lord_maciek Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 Witam. Przejrzałem forum i nie znalazłem mojego problemu, kilka podobnych ale nie taki sam. Chodzi o zamknięty obieg powietrza. Nie ważne co wcinę na klimatroniku obieg jest zawsze zamknięty. Otwiera się jak przekręcę zapłon na Off. Tylko wtedy klapki się otwierają. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
jacek70 Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 Sprawdź błędy na klimatroniku. Może coś wyjdzie.
Muskel1 Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 Pewnie silniczek sterującey klapą sie zawiesił albo padł. Trzeba błędy sprawdzić czy sa jakieś zapisane.
jacek70 Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 To raczej nie silniczek bo ten pracuje jak kolega pisze. Bardziej czujnik powietrza.
nitroo Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 Na bank silniczek, więc nie pusz bzdur, jak nie wiesz. Miałem to samo, że obojetnie, czy obieg zamknięty, czy nie, to i tak był ten sam etfekt.
darek181289 Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 (edytowane) A jak wygląda sprawa obiegu, jeśli w aucie mamy np 15 stopni, na zewnątrz jest 20, a temperaturę ustawimy na 17? Nie jest czasami tak, że mimo braku kontrolki od zamkniętego obiegu, bez trybu AUTO, obieg się sam zamknie, żeby nie nagrzewać wnętrza? Otwiera się jak przekręcę zapłon na Off. Tylko wtedy klapki się otwierają. czy przy wyłączonym zapłonie obieg się z automatu nie zamyka??? (mam B7) Edytowane 11 Września 2015 przez darek181289
nitroo Opublikowano 12 Września 2015 Opublikowano 12 Września 2015 Zamyka się automatycznie po rozłączeniu zapłonu.
lord_maciek Opublikowano 13 Września 2015 Autor Opublikowano 13 Września 2015 A u mnie się otwiera. Idzie jesień i coraz większy problem z zaparowanymi szybami. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
nitroo Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 Czyli działa u Ciebie odwrotnie, więc VAG do ręki i sprawdź wszystko.
lord_maciek Opublikowano 14 Września 2015 Autor Opublikowano 14 Września 2015 Brak błędów. Wykonałem tzw. nastawy podstawowe, póki co działa zmiana obiegu zew.-wew. Zobaczymy na jak długo. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
jacek70 Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Czyli działa u Ciebie odwrotnie, więc VAG do ręki i sprawdź wszystko. A jednak nie silniczek - bo działa. Profilaktycznie można by go przeczyścić ale póki co niech chodzi.
nitroo Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 (edytowane) U mnie też działał i też odwrotnie, więc z łaski swojej nie pisz w każdym możliwym temacie, jeśli nie masz pojęcia o problemie. Z doświadczenia wiem, że czyszczenie pomaga na krótko, albo wcale, więc do sprawdzenia bloki pomiarowe i błędy, ale skłaniałbym się ku wymianie. Edytowane 14 Września 2015 przez nitroo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się