Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tylko obieg zamknięty.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Przejrzałem forum i nie znalazłem mojego problemu, kilka podobnych ale nie taki sam.

Chodzi o zamknięty obieg powietrza. Nie ważne co wcinę na klimatroniku obieg jest zawsze zamknięty. Otwiera się jak przekręcę zapłon na Off. Tylko wtedy klapki się otwierają.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Sprawdź błędy na klimatroniku. Może coś wyjdzie.

Opublikowano

Pewnie silniczek sterującey klapą sie zawiesił albo padł. Trzeba błędy sprawdzić czy sa jakieś zapisane.

Opublikowano

To raczej nie silniczek bo ten pracuje jak kolega pisze. Bardziej czujnik powietrza.

Opublikowano

Na bank silniczek, więc nie pusz bzdur, jak nie wiesz. Miałem to samo, że obojetnie, czy obieg zamknięty, czy nie, to i tak był ten sam etfekt.

Opublikowano (edytowane)

A jak wygląda sprawa obiegu, jeśli w aucie mamy np 15 stopni, na zewnątrz jest 20, a temperaturę ustawimy na 17? Nie jest czasami tak, że mimo braku kontrolki od zamkniętego obiegu, bez trybu AUTO, obieg się sam zamknie, żeby nie nagrzewać wnętrza?



Otwiera się jak przekręcę zapłon na Off. Tylko wtedy klapki się otwierają.

czy przy wyłączonym zapłonie obieg się z automatu nie zamyka??? (mam B7)

Edytowane przez darek181289
Opublikowano

Zamyka się automatycznie po rozłączeniu zapłonu.

Opublikowano

A u mnie się otwiera. Idzie jesień i coraz większy problem z zaparowanymi szybami.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Czyli działa u Ciebie odwrotnie, więc VAG do ręki i sprawdź wszystko.

Opublikowano

Brak błędów. Wykonałem tzw. nastawy podstawowe, póki co działa zmiana obiegu zew.-wew. Zobaczymy na jak długo.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Czyli działa u Ciebie odwrotnie, więc VAG do ręki i sprawdź wszystko.

A jednak nie silniczek - bo działa. Profilaktycznie można by go przeczyścić ale póki co niech chodzi.

Opublikowano (edytowane)

U mnie też działał i też odwrotnie, więc z łaski swojej nie pisz w każdym możliwym temacie, jeśli nie masz pojęcia o problemie. Z doświadczenia wiem, że czyszczenie pomaga na krótko, albo wcale, więc do sprawdzenia bloki pomiarowe i błędy, ale skłaniałbym się ku wymianie.

Edytowane przez nitroo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...