mario1980 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam forumowiczów wiem ze trochę jest na temat spalania stukowego ale nigdzie nie ma co może być tego przyczyną mam problem tego typu ze na kompie wychodzi mi spalanie stukowe raz na 2 cylindra raz na 4 i nie ma znaczenia ostatnio miałem na 2 i 3 cylindrze a dzisiaj na 1 i 3 dodam że nie ma błędów od czujników stukowego a ostyluja napieciowo idealnie łańcuch w umieniony niecałe 20000 temu i moje pytanie w czym dalej szukac Widze ze nikt nie potrafi odpowiedzieć na moje pytanie a fachowcow co nie miara Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez mario1980
Łukasz13 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 (edytowane) Moze zamiesc podstawowe logi bo tak to sobje mozemy popisac, co masz na mysli piszac spalanie stukowe? Silnik dzwoni? Jesli by tak bylo to dlugo bys nie pojezdzil, chyba ze chodzi ci o cofanie zaplonu na kanale 020. Wiec zeby domagac sie pomocy trzeba jasno opisac problem, zamiescic logi, bledy itd. Edytowane 31 Sierpnia 2015 przez ?ukasz13
mario1980 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Nie mam zadnych bledow itp poprostu przy wkrecaniu jej na obroty podczas jazdy slychac jak by graly zawory a czyjnik spalania stukowego pokazuje ze np 1 i 2 cylindrze wartosci do 14.5 co wicej moge powiedzieć tak mi powiedzial kolega u ktorego bylem na kompie
Łukasz13 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 No to nie jest dobrze jesli sa takie wartosci, znaczy ze faktycznie wystepuje spalanie stukowe, moze to w koncu doprowadzic do uszkodzenia silnika, cisnienie sprezania sprawdzales?
mario1980 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Po wymianie gumek na zaworach sprawdzana była kompresja jeśli o to ci chodzi i wszystko było ok cisnienie oleju tez ok mam wskaznik wiec jakieś odniesienie jest turbo tez pod kontrolą wskaznika nie wiem jak cisnienie paliwa mam zamiar zalać preparat do czyszczenia wtryskow bo póki co nie chce kopać zbyt głęboko i ładować się w koszty 1
hunter91 Opublikowano 1 Września 2015 Opublikowano 1 Września 2015 (edytowane) No to jak tego nie odkryjesz to silnik na szrot pójdzie i nie będzie już w co ładować Jeżeli chcesz to zrobić,znaleźć przyczynę trzeba. Tak jak Lukas pisze,ciśnienie trzeba sprawdzić. Jakie paliwo lejesz? Silnik się nie przegrzewa? Czy tak miałeś zawsze odkąd auto masz? Rozrząd ktoś zmieniał? Możliwe ze za wczesny zapłon jest, wtedy w komorze jest za duże ciśnienie i będzie stukowe ,mogą tłoki popłynąć i korby bardzo szybko Edytowane 1 Września 2015 przez hunter91
Łukasz13 Opublikowano 1 Września 2015 Opublikowano 1 Września 2015 Po wymianie gumek na zaworach sprawdzana była kompresja jeśli o to ci chodzi i wszystko było ok cisnienie oleju tez ok mam wskaznik wiec jakieś odniesienie jest turbo tez pod kontrolą wskaznika nie wiem jak cisnienie paliwa mam zamiar zalać preparat do czyszczenia wtryskow bo póki co nie chce kopać zbyt głęboko i ładować się w koszty To znaczy ile ta kompresja wynosiła? bo "ok" to mało nam mówi, to jest seria czy coś dłubane było w sterowniku? najlepiej wrzuć loga 002+007 i 013+025
