lizuk1990 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Siema. Kupiłem w końcu autko :-) Przejdę od razu do rzeczy. Auto fajne, wszystko w miarę, ale jesr kulka rzeczy do roboty. I tak, silnik to bex wg papierów, ale głowica ma oznaczenie APX. Po co ktoś ją wymienił? Wiem, że w niemcowni miała robiona właśnie głowice i turbine Auto miało kiedyś gaz i dlatego była głowica robiona. Po remoncie czapki gaz został częściowo zdemontowany. Auto bardzo powoli schodzi z obrotów. Żadnych błędów oprócz czujnika temperatury płynu na razie nie ma... Ktoś coś podpowie? Sorki, temat miał być b6 a nie V6. Tak to jest jak się z telefonu pisze...
jacek70 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 U mnie za powolne opadanie obrotów winny był zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej. Tak wygląda:
tomeks80 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Sprawdź czujnik sprzęgła Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka
lizuk1990 Opublikowano 3 Września 2015 Autor Opublikowano 3 Września 2015 Czujnik sprzęgła tzn? Da się jakoś za pomocą kompa sprawdzić co powoduje to wolne spadanie z obrotów? Żadnych błędów nie ma... U mnie za powolne opadanie obrotów winny był zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej. Tak wygląda: Gdzie znajduje się ten zaworek i jak go sprawdzić?
kawowy19 Opublikowano 4 Września 2015 Opublikowano 4 Września 2015 Pod kolektorem ssącym w gumowym kolanku. Zaworek jednokierunkowy, który po dmuchnięciu ma puszczać powietrze tylko w jedną stronę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się