logi statyczne i dynamiczne, brak bledow o niczym nie swiadczy. a my wrozkami nie jestesmy
spanky Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 a my wrozkami nie jestesmy choc czasami sa zapedy ...
Musashi Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 a my wrozkami nie jestesmy choc czasami sa zapedy ... ja tobie mowie ten pomysl z tele-moto-wrozka by wypalil jak nic. 6.oo pln/min netto, czynne 7.oo - 22.oo zrobimy dyzury i po roku r8 kazdy dla odswiezenia pomyslu http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_problem_ze_spalaniem-t24757.0.html;msg294780#msg294780
lukaszr Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 a nie wiecie moze jak to jest z pompo wstryskami?bo na diagnozie 3 pompowtrysk pokazal 1,60 a 4 2.07 to nie za duzo????powinno byc chyba w granicach 1.czy to moze przez to nie jedzie jak trzeba na 4 i 5 biegu???? Z czystej ciekawości, jaki auto ma przebieg ? 250-300 tyś, bo na tyle mi wygląda. P.S. Uwielbiam być wróżką, szczególnie w określaniu KM w aucie, nieprawdaż Spanky ?
Kelis.Zx145 Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 Może to jest przepływomierz powietrza...? Ja miałem kiedyś podobny problem ale z vw vento, nie chciał jechać więcej jak 120 - 130, też nie chciał na 4 i 5 biegu kręcić sie powyżej 2500 obrotów i był zmulony na wysokich biegach, po wymianie przepływomierza nie było problemu, jechał jak powinien.
lukaszr Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 Może to jest przepływomierz powietrza...? Ja miałem kiedyś podobny problem ale z vw vento, nie chciał jechać więcej jak 120 - 130, też nie chciał na 4 i 5 biegu kręcić sie powyżej 2500 obrotów i był zmulony na wysokich biegach, po wymianie przepływomierza nie było problemu, jechał jak powinien. Logi logi i jeszcze raz logi
Zygi1 Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 i jakie rozwiazanie?? problem rozwiazany?
$zyman Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Opublikowano 9 Listopada 2008 problemem byly zle zalozone przewody paliwowe.paliwo sie cofalo.przy dynamicznej jezdzie nie dostawal paliwa i kilka zary stalem w lesie.w szczecinie znalazlem bardzo dobrego mechanika Polecam.audi vw,Ciesielski Bogdan.jezdzilem w kolka miejsc i nikt nie wiedzial co sie stalo.pozakladali mi poprawnie i auto jedzie jak powinno.pozdrawiam
dritzdeurden Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 problemem byly zle zalozone przewody paliwowe.paliwo sie cofalo.przy dynamicznej jezdzie nie dostawal paliwa i kilka zary stalem w lesie.w szczecinie znalazlem bardzo dobrego mechanika Polecam.audi vw,Ciesielski Bogdan.jezdzilem w kolka miejsc i nikt nie wiedzial co sie stalo.pozakladali mi poprawnie i auto jedzie jak powinno.pozdrawiam Kolego a jakie pieniążki wołaja Panowie z tego serwisu. Mam kilka rzeczy do zrobienia i nie chciał bym przepłacic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się