mario1980 Opublikowano 1 Września 2015 Autor Opublikowano 1 Września 2015 Odpowiedz dla huntera paliwo 95 Orlen silnik się nie przegrzewa rozrząd zmieniałem jak kupiłem auto czyli 30000 temu według vaga zapłon ma wartość 11.3 wcześniej też tak miałem to spalanie ale wymieniłem łańcuch i było ok co do ciśnienia to Lukas z tego co pamiętam to było 11.5 na wszystkich cylindrach ale postaram się zrobić logi i wrzucić jak najszybciej do waszej oceny a silnik seria nic nie dlubane co do ciśnienia oleju to jak pisałem wskaznik jest i zimny to 5.8 bara na jalowym na rozgrzanym na maksa na jalowym 1.6 bara przy obrotach 3.5 tys na gorącym to między 3.5 a 4 bary
hunter91 Opublikowano 1 Września 2015 Opublikowano 1 Września 2015 (edytowane) Na gorącym powinno być lepsze trochę ciśnienie zdecydowanie 3.5 to za mało.jeżeli było 11.5 na każdym to w porządku.wrzuć te logi teraz Ale to ciśnienie oleju to raczej mało ma wspólnego z ze stukowym z tego co wystudiowalem. Lecz jest równiez diabelnie ważne.tak tez może trafić silnik. Edytowane 1 Września 2015 przez hunter91
mario1980 Opublikowano 2 Września 2015 Autor Opublikowano 2 Września 2015 Hunter dzisiaj dokladnie zobacze to ciśnienie olej na goracym i postaram sie jak najszybciej zrobic te logi Hunter dzisiaj dokladnie zobacze to ciśnienie olej na goracym i postaram sie jak najszybciej zrobic te logihunter mała zmiana bo co śle napisałem z tym ciśnieniem oleju na rozgrzanym przy 3.5 tys obr mam 5-5.2 bara
mario1980 Opublikowano 7 Września 2015 Autor Opublikowano 7 Września 2015 Logi w piątek południu wiec w sobotę wrzucam Lukasz jak wrzucić logi? jak wrzucić logi do analizy bo nie ogarniam
Unf Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 No jak juz zrobiles to wrzucasz tutaj: http://vaglog.pl/i podajesz link
mario1980 Opublikowano 15 Września 2015 Autor Opublikowano 15 Września 2015 Musze poczekać z logami bo mam w exe ale niestety w vaglog muszą być VCDS i czekam aż mi kolega prześle w orginalnym formacie Pomożecie bo mam już logi wrzuciłem na vaglog ale za świat nie mogę przeżycia linka na forum porzuci ktoś jak to zrobic http://vaglog.pl/log_232189.html http://vaglog.pl/log_232188.html Lukas przesyłam logi zerkniesz czy w mam wrzucić na diagnostyke
Marcin Gugu33 Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 no i co sie okazało? a gdzie w naszych 1.8t jest czujnik spalania stukowego?
newerafan Opublikowano 2 Lipca 2019 Opublikowano 2 Lipca 2019 W dniu 22.03.2018 o 12:16, Marcin Gugu33 napisał: no i co sie okazało? a gdzie w naszych 1.8t jest czujnik spalania stukowego? Są dwa zielony i niebieski zielony bliżej rozrządu A niebieski dalej, kostki znajdzie za zbiorniczkiem płynu chlodzacego
newerafan Opublikowano 2 Lipca 2019 Opublikowano 2 Lipca 2019 (edytowane) Ja mam pytanko wyskakuje mi błąd spalania stukowego kasuje nie ma go jakiś czas i pojawia się znowu co sądzicie o tym ? Dwa bledy wykasowalem i nie wracaja na błędy od sondy nie patrzcie wraca mi nie raz tylko ten bląd-16712 Edytowane 2 Lipca 2019 przez newerafan
przem8 Opublikowano 2 Lipca 2019 Opublikowano 2 Lipca 2019 To może zacznij od wymiany tego czujnika. Należy go dokrecić przy wymianie z odpowiednim momentem...
newerafan Opublikowano 2 Lipca 2019 Opublikowano 2 Lipca 2019 49 minut temu, przem8 napisał: To może zacznij od wymiany tego czujnika. Należy go dokrecić przy wymianie z odpowiednim momentem... Ok jak tak mówisz to spróbuję A można to sprawdzić vagiem? Zrobić jakieś logi?
przem8 Opublikowano 2 Lipca 2019 Opublikowano 2 Lipca 2019 Generalnie spalanie stukowe jest w grupie 20. Czyli log 3+20. Możesz zrobić, zobaczymy co wyjdzie. A czy jeszcze jakoś się sprawdza te czujniki vagiem to nie wiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się